Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dankjewel voor je antwoord!

Ik baal er ook van dat ie nou weer langer is :(
    Maarja, niks aan te doen helaas..
    Ik denk dat mijn ei gister is geweest.... Misschien verplaatst FF het kruis wel over een paar dagen.
    Hopelijk is het nu gewoon gelukt..
    Ik wil niet weer naar de volgende ronde :(

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ja, daar twijfel ik ook nog over.... kan ook nog dag 23 zijn... gelukkig lijkt het erop dat er in iedergeval een eisprong was ;)

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej ladies!
    hoe is het hier?
    ik ben nog steeds ziek bah, mijn manneke heeft me aangestoken, dus we zitten samen ziek thuis, en liggen zowat de hele dag in bed, gelukkig weet ik dat je door te zweten goed uitziekt, dus hebben we genoeg te doen in bed :) en geen gemiste kansen :)
    al weet ik me god niet wanneer mijn ei komt of is geweest, want ik temp deze maand even lekker niet, geen zin in, en we klussen wanneer we er zin in hebben ;)

lieeeefs!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wondertje, met tempen heb je in ieder geval wel zekerheid dat je eisprong is geweest, maar in het begin kun je er niet mee bepalen wanneer je eisprong is. En 4 dagen hoge temp hoeft inderdaad niet zoveel te zeggen, hij moet echt hoog blijven tot na je nod. Succes in ieder geval, ik hoop dat het tempen niet nodig zal zijn!

@ Tessa, hopelijk is het inderdaad nu gelukt. En een langere cyclus is ook niet leuk. Ik had de vorige keer 40 dagen, daar baalde ik ook wel van. Ik ga deze keer ook maar aan de smep, en gebruik dus ovulatietesten. Laat je af en toe even weten hoe het met je gaat?

@ Sylvia, een eisprong heb je inderdaad in ieder geval gehad, daar hoef je niet over te twijelen :D

@ Springmuis, jeetje, nog steeds ziek! Vervelend hoor! Lekker dat je niet tempt deze maand! Mocht ik je morgen niet meer 'spreken', dan alvast heel veel succes dinsdag!

@ Afrola, hoe is het eigenlijk met jou? Ook nog ziekjes?

@ MyPrecious, alles nog hetzelfde? Eén dezer dagen zou je ongi moeten worden toch?

@ Melisa, Ingiemoppie en Merels, hoe gaat het met jullie?

5. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje, wanneer hebben jullie voor het laatst geklust? Verder weet ik niet of je vanavond op tijd zult zijn als je ei vandaag springt. Voor je eisprong klussen is altijd beter geloof ik
    =======
    helemaal niet :oops: ben druk druk druk geweest en me manneke ook

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Yeah, ik heb 5 dagen vip gekregen bij ff. Maar ik had het liever over een weekje ofzo. Maar ik heb al wel gezien met de overlay cyclussen wel heel verschillend zijn tot nu toe. Maar zo'n constante temp als nu heb ik in ieder geval nog niet gehad voor mijn eisprong.

7. Klussertje80

hebben jullie dan wel altijd gelijk helder rood of ook wel ff bruinverlies
    ======
    ik heb meestal een dag vooraf bruin zooi en daarna breekt de hel los

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, hm.. als je echt het idee hebt dat je eisprong vandaag is, dan zou ik proberen je mannetje zo snel mogelijk te verleiden! Succes ;)

9. Klussertje80

hij houd niet van een moetje dus doe maar gewoon wanneer hij zin heeft. en dat zal vanavond wel wezen. deze ronden doen we niet echt een moetje maar volgende ronde weer wel

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zat even wat te klooien met ff, en heb een overlay gemaakt van mijn 3 laatste cyclussen. Toch als ik ze zo zie, dan lijkt er wel op dat mijn lf de vorige keer gewoon erg lang was en niet dat mijn eisprong later was. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, en misschien is je eisprong wel morgen, dan ben je sowieso nog op tijd.

