Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ wendy, als mijn temp zo hoog bleef na mijn ongi ging ik ook nog een testje wagen, tenzij ik echt griep had.... Dus gewoon lekker testen als je je daar beter bij voelt. Maar wel in je achterhoofd houden dat de kans heeeeel klein is ;) Succes!

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, heb je vandaag een nog mooier ovu-streepje?

@ Sammie, balen van je nega test. Misschien was je te vroeg?

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Afrola, bedankt voor je lieve berichtje! Zal wel blij zijn als ie een goed plekkie heeft hoor, en als het hier gaat lukken, kán ie het niet beter treffen. :p

Djaar, misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar wanneer ga je testen, want volgens mij ben je gewoon onwijs zwanger! ;)

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

pffffffffffff ikke is er ook weer weet niet wat ik moet hoor met me lichaam :( me temp gaat van 36.8 naar 36.9 en terug verlies bij afvegen bruin zooi *wel rekbaar* gistere hele dag steken in me buik. vanochtend misselijk. toch gaan werken. kreeg ik te horen ja om half 3 ben ik thuis ok is goed uur later belt ze op het word 3 uur dat ik thuis ben. nou ja ook goed. en om kwart voor 3 beld ze op nou ja het word toch 4 uur. of wel ik heb 2 uur langergewerkt dan bedoeling. niet erg maar wel als je andere plannen hebt!. nou ook heb ik van de man des huize door gekregen dat ik woensdag van 9:45 tot 19:00 moet werken. helemaal geen probleem. komt vrouw des huize me net zeggen dat ik woensdag om 6:50 beginnen moet tot 19:30. oke op zich geen probleem. maar wel als je anderen plannen hebt!. en vrijdag zou ik van 9 tot 18 moeten werken en dat word wss van 6:50 tot 18. of wel me hele week rooster word weer helemaal om gegooit :( en ik kan daar echt niet tegen. ben blij als het zodalijk 8 dec is dan eindelijk lekker op vakantie.
    =========
    sorry voor dit enorme klaag bericht.

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Kan me voorstellen dat dat irri is, Klus!
    Jij hebt ook een eigen leven en als ik het zo lees, wordt daar wel makkelijk overheen gestapt.

Ik weet natuurlijk niet wat jullie afspraken zijn, maar het komt een beetje denigrerend over...

6. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Maar
    de afspraak is dat ik met de vader des huize de tijden afspreek en in uiterste nood gevallen meld de moeder kleine tijds weizigingen. maar dit noem ik gewoon niet klein meer. opzich zijn het hele makkelijke kinderen daar niet van maar met eten is het vooral bij de jongste een hel. morgen krijg ik het devinitief te horen hoelaat ik woensdag beginnen moet maar denk dat ik gewoon voet bij stuk ga houden en gewoon om kwart voor 10 beginnen ga. ik kan me andere afspraak niet verplaatsen.

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, ik zou gisteren wat terug typen en toen sloeg de pc vast.. Nouja heb ik de pc maar uitgedrukt! Met mij gaat het wel. Gisteren avond voelde ik me toch ff rot, maar ja dat moment hebben we allemaal weleens denk ik. Heb de HA nog nit gebeld. Wacht me ongie eerst af zit nu op dag 27.

@ Djaar, spannend kaartje zeg woo :D. Hopelijk goed teken!

@ Klussertje, Snap ook niet zoveel van je temp, maar voor je ei kun je er ook nog niet zoveel van zeggen he meis.

@ Wendy, goed idee om morgen te testen. Dan weet je het in ieder geval zeker! En ik vind helemaal niet dat je aan het doordraaien bent hoor meis ;). We zouden ons allemaal hetzelfde als jou voelen als we het zouden meemaken.

@ Sammie, jou kaartje blijft spannend! Hoe voel je je?

