Inderdaad, tegenwoordig ga ik nergens meer vanuit hahaaha. Het zou leuk zijn als het hem is Zou dat zoveel verschil maken als je 5 minuutjes wakker was? Ik word soms namelijk 's nachts ook wel eens wakker, of 's ochtendsvroeg en dan denk ik: oh lekker nog even slapen, dan val ik weer in slaap en daarna gaat mn wekker om te tempen. De zeurende rug heb ik trouwens nog steeds :S xx
Goedemorgen meiden, Gisteren helemaal niet kunnen kijken op het forum. Maar nu gelukkig wel weer. (hoezo verslaafd? ) @Pookie: Balen zeg van de tempdaling. Ziet er inderdaad niet goed uit @Loe: Jammer van de negatieve test! Hoe is je temp vandaag? @Mosa, Hoe gaat het met ovualatietesten? Is er al een licht streepje te zien? @Djaar: Jouw kaartje ziet er nu heel mooi uit hoor! En nu hoog houden die temp! @Wendy, Als ik ongi ben gaat bij mij de temp langzaam weer naar beneden, bij mij zo rond de 35,8 - 36,0a Als mijn eisprong is geweest gaat ie omhoog. Op jouw kaartje gaat je temp nu omhoog. Geen idee waarom eigenlijk. Ik zie wel hoofdpijn staan op je kaartje? Misschien een beteje ziek>>>> verhoging? @all, mijn temp natuurlijk nog gewoon laag. Te vroeg voor een ei he. Maar we gaan weer goed op zoek. Dit keer met behulp van de gyn. Woensdag de echo... spannend hoor! Fijne dag allemaal en ik kom hier vandaag nog weleens spieken. Groetjes, Hanna
Hoi, Laat staan dat ik toch ziekjes ben (voel me niet echt zo, op misselijkheid en hoofdpijn na). Heb ik dan m`n kaartje al verpest of zal FF toch nog een goed overzicht hier mee kunnen maken? Ik doe ook ovu-testen dus ik kan natuurlijk wel goed zien als ik een posi-ovu-test heb en zo in de gaten houden of FF het eitje ook ziet zeg maar. Nou ja ik blijf otch maar een rare meid als ik dat zo zie. M`n temp.meter is de nieuwste van de nieuwste, helemaal digitaal en is juist aanbevolen. Nou ja we zullen zien. Mijn bmm is ook helemaal niet laag gegaan deze keer en dat is anders wel. Soms spookt het door m`n hoofd dat ik toch zwanger ben. Maar ja ben ongi geworden dus die kans is dan echt maar 0,5% ofzo. Nou ik ga gewoon door en zie wel hoe m`n kaartje eruit komt te zien. Iedereen een fijne zondag, wij gaan de kerstboom nu opzetten. Groetjes
@Wendy, Ik zou net als wat jij al zegt, gewoon doorgaan met tempen. Je kaartje ziet er wat anders uit dan anders, maar dat hoeft niet te betekenen dat je over een aantal dagne gen kruis zou kunnen krijgen van FF. Zeker als je ook ovulatietesten doet is er niks aan de hand. Veel plezier met het opzetten van de kerstboom! @Sammie: Heel erg balen zeg van je test! Misschien gewoon nog wat te vroeg... Klopt je onderschrift... nog 4 dagen? Dan zou ik niet in zak en as gaan zitten nu maar rustig die dagen nog afwachten! Groetjes, Hanna
Helaas, lage temp gisteren was echte voorbode van ongi. Vanmorgen is het echt doorgebroken. Jammergenoeg weer door naar een volgende ronde. In januari zijn we al een jaar bezig, pfff wat gaat die tijd toch snel!
Jammer Pookie! Tja, een jaar bezig.... de tijd vliegt echt voorbij! Hopelijk is het snel jullie ronde!
