Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, ook al ziek? Het heerst wel zeg! Probeer inderdaad ook nog maar niet te veel over volgende week na te denken, dat komt na het weekend wel. Beterschap!

@ Hanna, heerlijk dat je morgen vrij bent! Geniet er maar lekker van! Heb je de kinderen nog wel rustig kunnen krijgen vandaag?

@ Djaar, nieuwsgierig aagje ;) Fijne avond en hopelijk inderdaad een hoge temp morgen!

@ Wendy, je kan wat bloed verliezen als je zwanger bent, maar aan de hand van je temp is die kans denk ik héél klein. Anders was je temp wel hoog gebleven. En je zwanger voelen, hoeft helaas ook niets te zeggen. En ik merk zelf dat mijn ongi's iedere keer verschillend zijn. Ik denk absoluut niet dat je gek begint te worden, maar probeer een beetje te relaxen :) Kijk het gewoon even aan of het echt doorzet. Sterkte!

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo ik heb weer alles bijgelzen sinds vanmorgen.
    Hier komt hij:

@ Hannah+ mosa: Mijn lf is meestal 12 dagen, 2 nachtjes slapen dus!

@sammie; mooi dipje wordt dus ook spannend voor jou.

@Sylvia M: Ovu 25-11 is voor mij positief temp moet dus morgen echt wel omhoog zijn gegaan.

@Loe; Jeetje wat hoge basistemp! Wie weet toch raak?

@ sannehai: nieuwe ronde nieuwe kansen..........

@ Wendy; balen, nu chocola in huis halen en je onder een dekentje verstoppen! En doortempen.........

Berbel: gefeliciflapstaart

@ Precious; JIj gaat naar de HA, voor cyclusstoornissen en je wilt NIET aan de pil want je wilt zwanger worden ( dat schrijven ze namelijk als eerste voor)

@ iedereen; nog geen echte zss, alleen s' middaqgs een enorm opgeblazen buik en misselijk. Morgenochtend ga ik stiekum alvast testen indien tempp nog hoog is. Bij negatest is er gewoon duidelijkheid! al is het vroeg.....

3. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi, ja. Hoge temp he..............vreemd vind ik het hoor. Iedereen heeft veel lager, ik voel me een beetje een vreemde eend in de bijt (qua temperatuur dan hoor, verder is het hier hartstikke gezellig). Ik heb wel een soort kramp in mijn buik, hoop dat het juist goed is of dat het weggaat als het niet goed is haha.

Weet je wat ook zo vreemd is als je zo'n hoge basistemp hebt? (37.0 of 37,1)? als je je temp op een kaartje van de doc bij moet houden zoals ik, dan gaat ie niet verder dan 37.5! Ben je dan raar of niet.............zucht.

Het spijt me dat ik niet op iedereen kan reageren, ik lees het allemaal hoor! Maar ik heb een verminderde concentratie door een neurologische aandoening en ik kan het allemaal niet zo netjes onthouden zoals de meesten hier. Sorry hiervoor, maar ik ben wel helemaal op de hoogte hoor :)

Maar pookie wat spannend he! Jij schreef over een dikke buik. Opgeblazen. Nou, dat heb ik ook. Ik heb ook een soort dikke worst (sorry voor het woord!) helemaal onderop mijn buik lopen. En als je van de zijkant naar de buik kijkt, is het links boller dan rechts.............heb ik scheve darmen........of zou dat opgeblazene toch wat positievers betekenen...........binnenkort weten we meer!

Iedereen succes!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa,
    Nee de kinderen zijn druk gebleven. Ik ben gaan knutselen dus dat scheelt wel.
    Als ik wel weer aan het "echte" werk was gegaan, was het denk ik wel rustiger geworden.

@Pookie:
    Spannend nog 2 dagen wachten.....

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Loe,
    Ik temp 's morgens onder mijn tong, dus dat scheelt al heel wat qua basistemp!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe,

Die rol die jij bedoelt heb ik altijd na mijn ei...
    Dat zit net boven de schaamgrens...

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Mosa: Dank je wel :D

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Moge, temp bij mij nog steeds 36.8/36.9.
    Ik heb stiekum getest die was nega.
    Ik denk dat ik morgen de :evil: :evil: wel kan verwachten.
    Jammer maar helaas...............waarschijnlijk geen juli/ augustusbeeb

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden,

het was gisteren super gezellig in de stad met vriendlief. wat hebben we lol gehad met het bedenken van het kerstdiner en de spulletjes die erbij horen.
    We hebben nog wel geklust gisteravond maar het voelde geloof ik voor beide als een moetje.
    Mijn temperatuur was vanochtend weer braaf varierend van 37.1 tot 37.6? Heb dus maar braaf 37.1 ingevuld. Ik geloof nu wel dat de hele dag door mijn temperatuur boven 37.1 blijft en dus mijn ei echt wel geweest zal zijn.

