Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa,
    De overlay ziet er leuk uit.
    FF gaat bij de ovulatie gewoon uit van het kruis dat hij heeft gezet in je kaartjes.
    Dus als je denkt dat je op een andere dag je ei hebt gehad geeft hij dit niet aan.
    Ik heb dat ook met 1 cyclus en daarvan is de LF ook iets langer geworden dan normaal gesproken.
    Je temp is wel mooi stabiel nu vergeleken bij de andere maanden.
    Hopelijk is dat een goed vorteken :)

Ik heb zelf wel de betaalde versie, omdat ik die overlay zo leuk vind.
    Leuk om bij te houden wat ik in andere maanden heb gehad in combi met die van nu.

@September08:
    Jammer dat na die dip en hoge temp je temp weer zakt.
    PFFFFFFFFFFFFFFFF, ik blaas hem even omhoog :):):)

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa:
    Ja een schaduwtje daar begint het mee :):)
    Ik zeg het begin van een mooi ei! :whistle:

Ik begin op dinsdag waarschijnlijk weer met ovutesten en ben heel benieuwd naar die van woensdag als ik als het goed is een eitje heb gezien op de echo.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, dank je voor je reactie! Maar ik begrijp dat ff uitgaat van het kruis. Maar ik bedoelde als je naar mijn temp van alledrie de cyclussen kijkt, dat het er wel op lijkt dat hij op dag 13 was. Snap je wat ik bedoel?
    Maakt verder ook niet uit, het was gewoon een vreemde cyclus :)
    Ik was ook heel blij met mijn schaduwstreepje!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa,
    Oh ja nu begrijp ik je!
    Had mijn snappertje niet aan staan denk ik hahahahaha :)

5. Niet meer actief

Hoe krijgen jullie die stippel-lijn tussen enkele dagen als je even niet hebt getempt?

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Dat heeft FF zelf gedaan!

7. Niet meer actief

Oke dank jewel.

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hallo hallo

@september ja ik ben halverwege vorrige cyclus begonnen met etos pillen, en slik ze nu nog steeds, ik hoop dus nu ik ze een volle cyclus slik, dat mijn cyclus ook es wat korter word!, hij was al wel weer wat korter geworden dan de eerst x gelukkig.

@mosa ja was egt niet te harden die buikpijn maar is gelukkig allemaal al weer over :D

@klusertje, thnx voor mn super mooie avator! kweet alleen nog niet hoe ik hem als mn avator kan plaatsen! hihi

groetjess

9. Sannehai

ahh wauw hij doet het :D het is me gelukt! mooi eh dames:D ;)

10. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Heb jij ook van die enorme etos pillen van teunisbloem? Ik vroeg me alleen af of dit niet schadelijk als je oppeens toch zwanger blijkt?! En ik slikte er toen 1 per dag ipv 2.
    Ik heb ze vorige maand 4 dagen geslikt en 3 dagen later ongi, of het aan de pillen lag of toevallig weet ik niet... Even afwachten hoelang het deze maand duurt, zit nu geloof ik op 33?

11. Sannehai

oke ja ik heb gewoon die zwangerword pillen van de etos roze doosje volges mij wel joekels ja, 2 pillen per dag.. doe ik dan maar netjes
    maar ik vergeet het ook wel eens hoor.

ik had mn ei afgelopen x ook op dag 37 pas gehad, dus wie weet komt die van jou ook gwoon nog!

groetjesss

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, fijn dat je buikpijn over is! Mooie avatar hoor! Ik heb ook twee rondes de etos pillen geslikt, maar weet niet of het hielp. Als je net van de pil afbent, heb je altijd kans dat je cyclussen korter worden na een lange. De vorige keer heb ik dat soort pilletjes geslikt, maar dan van de kruidvat maar toen had ik een lange cyclus. Dus nu maar weer gewoon alleen foliumzuur :D

13. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik zou het al bijna opgeven voor deze maand, maar krijg weer wat hoop.
    Blijven toch maar om de dag klussen komende week of 2?! Zonde als je hem net zou missen... Wel ben ik met ovutesten gestopt, dacht als ik toch om de dag klus... En na 25 testen en elke dag 4uur niet plassen enz... ben ik wel beetje zat... Moet wel leuk blijven...

14. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik ben ook gestopt met de ovutesten, had iets van 20 testen gedaan ofzo en was het helemaal zat.

15. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik gebruik ook de etos zwangerword pillen en moet deze nu blijven gebruiken ivm b12 tekort sinds ik ze gebruik is me cyclus ook korter korter geworden. ik ben weer ff klaar met avarters/banners maken. ik word steeds beter. dus is er iemand die er nog 1 wil pb me maar

16. Sannehai

ik heb eigenlijk nog nooit ovu testen gedaan

ik d8 als ik temp zie ik het ook wel goed, maarja dan weet je het meestal pas achteraf.. maarja het lijkt me ook niet handig met zo'n lange cyclus die ovu testen, dan blijf je bezig!

ja het moet ook wel leuk blijve, ik weet oo knit of mijn cyclus nu weer korter word maaja ik doe bijna 2 maanden over 1x ongesteld worden.. das toch best lang?!

dus ik hoop maar dat die etos pillen het nog korter maken :) en ik blijf gewoon tempen en ik ga denk ik vanaf dag 10 ofso ( wantja weet natuurlijk echt niet wanneer mn ei deze maand krijg) proberen om de dag te klussen maarja dat lukt me niet altijd! hahaha

maar we zullen het zien

zeg mosa hopeljk voor jou spannend...bijna eitjes tijd!?
    en setptember het kan nog hoor je ei! wie weet

ik duim voor jullie! groetjess

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Mosa: Dank je wel meis :D

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, je maakt er een heel spoor van met je temp :) . Dat is goedkoop die ovu testen! Ik had er 12 voor hetzelfde geld. Dat scheelt nogal even.
    Ja hier nog altijd hetzelfde. Ik had vandaag steken in m'n kruis joh deed echt zeer even.. En ik zeg niet snel dat iets pijn doet :( . Wat dat nou was? Maar me temp is weer wat omlaag dus ik hoop dat me ongie er nu snel aan komt. Ik denk woensdag.
    Zie nu je overlay kaartje, wel gek je zou idd zeggen dat je ei toen is geweest en niet nog later.. Wel heel erg gek.. En deze ronde is héél anders moet gewoon een goed teken zijn...

@ Wendy, mijn moeder was de 1e 3 maanden ongesteld toen ze zwanger van mij was en bij mijn broertje werd ze ook gewoon ongie.. Maar je bent ook ziek en dan is je temp toch ook hoger, ik was niet echt ziek maar niet fit en dat had ook een hele invloed op mijn temp.. Je hebt je kaartje niet verpest je kunt straks je ei nog gewoon vinden denk ik als je je straks weer beter voelt. Ff afwachten dus nog..

@ Sammie, jammer van de nega test.. Maar je zit nog 4 dagen voor je NOD toch? Hoop dat het nog kan!

@ Pookie, balen van de ongie :(.. Hopelijk deze ronde meer geluk meis!

@ Hanna, wat een leuke cavia :D

@ Springmuis, ik wil je ff zeggen heel veel succes toegewenst dinsdag meis. Ik ben blij dat je de stap hebt gezet hoor! Ben benieuwd wat ze daar gaan doen/zeggen enzo.

Ik slik ook de Etos zwanger worden pillen en ze hebben wel mijn cyclus verkort ook, maar geen eiiii.

Mijne kaartje,

Denk woensdag ongie.

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    MPTJE! :D
    Dank je wel meissie! als ik het boekje die ik heb gekregen moet geloven, gaan ze echo maken en bloed prikken en verder niets engs ;) al zie ik wel tegen de echo op...Brrrrr
    owja en springmuisvent krijg een potje mee naar huis ;)

Maarrruhhh...hoe is het met jou dan?
    Heb je de huisarts al gebeld?
    (weet niet of je dat al had geschreven maar ben afgelopen dagen niet zo actief geweest :oops: )

Liefs!

20. Niet meer actief

Goede morgen deze morgen,

M`n temp. is vanmorgen netjes omlaag gegaan.
    Misschien gaat m`n temp. pas echt netjes omlaag als ik bijna ongi af ben (zou kunnen misschien)?
    Nu netjes 37, is misschien nog hoog maar het gaat lekker naar beneden.
    Ongi is ook al bijna weg dus we kunnen weer beginnen.
    Ronde 8 we komen eraan en we gaan raak schieten!
    Ik ben voor de afleiding ook vandaag weer met volle moet begonnen aan m`n afslank plan dus ik ga weer heerlijk gezond eten zodat ik, als ik zwanger raak deze ronde nog net wat kilo`s eraf hebben weten te halen.
    Iedereen een fijne dag vandaag.

Groetjes

Deel Deze Pagina