@ ALL, nou mijn temp ging gisteren netjes omlaag. Maar nu is ie weer omhoog gegaan. Gek. Ik had me gisteren toch een steken, deed gewoon ff zeer. Kan dat met aankomende ongie te maken hebben? :(

Als ik bij die hoge temps neerzet dat ik koorts had dan verdwijnen de hogere temperaturen. Kijk maar:

8. MyPrecious

Ben ff eten koken :)

9. Niet meer actief

Nou meiden ik heb al getest.
    Ik had laatste keer om 1 uur geplast en vanaf 12 uur niets meer gdronken.
    Om 5 uur heb ik getest.
    En zoals verwacht helemaal negatief.
    Nu weet ik in ieder geval dat de klachten en misselijkheid dus echt niet van een zwangerschap kunnen komen.
    Ik voel me ineens een heel stuk rustiger.
    Ben blij dat ik heb getest al was het negatief.
    Ik ben waarschijnlijk een beetje grieperig en vandaar ook de hogere temp. waarschijnlijk.
    Nou volgende week maandag (8 dec.) begin ik met de ovu-testen voor deze ronde.
    Ik heb er zin in.
    Ik heb door dit alles eigenlijk niet goed meegelezen hoe of wat.
    Maar ik wens alle meiden weer veel succes en geluk toe.

ps. erg bedankt voor de steun, voelt toch wel erg fijn.

10. MyPrecious

Jammer van de nega test, maar nu heb je wel duidelijkheid. En ik was ook niet echt ziek maar voelde me niet goed, had dus ook zomaar een hogere temp die 2 dagen. Dus daar kan het wel door komen dat je je niet zo lekker voelt meis. Succes met de ovu testen. En het komt echt wel goed hoor. Al weten we allemaal denk ik wel hoe jij je voelde. Knuffel!

11. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hey meid,

Fijn dat je je wat rustiger voelt! Succes in ieder geval!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oooow meisje :( Dikke knuffel! begrijp dat je je rot voelt!:(
    en als je deze maand echt geen ei kan vinden zal ik idd even de HA bellen als ik jou was, al is het maar voor je gemoedsrust!

En je pc liep vast? Grrrr irritant is dat he! dan druk ik hem ook altijd gewoon maar helemaal uit :)
    mijn PC is gecrasht hiero grrrr kan alleen nog maar op de veilig modus op de PC, dus heb gelijk alle belangrijke dingen zoals foto's enzo van de PC gehaald en op de laptop gezet en binnenkort maar even XP erop zetten, heb nu Vista maar dat is niets hoor. mijn beeld is ook mega groot nu :) maarja ik kan tenminste nog interneppen :p :)

Liefs en dikke knuffel meis!

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    MP,

Ik zou liegen dat ik niks voel ;)...
    Ik heb sinds dag 5 na mijn ei s'avonds ongi krampen..of in iedere geval lijkt erop.
    En sinds net heeel erg misselijk...

14. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hey meiden zou iemand me kunnen helpen met mijn kaartje in mijn onderschrift te krijgen het lukt me niet helaas

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Wendy, Jammer van die test, maar zoals je zelf al zegt, het was te verwachten. Nu heb je in ieder geval zekerheid en kun je de nieuwe ronde in.

@ Djaar, spannend hoor! Maar toch twijfel ik aan je kruis bij ff. Als je in mijn linkje kijkt, zie je jouw tempen van nu wel op die van mij van de vorige cyclus lijken. En toen bleek mijn eisprong ook later geweest te zijn, ondanks dat mijn temp al eerder gestegen was.

@ Klussertje, is een heel normaal kaartje hoor! Hopelijk komt je eisprong snel!

@ Maar, is het vanmiddag goed gegaan met Moos bij je buren? Hopelijk nemen zij hem, dan kun je hem inderdaad nog steeds zien :D

@ Csallig, hopelijk komt je ei snel!

@ Sylvia, jammer van de negatieve test, maar ik denk toch echt dat je eisprong na de tweede positieve ovulatietest is geweest.

@ Sammie, wauw, wat een mooi kaartje! Ziet er volgens mij veelbelovend uit!

@ Afrola, wat vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt! Is wel hardnekkig dan!

Ik moet even mijn laptop opnieuw opstarten merk ik, hij loopt telkens vast. Ik reageer zo verder!

