goedemorgen allemaal, @Wendy, Fijn dat de temp weer naar normaal is gezakt. Hopelijk is ronde 8 jullie ronde! @sannahai: Mooie avator @all: temp is nog niet zo spannend hier. maar gelukkig gaat dat bijna weer komen! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
hallo allemaal Mijn temperatuur blijft ongekend hoog (gisteravond gaan slapen met 37.6 en vanmorgen varierend tussen 37.1 en 37.4 dus heb maar braaf 37.2 ingevuld. Wat wordt het een lange week deze week.............
Zo mijn kaartje tot nu toe. weet niet maar me temp wisseld lekker. @ muisje mijn avi toch niet zo mooi? @ djaar jou temp blijft idd hoog @ wendy fijn dat je temp weer omlaag gaat @ hanna lekker toch als je een beetje weer een normale temp hebt. @ all ik gaat zo maar weer aan het werk nog 3 daagjes en dan heeeeeeeeeeeeerlijk vakantie. werk deze week maandag woensdag en vrijdag. maar gelukkig vandaag maar tot 14/15:00
@klussertje; Als je naar mijn kaartjes kijkt zie je dat ik deze ronde ook veel wisselende temperaturen had voor mijn ei en blijkbaar erna heel constant (en erg hoog) De vorige ronde daarentegen had ik een veel stabielere temperatuur voor het ei. Wellicht heeft het te maken dat ik deze ronde veel wisselende nachten heb (laat naar bed, vroeg op, slecht slapen, veel wakker, extreem lange slaaptijd noem maar op of ik heb het gehad) Wellicht dat zo'n wisselend schema zo slecht nog niet is. @all; kan mij iemand vertellen hoe je FF in kan stellen zodat je klusmomenten te zien zijn (als dat kan bij een basic abo)
Mogge, lieve mEIden! Sorry dat ik ff niets heb laten horen van me, maar internet lag er thuis uit van het weekend! Om gek van te worden. Helemaal als je vent de hele zondag sporten is... Maar we zitten weer "lekker" op het werk, met internet! Ik heb niet alles terug kunnen lezen, maar volgens mij zijn er geen nieuwe zwangeren bijgekomen, toch? Ikzelf ben nog druk bezig om een geschikt huis te vinden voor Moos en waarschijnlijk is het gelukt! En.. bij buren van me, dus kan ik 'm gewoon blijven zien. Das leuk. Vanmiddag gaat ie "op proef", dus ben heel benieuwd. Zie er naar uit om weer eens fatsoenlijk te kunnen slapen, want lag de afgelopen week alleen maar te piekeren 's nachts. Ben kapot!
@Djaar: Mooi hoog hoor! Houden zo he! Spannend hoor. @Klussertje: Mooi zaagkaartje Zo wisselend op een tiende is toch prima? @Maar: Wat fijn dat je waarschijnlijk een plaatsje voor Moos hebt gevonden. Leuk hoor!
kom er maar gezellig bij. ik heb ook zo lang moeten wachten en heb hier ook steun gevonden. We gaan met z'n allen op jacht naar de eieren en de positieve testen !
Hoi, Ik ga morgenvroeg toch testen. Ik heb vanmorgen de pot moeten kussen en voel me echt niet goed. Als het morgenvroeg nega is ga ik een afspraak maken bij de huisarts. Ik voel me helemaal niet prettig en voel me echt zwanger. Misschien is het toch raak en misschien wel schijnzwanger (of bestaat dat niet?) Ik weet het gewoon even allemaal niet meer en heb toch besloten om te gaan testen morgenvroeg en we zien wel waar het schip strand. Misschien dat ik morgenvroeg of middag even met de huisarts kan praten met wat ik nu zo ervaar en misschien kan ze me helpen. Ik weet het, het klinkt echt raar maar ik moet dit echt doen, want wordt gek. Groetjes
Goedemorgen! Vanmorgen stiekum toch een testje gedaan (kan eigenlijk pas over 3 dagen met LF van 15, uitgaande van een eisprong op dag 21) en zonder enige twijfel: negatief... Wel een heeeeeeeeeeel vaag (indroog?)lijntje na 15 min, maar echt heel vaaaaaag... Nada nikkes noppes dus.... Temp is nog wel hoog vandaag..
@Csillag Kom maar gezellig meekletsen hoor. Succes met de jacht naar je ei! Ik doe mee Groetjes, Hanna
Wendy, Je temperatuur is aan het zakken dus de kans op zwangerschap is heel klein, misschien ben je wel gewoon ziek...
Ik ga steeds om half 11 naar bed en temp steeds om 7:45. dus constand een zelfde nacht rust.... en een zigzag kaartje is het idd
Hoi dames, Wat vinden jullie van mijn kaartje? Weet niet zeker of ik buikgriep heb of dat het van een innesteling is ofzo.... Klopt het dat je temp niet perse omlaag hoeft te gaan voor een innestelingsdip? Zag bij kaartjes zwangeren dat niet iedereen dat heeft. Groetjes Nadja http://www.fertilityfriend.com/home/23ecea
Hi Nadja, ik vind je kaartje er erg veelbelovend uit zien. Je dip is nog steeds erg hoog (37.0) en zou het niet echt als dip zien (hoe is je temp normaal gesproken ongeveer in je LF?)
Hoi SylviaM, Geen idee hoe mijn temp normaal is in mijn LF. Dit is de eerste keer dat ik temp! Hoe bedoel je dat mijn kaartje er veelbelovend uitziet? Door de hoge temp? Ben benieuwd!