Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo meiden,

hier even snel voordat we de deur uitgaan.

mijn temp is gestegen !

rest lees ik later vandaag of morgen wel weer bij.

suc6 vandaag en een fijne dag.

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Heb ook nog ff een vraagje.

Ik temp elke dag om 07.30. Nu was ik vannacht pas om 03.00 thuis, maar toch netjes mn wekker gezet en vanmorgen om 07.30 36.5 getempt. Maar omdat me er ook wat van bij stond dat je wel voldoende rust moet hebben gehad heb ik ook nog even getempt toen ik wakker werd om 12.30 en toen was de temp 36.9. Wat zouden jullie aanhouden? De temp van 07.30 of de temp na voldoende rust....Heb op FF maar 36.5 aangehouden

3. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Volgens mij is het zo hoe korter je slaapt hoe lager je temperatuur over het algemeen is. Ik weet niet wat ik zou doen, misschien het gemiddelde nemen ofzo? Die lage zou ik niet nemen, volgens mij is die dan onvoldoende betrouwbaar.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ok dank je wel...dan zet ik um op 36.7 :)

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Sammie, mijn thermometer had ook van die kuren, niet zo erg maar wel dat mijn temp de hele tijd wisselde. Ik heb toen een nieuw batterijtje er in gedaan en nu is het weer goed..

@ Mosa, wat heb je een stabiele temp zeg, ik hoop dat dat een goed teken voor jou is! Het viel me ineens op :p.

@ Kweb, ik kom ook vaak zo laat thuis in het weekend, maar voor mijn temp maakt het niks uit. Volgens mij moet je minimaal 3 uur achter elkaar slapen. En je temp stijgt per uur ongeveer 0.1 graad, bij mij klopt dit meestal precies. En reken maar uit, bij jou klopt het ook ongeveer.

@ Klus, nou hoop dat je B12 straks weer op peil is meis! Dan komt het wel goed!

@ Wendy, het kan best zo zijn dat je een vmk hebt gehad.. Maar daar kom je helaas niet achter.. Als het wel zo was dan komt het met jou echt wel goed, succes meis!

@ All,
    Ik zit vandaag alweer op dag 25 ik heb nu al ongie gevoel in me buik zitten, en zin in chocolaaa :|.. Ben benieuwd wanneer die op duikt! Stiekum hoop ik dat ik normaal ongesteld ga worden maar dat zit er vast niet in.
    Hier men kaartje ff voor de nieuwsgierigen :p.

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi!

Mijn temp is vandaag erg hoog (37,1) en FF laat nu zien dat ik toch 10 dagen geleden mijn ei had..
    Snap er niks meer van...

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje, rustig hier! Iedereen lekker aan het genieten van het weekend?!

@ Sammie, als je thermometer pas 42,67 aangaf, dan is het tijd voor een nieuwe thermometer (of batterijtje)!

@ Dazwa, ik kan niet veel maken van je kaartje. Maar ik denk dat doordat je niet vanaf het begin getempt hebt, je ook geen duidelijk kaartje zal krijgen. Maar je afspraak bij de gyn schiet al op zo te zien!

@ Djaar, fijn dat je temp gestegen is! Misschien op dag 36 of 39 je eisprong? Maar je gaat gewoon voor de positieve test op 5 december!

@ Kweb, omdat je nog zo vroeg in je cyclus zit, zou ik deze temp gewoon niet meerekenen. Gewoon morgen weer verder gaan met tempen.

@ MyPrecious, ik heb inderdaad een iets stabielere temp! Nu nog een duidelijke eisprong :)
    Het lijkt er op dat je inderdaad ongi gaat worden. Hopelijk inderdaad een normale ongesteldheid!

@ Sylvia, waarom heb je eigenlijk al die tempen in het begin van je cyclus niet mee laten tellen? Ik denk dat je kaartje er dan namelijk anders uit zou zien. Door je mooie stijging van vandaag denk ik dat je eisprong op dag 28,29 of 30 is geweest, niet eerder. Als je temp nu zo hoog blijft, verplaatst ff het kruis vanzelf wel naar een latere dag. Wat denk je zelf?

Zo, nu maar eens aan de schoonmaak, maar ik kon tussendoor nog wel even spieken!

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Mosa: ik heb de eerste 2 weken niet mee laten tellen omdat ik toen nog hcg in mijn lichaam had (heb een MA gehad), het leek me niet representatief om die temperaturen mee te laten tellen...

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sylvia, je hebt helemaal gelijk! Maar ik denk dat ff je kruis vanzelf nog wel verplaatst over een paar dagen.

10. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoii, dankje voor je antwoord! Ik heb na mijn menstruatie getemperatuurd maar toen wist ik nog niet dat je op een vast tijdstip moest tempen. Er was dus ook geen pijl op mijn lijst te trekken, het ging van 37.4 naar 36.2, enzovoorts. Ik heb vorige week al die data verwijderd.

Nu ik op 1 vaste tijd temp (met ongeveer hetzelfde aantal uur slaap) blijft mijn temp tot nu toe tussen de 35,9 (dal) en 36,4 (piek).