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames!

oww sammie spanned zeg word dat voor jou! je had vast gewoon te vroeg getest!

en djaar voel jij al wat? jij hebt ook zo'n mooi hoog kaartje!

@wendy fijn toch, dat je nu weer ff rust hebt je weet teminste waar het nu van kan zijn. wel jammer natuurlijk dat ie toch nega was!

@klussertje
    echt heel erg irri lijkt me dat ja als ze zo gaan veranderen in de tijden, zou niets voor mij zijn want ik kan niet zo goed nee zeggen alst over werk gaat. kben ook altijd echt nietblij als mn rooster veranderd! maarja!

@mp lijkt me wel goed dat je toch naar de ha gaat :) kan hij je misschien gewoon gerust stellen of kijken hoe of wat toch :)

nou hier niet veel boeiends nog steeds ongi :)

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey wondertje,

Als je links kijkt in FF zie je een menu. Daar kan je kiezen "sharing" Als je daarop klikt krijg je een rijtje mogelijkheden te zien en daar kies je de 2e van boven "home page setup". Dan zie je bijna bovenaan een http adres. Die kopieer je en plak je in je profiel.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Liefs Kweb

18. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    dank je kweb het is gelukt!
    Zat me daar toch te stoeien zeg kreeg hem dus ook steeds in fahrenheid maar nu in celsius dus tadaaa hij doet het hihi

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

@Sammie:
    Mooie hoge temp weer :)
    Goed zo!

@Dazwa:
    Wat..... kuis weer weg? Kan je weer op ei-jacht!
    Hopelijk vind je hem snel!

@Nadja7:
    Het kan zijn dat je temp boven de lijn ook wat schommelt hoor. geeft niks.
    Zolang het maar erboven blijft is er niks aan de hand!

@Csillag
    Jammer van die negatieve ovutest.
    Wel raar dat je nooit een echt positieve hebt.
    Welke gebruik je?

@debozoe
    Merkwaardig kaartje heb jij gehad zeg de afgelopen cyclus.
    Ik denk eigenlijk niet dat dit een eisprong is geweest. de tempen na de verhoging zijn te laag.

@Afrola,
    ik vroeg me al af hoe het met je was.
    Tjeempie, nog steeds ziek..... het duurt nu wel lang zeg.
    Hopelijk helpen de pilletjes van de dokter wel en ben je snel weer opgeknapt.
    Beterschap voor jou!

@Klussertje,
    Wat doe je voor werk dan dat je tijden steeds veranderen?
    Zo kan je geen afspraken maken natuurlijk.
    Ga je nog wat leuks doen in je vakantie?

@MyPrecious:
    Die steken zouden wel goed een naderende ongi kunnen zijn. Je zit nu op dag 27 en de vorige was toch 28?

@Wendy,
    Nu heb je in ieder geval zekerheid na je test.
    Wel jammer hoor negatief, maar goed... Weet je dat ook weer!

@all,
    Nog maar twee daagjes en dan naar de gyn. Spannend weer!
    Verder weinig nieuws hier,
    Begin woensdag weer met ovutesten

Fijne avond verder!

Groetjes, Hanna

20. MyPrecious

@ Springmuis, wij hebben ook vista, loopt echt vaak vast... Ben nog steeds bang om de HA te bellen. Haat mezelf daarom :(

@ Sammie, spannend hoor, klinkt wel hoopvol allemaal!

@ Hannah, alvast veel succes bij de gyn! Had een cyclus van 28 dagen vorige ronde dus op dag 29 bloed.. En die keer daarvoor op dag 28 bloed.

.

@ All,

Ik had vanmiddag alweer steken dus ben benieuwd wanneer het doorzet.

Voel me wel steeds rot. Man wat zijn er veel meiden die ik ken zwanger. Van mijn leeftijd en zelfs jonger. Wat voel ik me klote daarom.. En misschien zijn ze ook wel lang bezig geweest (of niet?) maar dat zie ik niet he. Zie alleen maar die buik, en die echo foto's. Ja daar heb je hyves voor. :( :( :( Heb gister avond ookal liggen janken in bed :oops: ..

Deel Deze Pagina