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

dag dames

khep hier al wat spannende kaartjes gezien bij verchillende dames! spannend!

jammer zeg sammie een nega test, wie weet te vroeg getest!

had afgelopen vrijdag de bruiloft van mn collegatje, aahh mooi zeg.. zwijmel zwijmel!

had alleen die dag zo'n Mega buikpijn, dat ik zowat nix kon doen van de pijn! echt ik kon wel janken van de pijn en niets hielp, gelukkig kon ik voor de bruiloft nog ff naar huis met een warm kruikje dat hielp toch wel wat gelukkig!

echt van die ongi pijnen die k had toen ik nog niet aan de pil zat... vorrige x had ik bijna helemaal geen pijn, gelukkig nu ook maar 1 dag en het ziet er naar uit dat het nu ook al weer bijna over is!

heerlijk, aangezien toen ik nog niet aan de pil zat, ik wel eens 2 weken lang ongesteld kon zijn! en nu dus pillloos dat niet weer heb!

maar goed;) kga zo nog es ff ds-en hihi en w.s. bij schoonouders eten.

dames fijne zondag nog! groetjess

13. Niet meer actief

Hoi,

Ik heb net Tinkelbel gekeken op Jetix.
    O wat is dat een mooie tekenfilm zeg.
    Ik heb wel gelachen en traantje gelaten hoor.

Dat wilde ik even zeggen.

14. Niet meer actief

Mosa,

Hoe doe jij je kaartjes door elkaar laten lopen?

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Dat kan bij FF als je een VIP abonnement hebt..
    Je kunt dan ook zoeken op charts die op jouw chart lijken en allemaal voorwaarden intypen (als: celcius, eerste cyclus na MK, gelijke kluspatroon etc) en dan krijg je die statistieken te zien..

16. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik ben door gestuurd... hihi...
    Mijn kaartje er ook maar eens onder geplaatst, mijn o zo mooie kaartje (uhm).
    Kan er dus helemaal niets mee.. helaas...
    En ook nog eens lange cylussen, dus niet echt geluk in de tijd..

17. Niet meer actief

Als je een free FF hebt, kan je dan nog ook je buikpijntjes en zo invullen en je klusmomenten of kan dat dan ook niet meer?

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@wendy

je kan invullen wanneer je geklusd heb en ook of je buikpijn hebtt

maar de buikpijn komt niet meer onder in je kaartje te staan met een gekleurd hokje, je kan de buikpijn dan invoeren waar je ook je temperatuur invoert, dus als je terug kijkt op die datum zie je het wel staan

maar je ziet het niet automatisch

verder krijg je volges mij ook geen stoplichtje met de goede klus dagen te zien als je gratis hebt

teminste ik heb gratis en dat heb ik niet en toen ik het proef had had ik dat wel.

maar volges mij kan je dat dan ook wel weer zien in je kalender.. dusja haha

je kan wel wt minder dingen dan met de gene waar je voor betaald maarja volges mij kan je de nodige dingen gewoon met de gene waar je niet voor hoeft te betalen

@september vas de vorrige ronde je eerste ronde na het stoppen van de pil? het kan ook nog ontpillen zijn, mijn cyclussen zijn ook nog erg lang, ik hoop ook maar dat dat nog onptillen is.

19. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Denk dat het ontpillen is idd, anders weet ik het ook niet.
    Maar hoopte dat ik toch wel een eitje had...
    Als mijn cyclus nog zo lang is ga ik de etos tabletten weer slikken...

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt! Dat is wel een voordeel van de pil hè? Hopelijk is het morgen inderdaad over!

@ Wendy, ik heb 5 dagen vip van ff gekregen, dus vandaar dat ik nu wat dingetjes kan uitproberen.

@ September, wat een vervelend kaartje zeg! Ontpillen zou inderdaad goed kunnen, maar dan is het wel fijn als je in ieder geval een eisprong hebt. Hopelijk komt hij nog of anders de volgende keer!

@ All, ik heb net weer een tweede ovulatietest gedaan. Gisteren zag ik helemaal geen twee streepje en nu wel een schaduwtje. Hopelijk wordt hij iedere dag iets duidelijker en heb ik deze week mijn eisprong!

Deel Deze Pagina