Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Nadja: er is bij jou een duidelijke eisprong te zien. Het ziet er duidelijk bi-phasic uit (lage temp voor je ei en hoge temp na je ei). Goed geklust op de juiste dagen ;)

2. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@SylviaM,

Thanks, ik snap het! Nu nog effe wachten!

3. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    ahhh ik heb weer een nega ovutest.. Wat zo raar is dat ik altijd een lichte streepje heb, nooit echt een duidelijke dikkes streep..
    O kaartje ziet er er goed uit,zeg. wanneer ga je testen?!
    Succes met zwanger worden!
    liefs
    csillag

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik zal voor je duimen!

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @csillag: heb je altijd een wat langere cyclus? Je eisprong zou je toch nu wel verwachten....

6. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    volgens mij is je innestelinsdipje, nog even morgen kijken! blaaasdie teperatuur omhoog! ;)

7. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    als je beneden skrollt zie je de vorige..cyklus : 52 dagen..ik ben in aug gestopt me de pil. en nu slik ik tarwekim capsules...
    ik hoopte voor een kortere cyklus maar .. zucht ... duurt zo lang!

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Csillag: aaah ja, nu zie ik het.... gelukkig wel met een eisprong ;)

9. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Dus morgen zou ie nog wat omhoog moeten? Spannend allemaal zeg!
    Liefs Nadja ;)

10. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Nog één keer mijn kaartje...

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.fertilityfriend.com/home/236dd3

Hallo dames,

Nou vandaag eindelijk ongi geworden, deze keer een cyclus van 32 dagen.
    Willen jullie aub nog een keer naar mijn kaartje kijken..?
    Wat denken jullie.. toch een ei of?

Eerst gaf FF een ei op dag 18, maar omdat mijn temp na een paar dagen ging zakken en laag bleef, verdween het kruis..
    Wat ik zelf wel apart vind, is dat ik wel precies 14 dagen na dag 18 ongi ben geworden, maar goed dit hoeft niks te zeggen..

Bedankt voor de moeite..

xx

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @debozoe: tja, moeilijk te zeggen... het lijkt er op dat de 18e je ei was (goede stijging temp), maar daarna zakt het weer helemaal terug wat zou duiden op geen ei...
    Heb je ovulatietesten gebruikt?

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Debozoe, ik sluit me aan bij Sylvia. Je temp blijft nl. altijd iets hoger na een ei, dus waarschijnlijk heb je geen ei gehad.

Misschien idd een idee om ovutesten te gaan gebruiken als je dat nog niet had gedaan...

13. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ja heb ik ook gebruikt, een echte duidelijke positieve heb ik niet gehad.. Wel een iets donkerdere maar van echt positief mag ik niet spreken...

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hmmm, dat is balen..
    Dit was pas je eerste cyclus dat je temperatuurt, toch? Misschien nog 1 cyclus aankijken?

Ik ben zelf aardig van slag met nog maar een paar dagen te gaan.... vanochtend een negatieve test gehad... en mijn FF kaartje is ook al niet te duidelijk (vind ik)
    Pfffffffffffffff

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    hallo allemaal,

Ik kom weer eens kijken. Bij mij is er niets spannends gebeurd. Nog steeds ziek (verkouden en keelontsteking), en het wil maar niet over gaan. Vanochtend langs de huisarts geweest, pilletjes gekregen tegen het hoesten en verder kan ik alleen wachten tot het overgaat :( .

Was wel weer nieuwsgierig hoe het hier staat met de meisjes op de wachtbank en op ei-jacht...

@ Nadja, welkom hier. Succes op de wachtbank!

@ Sylvia, spannend hoor zkers met zo'n vage test, duim voor je!

@ Csillag, welkom en succes met ei-jacht, kan frustrerend zijn als je zo lang moet wachten...

@ debozoe, Het lijkt erop dat je geen ei hebt gehad. Waarom je dan een paar dagen een hoge temp had weet ik ook niet... Duim voor je dat je deze ronde wel een ei kunt vinden!

@ Maar, fijn voor je dat je ws een tehuis voor moos hebt gevonden :) . Ik vind het goed van je dat je zo je best hebt gedaan !

@ Djaar, jouw kaartje wordt steeds spannender, hoop voor een mooi Sintkadootje voor je!

@ all, volgens mij zijn er veel meiden op ei-jacht. Nou succes bij mij is de jacht ook begonnen al denk ik dat het nog even duurt voordat ik hem heb gevonden ;)

Fijne dag allemaal

16. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Afrola,

Veel beterschap! Leuk om samen te wachten!

17. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Afrola,

Veel beterschap! Leuk om samen te wachten!

18. Niet meer actief

Dus jullie denken dat ik gewoon grieperig ben ofzo?
    Ja mannetje zei ook al dat het dat misschien ook kan zijn.
    En dat ik het nu verward met toch zwanger zijn, al kan het in mijn ogen helemaal niet want ik ben ongi geworden.
    Wat kan je gevoel toch ver met je aan de wandel gaan zeg. :confused:
    Rare ik toch. :(
    Ik maak me denk nog meer gek dan ik al zelf was.
    Toch maar een testje wagen en dan heb ik meteen duidelijkheid.
    Is het nega, dan ben ik gewoon grieperig zeg maar en is ie posi, ja dan ben ik zwanger.
    Dan ben ik toch wat meer gerust gesteld denk ik.
    Ik laat jullie weten wat de test zegt.
    Zelf denk ik ook nega hoor, maar ja ik wil bewijs denk ik.

ps. jullie zullen wel denk wat is die wendy gek bezig zeg. :oops:
    Nou ik begrijp dat best hoor, zo zou ik misschien ook wel denken als het 1 van jullie was. ;)

19. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Nou meid, het is me allemaal wat he, die onzekerheid. Ik begrijp je in ieder geval wel hoor! Succes ermee en maak jezelf niet gek he!
    Liefs Nadja ;)

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @wendy: we denken helemaal niet dat je gek bent hoor, integendeel.... wij als geen ander weten hoe je per dag/uur/minuut andere ideeen kunt hebben. ;)

Deel Deze Pagina