Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Sammie: je kaartje ziet er heel veelbelovend uit! spannend!

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sylvia: Heb je al geprobeerd om je ovutest resultaten weg te halen. Wat zegt FF dan?

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sammie,
    Mooi hoog nog die temp.
    Wel wat te vroeg voor ongikrampjes dan toch met een LF van 15 dagen?

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Tja, er zijn 4 opties:
    1. positieve OPK's weghalen: O=dag 23
    2. Op FAM zetten (advies FF): O= dag 28
    3. Beiden OPK's invullen= dag 21
    4. Eggwhite (wat ik niet zeker weet) invullen: O=dag 28

Ik heb mijn FF nu ingevuld als optie 3...

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik zie het. Iik vond die ovu testen erg verwarrend ben er ook mee gestopt want die dingen gaven bij mij bijna altijd een donkere roze streep.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    he hallooooooooooo,

is iedereen verdwenen of gewoon druk bezig met sinterklaasinkopen?

Ik ben hier bezig met de laatste uurtjes op mijn werk voor deze week en ga vanavond nog wat pakpapier proberen te ritselen.

Wellicht ook even bij de kruidvat langs om naar de testen te kijken (niet kopen) hahahaha Als ik ze koop loop ik natuurlijk het risico dat ik me niet kan weerhouden van het testen tot volgende week vrijdag.

Dan maar niet naar de kruidvat.

Ik zit me hier redelijk te vervelen en zie vanallerlei dingen hier op de site. is ook niet goed voor een mens met een wens maar wel leuke bezigheidstherapie

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi djaar, ik ben er nog!

8. Loe

Loe Niet meer actief

He Djaar, mooi kaartje heb je!

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Kunnen jullie eens je mening geven over mijn 4 opties van FF?(pagina 949)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Na de hele tijd problemen met de internetverbinding gehad te hebben, doet hij het nu eindelijk weer.

@ Pookie, jammer dat je nega test, maar toch blijft het nog wel spannend. We duimen gewoon door :D

@ Djaar, kan je eisprong niet afgelopen maandag geweest zijn. Als je namelijk in mijn linkje kijkt naar mijn vorige (rare cyclus), dan zie je dat hij eerst ook steeg bij mij en daarna mijn eisprong pas kwam (dus niet op dag 13).

@ Dazwa, misschien was gisteren of vandaag wel je eisprong? Nu lees ik pas je volgende berichtje, dan hoop ik niet dat hij gisteren was! Hebben jullie gisteren wel geklust?

@ Hanna, heerlijk dat je aankomend weekend niet gaat tempen! Heb ik afgelopen weekend ook niet gedaan en het beviel heel goed :)

@ Sylvia, ik denk dat nu je eisprong al weg geweest is en dat hij langzaam door zal gaan stijgen. Waarschijnlijk heb je hem gisteren of eergisteren gehad, denk ik.

@ Klussertje, je zit ook nog wel vroeg in je cyclus hè, nog een paar daagjes geduld hebben!

@ Sammie, spannend kaartje zeg!

@ Sheann, ik zag je naam en dacht, zij is toch zwanger? Toen zag ik in je linkje dat je een miskraam gehad hebt. Wat erg zeg!

@ Loe, je temp blijft mooi hoog zeg! Hopelijk ben je toch zwanger!

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @silvia; gelukkig er zijn er meerdere die verslaafd zijn aan het forum

@lou; lijkt nu eindelijk een mooi kaartje te worden ja. als ie maar eindigt in een heeeeel mooi kaartje Jouw kaartje is trouwens ook niet verkeerd zeg. Ben erg benieuwd hoe dat af gaat lopen.

@mosa; haha als ik volgende week vrijdag nog geen positieve test of ongi gevonden heb kan ik dat inderdaad ook gaan bedenken (je verzint vanalles om het maar passend in het ideaalbeeld te krijgen hé)

Nog een uurtje en dan kan ik weg hier. Ga zo nog maar eens een kopje choco halen (want koffie drink ik niet meer !)

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Meiden wat ik me af vroeg..
    Als ik nou naar de gyn moet, wordt dat vergoed of hoe gaat dat..

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik heb geen idee, maar vind het wel een goede vraag.

Naast het feit dat ik het een goede vraag vindt ben ik wel van mening dat geld geen rol mag spelen in de kinderwens.

14. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ Klussertje, je zit ook nog wel vroeg in je cyclus hè, nog een paar daagjes geduld hebben!
    =======
    vorge cyclus had ik ook op dag 13 een eisprong gehad dus je weet maar nooit.

@ mp wat betreft je vraag. het ligt er aan als je de mmm in gaat zal je wel voor een tijdje onder controle blijven van een gyno. ik zat ook in de mmm en ben er na 3 testen weer uitgezet omdat ze niets voor mij konde doen. nou heb ik alleen vandeweek toch nog ff bloed laten prikken en blijk dus wel degelijk b12 tekort te hebben waardoor het steeds misgaat

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Djaar, dat had ik de vorige keer ook. Toen leek mijn eisprong eerst op dag 13 geweest te zijn, maar na een paar negatieve testen bleek hij toch later te zijn geweest.

@ MyPrecious, geen flauw idee, maar iemand anders weet het vast wel. Ik neem aan dat je temp vandaag ook weer laag was?

16. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

hihihi ik las het dus iets anders :oops: inprincipe word dat gewoon door het ziekenfonds vergoed vooral als je de mmm in gaat

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    MP,

Gyn word gewoon vergoed vanuit basis verzekering.

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik heb inderdaad ook even gecheckt of het vergoed werd,
    en bij mij is dat inderdaad gewoon vanuit de basis verzekering..
    eigenlijk best veel voor een kinderwens, ook IVF enzo is gewoon basis.
    alleen met de bevalling is het verstandig om aanvullend te zijn.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa,
    Ja lekker niet tempen, even er mider mee bezig zijn?
    Hahahahha, nou dat lukt toch niet he met dit gezellige forum :)

De gyn wordt inderdaad gewoon vergoed door de verzekering.
    Gelukkig maar anders werden het wel veel heel dure baby's!

Nu ga ik lekker patat halen. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, heb ik erg veel trek in :)

Groetjes, Hanna

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Klus, dan was mijn voorgevoel bij jou dus wel goed.. En hoe gaan ze het nu verder doen om je B12 normaal te krijgen? Ik ben wel blij dat je het nu weet. Weet nu zeker dat jij straks gewoon kunt genieten want zwanger worden is voor jullie geen probleem gelukkig.

Bedankt voor jullie antwoorden :). Daar ben ik wel blij om dat het vergoed wordt want ik heb geen idee wat het zal kosten! En ik vind wel degelijk dat geld uitmaakt, want als je geen meer hebt hoe wil je dan verder gaan? En ben nog maar 5 maand pilvrij en geen 5 jaar..

@ Mosa, ja mijn temp was vandaag weer 36.3, zelfde als voorgaande dagen.

Alleen dan moet je dus wel die 150 euro betalen nog dit jaar en dan als je in januari weer heen moet bijv. dan moet je weer die 150 betalen? Dat zet me wel aan het denken om te wachten tot januari... Kijk we hebben het wel breed genoeg dat ik 300 kan missen maar aan de andere kant het is al bijna januari, dan zit ik in ronde 7....

Deel Deze Pagina