Ik ga zo dan ook even met FF en mijn banner goochelen en even bedenken welke dag ik als eidag wil beschouwen (volgens mij niet de dag die FF aangeeft maar 4 dagen later) Als alles volgens plan gaat dan wil ik gaan testen op 5 december!

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    tada, banner is weer aanwezig

helaas heb ik wat moeten smokkelen met data's maar zo komt mijn testdag mooi op 5 december te staan.

de maximale cyclusduur voor deze banner is 38 dagen en ik zal waarschijnlijk met 49 rekening moeten houden. (is nogal een verschil met de laatste 33 en 37)

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden!

Vandaag inene 0,5 graden omhoog gegaan :(: Ik denk toch mijn ei niet gehad te hebben op 17 november dus ik heb het kruis zelf weggehaald.
    Ik heb al een paar dagen rommelige darmen en nu helemaal (diarree). Heb niks geks gegeten!

Groetjes Daan

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @dazwa; blijft wel een vreemd kaatje zo. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Pookie:
    Balen zeg van die negatieve test! Misschien toch te vroeg getest?
    Verder nog geen ongi klachten?
    Blijft spannend!

@Djaar:
    Je temp blijft wel mooi stabiel nu. Houden zo.
    Testen op 5 december is wel heel leuk natuurlijk :)
    Mooie banner!

@dazwa:
    Mooie stijging zeg. Hopelijk zet dit door in de temp morgen!

@all;
    Ik heb heerlijk uitgeslapen en ben lekker lui de dag begonnen.
    Heb wel veel voor mezelf bedacht om te doen, maar dat gaat wel lukken.
    Mijn temp blijft nog lekker laag en is vrij constant.
    Kan ook nog niet imhoog, daar is het natuurlijk nog te vroeg voor.
    Morgen en overmorgen ga ik eventjes geen wekker zetten om te tempen.
    Mocht ik om 6 uur wakker worden dan temp ik wel even, anders lekker even uitslapen!

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Mijn temp is ook weer iets omhoog gegaan, maar het blijft een rare maand...
    Op het dec NOD forum was een meisje die beweerde dat je 2 eisprongen kan hebben 1 week uit elkaar, maar volgens FF en mijn google kennis kan dat absoluut niet.
    Wat zouden jullie opmaken van mijn kaartje?

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Sylvia,

Als ik zo alleen naar je temp.kaartje kijk en niet naar de info eronder, zou ik zeggen dat je geen eisprong hebt gehad.
    Raar dat je 2 positieve ovutesten hebt gehad ver van elkaar af in 1 cyclus.
    Heb nog nooit gehoord van 2 eisprongen in een cyclus.

Groetjes, Hanna

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik lach me rot als straks blijkt als ik gisteren in ene een ei had gehad.

Dat is dan namelijk nét op de dag dat mijn nichtje van 4 logeerde (en met haar luchtbedje in onze kamer slaapt). Lees: klussen -> No Go Area :p

17. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik dacht laat ik me hier ook weer een keer melden. mijn temp gaat steeds van 36.8 naar 36.9 en weer terug heb tot nu toe ook geen idee wanneer ik een ei ga hebben. heb al wel wat slijm gehad en steekjes maar geen echt rekbaar slijm

18. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Hoi Silvia,

Ik denk dat je op 26/11 je eisprong hebt gehad. Dit obv je foto in je album ( 25/11) en de dip in je temp. Verder gaat je temp nu mooi omhoog. En je kan niet 2x per mnd een eisprong krijgen. Er kunnen wel 2 eitjes springen.

Gr. Maaike

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Dank voor jullie reacties!
    Ja, ik was er al achter dat je maar 1x een eisprong kan hebben (met misschien meerdere eitjes).
    De uitleg van FF was dat mijn eerste positieve OPK test (2 gelijke strepen) misschien niet tot een eisprong heeft geleid en mijn lichaam een week later (teststreep donkerder dan controle, zie album) opnieuw een poging deed...
    Let's hope so!

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Heb voor de 2de dag ongi krampen,maar heb altijd een lf van 15 dagen dus...

Deel Deze Pagina