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames sorry ben er ff weer tijdje neit geweest

computer doet nog steeds stomp met betreft het aankomen op zwangerschapspagina, dat kost nogal wat werk! haha :D

@sylvia, als FF toch gelijk heeft, zou je wel een mooi kaartje hebben met mooie innestelingsdip op dag 5....:D en daarna mooie stijgende lijn :)
    maar ik weet niet wat FF natuurlijk gaat doen:)

hier niet veel byzonders te melden, vanochtend eens ff leker niet getempt.. heerlijk! haha

en net lekekr ge gourmet met mn ventje erg gezellie :) fijn weekend nog dames!

12. Sannehai

klussertjee ik was toch nog de 3e op je wachtlijst voor een mooie avator? ;)

13. Sannehai

trouwens wow zeg wendy jou temp gaat wel gelijk met sprongen omhoog zeg. bij mij is er meestal nooit zo'n mega verschil!

14. Niet meer actief

Hoi,

Ja dat had ik vanmorgen gevragen of dat normaal was en hoe dat het eigenlijk verloopt zo in de 1e week als je ongi bent.
    Dit is de 1e keer dat ik meteen vanaf ongi temp. dus weet niet of het laag is en moet blijven of dat het juist omhoog gaat en met eitje weer omlaag en dan na eitje weer omhoog.
    Hoe verloopt dat altijd eigenlijk?

Ik heb een heerlijke dag gehad met Daantje en we hebben lekker Sinterklaas gezien en Sinterklaas is ook bij ons komen rijden dus we hebben een leuke en gezellige dag gehad.
    Morgen gaan we de kerstboom al lekker opzetten hier.
    We hebben toch geen kindertjes in huis lopen, anders zou het wel heel raar zijn geweest.

Groetjes

15. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

sanne stuur me dan aub ff een pbtje met wat voor iets je wilt.
    ------
    verder iedereen een hele goede morgen. mijn man en ik zijn gistere naar phantasialand geweest. was echt über gezellig. helemaal al in kerst sfeer. over een weekje ga ik leker een werk week op vakantie. daar is het ook al helemaal kerst. I LOVE CHRISTMAS.

wat betreft me temp geen idee. de ene dag is die 36.8 de andere dag 36.9 gistere had ik inene weer wat kramp in me buik. daarna toen ik naar het wc ging bruine zooi bij het afvegen. daarna weer niets en toen ik thuis kwam weer wat bruine zooi. ik weet het nu helemaal niet meer

16. Niet meer actief

Goede morgen,

Snappen jullie wat er met m`n kaartje is, nou ja misschien meer wat er met mij is.
    M`n temp. die stijgt gewoon nu al vanaf het begin van de ongi.
    Ik heb allemaal kaartjes vergeleken maar ik zie eigenlijk nergens dat je meteen alweer gaat stijgen.
    Ik voel me niet ziek ofzo, wel erge hoofdpijn heb ik wel.
    Heb ik anders eigenlijk niet zoveel last van dus zou dat een oorzaak zijn?
    Nou ja ik weet het ook niet, we zullen het wel zien.
    Maar jullie raden het al m`n temp. is weer omhoog gegaan en m`n ongi is bijna weg.
    Dus het is lekker kort geweest en nu maar hopen dat eitje oo snel gaat komen.
    Iedereen een fijne zondag.

Groetjes

17. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @wendy, het is wel raar hoor die hoge tempen van jou.
    Meestal begin je je cyclus laag of nog hoog en dan zakt hij tijdens de ongi naar je lage temp.
    Die lage temp is dan ook vrij constant (als je opdezelfde tijd temp) tot je eisprong geweest is en dan gaat hij omhoog.
    Misschien eens een andere thermometer proberen, maar dat je moet je dan wel snel doen zodat je de hele cyclus dezelfde thermometer hebt.

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo dames,
    weer even snel voordat ik weg ben (kom straks wel weer terug hoop ik om weer bij te lezen)

Temperatuur gaat goed hoor, ben nu ook redelijk gerust op dat ei geweest is alleen nog de vraag wanneer.

@ Berbel gefeliciteerd !

@all tot straks

19. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hee klussertje,

Wat leuk Phantasialand! Lijkt me echt mooi als alles zo versierd is.

FF heeft mijn ei gevonden! Ik had wel de afgelopen 3 dagen al last van een ongi gevoel in mijn rug, kreeg erg zichtbare pukkels, dunnere ontlasting, had trek in chocola en was chaga. Ik zou zelf eerder denken dak ongesteld moest worden. Zouden dat trouwens wel echt eisprong klachten kunnen zijn?

Maargoed, ik hoop nu dat het wél echt zo is... Hebben alleen niet geklust want mijn nichtje logeerde :S Maargoed, met eindelijk een ei ben ik blij.

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zou er niet 100% vanuit gaan dat het je ei is geweest Dazwa.
    Je bent die dag eerder wakker geweest en daarna weer gaan slapen, dat beinvloed wel je temp.
    Plus dat je temp nog helemaal niet hoger is dan de temps voor je mogelijke ei.
    Hou dus in je achterhoofd dat het je ei niet geweest hoeft te zijn.
    Maar het zou wel super zijn als het wél je ei geweest is :D

Deel Deze Pagina