@pookie; wat balen zeg, ik vindt het knap van de mensen die al zolang bezig zijn dat men nog steeds een soort van positief kan blijven en de anderen steunen. @hanna; ook jij bent een van de mensen die al zo lang bezig is en ook ik ben telkens verwonderd over je positieve instelling. @ all; ik ben dus weer lekker thuis na een uurtje in de buitenlucht (nat en koud), dus lekker warm met de verwarming aan en zometeen lekker de voorbereidingen voor het avondeten gaan starten. Gezellig met het mannetje want die vindt het prachtig om te koken (joepie, wat een schatje) Ik ben nu zo benieuwd naar de komende week. Zou ik genoeg geduld hebben om te wachten met testen tot 5 december? Krijg ik nog symptomen of moet ik het maar doen met die kleine speldeprikjes in mijn onderbuik en linkerborst? Heb geen rare dingen, vindt soms wat slijm in mijn broekje of bij het afvegen. over het algemeen is het daaronder de laatste dagen wel nat (behalve bij het klussen !?) Maar goed ik schrijf alles maar toe aan het willen zien van signalen die op zwangerschap duiden en geloof eigenlijk helemaal niet dat ik zwanger zou kunnen zijn. Voel me niet zwanger namelijk.
Heey all ik denk stiekem dat ik vandaag me ei ga hebben. alleen nu wil me ventje vanavond pas klussen? ben ik dan nog wel optijd?
ja hoor ik ben ook wat aan het veranderen in mijn profiel. hoe vinden jullie mijn nieuwe look? Ben er zelf best trots op maar vraag me niet hoe ik het gedaan heb want ik weet het echt niet meer
Hoi Sylvia: Even gekeken of het mij nog lukt: Maar hier komt hoe ik dit doe met die foto (met dank aan mijn zus he, ere wie ere toe komt ) www.fotoverkleinen.nl browse>>> foto zoeken verkleinen pixel 480-480 klik op verkleinen Heb je de foto? Dan met je rechter muiskonop klik op de foto. Eigenschappen (properties) klikken Dan zie je daat http/url Die moet je knippen en plakken in je tekst hier en dan erachter. Als het goed is lukt ie dan! Succes! Groetjes, Hanna PS Mag ik jullie mijn cavia even voorstellen
Hoi dames, @ Wendy, inderdaad vreemd dat je temp stijgt. Maar misschien komt het wel door je hoofdpijn? Maar gewoon doortempen, hij daalt binnenkort vast wel weer. @ Dazwa, ik wil niet negatief doen, maar ik zie geen eisprong in je temp. Maar hopelijk is hij wel geweest! @ Hanna, spannend hoor, woensdag! Zie je er tegenop? @ Sammie, jammer meid! Maar je kaartje ziet er nog heel goed uit, dus het kan best dat je te vroeg was. Gewoon over een paar dagen nog een keer proberen. @ Pookie, jammer zeg! Nu ga je voor een mooi kerstcadeautje! @ Djaar, spannend! Ik ben benieuwd of je genoeg geduld hebt deze week @ Klussertje, wanneer hebben jullie voor het laatst geklust? Verder weet ik niet of je vanavond op tijd zult zijn als je ei vandaag springt. Voor je eisprong klussen is altijd beter geloof ik. @ Sylvia, toch denk ik nog steeds dat je eisprong tussen dag 28 en 30 was... @ All, gisteren eerste ovulatietest gedaan, helemaal geen tweede streepje. Hopelijk verandert dat de komende dagen.
@Djaar: Tja positief blijven zit wel in mij, maar soms is het weleens moeilijk hoor. Maar goed, ik ben na de MK gewoon weer opnieuw gaan tellen in de rondes, anders is het wel erg deprimerend. NU ik bij de gyn ben heb ik ook weer meer hoop gekregen. Er wordt in ieder geval goed naar gekeken heb ik het idee. Leuke nieuwe avator trouwens. Is je banner ook anders? Groetjes, hanna
@Mosa: Nee wonder boven wonder zie ik (nog) niet op tegen woensdag. Alles voor het goede doel he Misschien denk ik er dinsdag wel anders over en kom ik even tegen jullie aanzeuren met mijn zenuwen. Ik ga waarschijnlijk alleen. Mijn man gaat gewoon werken. Hij kan beter weer meegaan als dat nodig is of als ik iets heel engs met ondergaan. Zo'n echo .... dat vind ik niet eng. Heb ik ook al een paar keer gehad. Jammer nog niet eens een klein streepje op je ovulatietest. Maar... het kan snel gaan hoor. Welke testen gebruik je? Dipsticks of de grotere variant? Groetjes, Hanna