Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Weltrusten meiden, ga me nest opzoeken....

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik zou nog verder reageren, maar laptop is dood :(
    Ik heb dus de computer van mijn ouders opgehaald, in het weekend komt mijn broer naar mijn laptop kijken.
    Morgen zal ik weer uitgebreid reageren.

@ MyPrecious, ik kan me voorstellen dat je het nu even niet ziet zitten. Maar zoals je zelf zegt, weet je van anderen vaak niet hoelang zij bezig geweest zijn. Ik denk dat je ervan zou opkijken hoor! Hopelijk zet je ongi nu snel door en dan zou ik toch al je moed verzamelen en wel de huisarts bellen (of je mannetje laten bellen). Nu voel je je ook onzeker en verdrietig om alles, en dan gaat er tenminste iets gebeuren (neem ik aan!). Probeer een beetje hoop te houden en een dikke knuffel!

@ Springmuis, heel veel succes morgen bij de gyn!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Klote van je laptop Mosa.. Hopelijk kan je broer het fixen..

Ik ben gewoon bang om heen te gaan.. Ik zit er ff doorheen :oops:.

Zal nu echt me bed maar 's gaan opzoeken :oops:...

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik vind het ook zo sneu voor je! Je hebt gewoon nog geen enkele kans gehad om zwanger te worden doordat die stomme eisprong niet komt!
    En dat je er doorheen zit is logisch, maar morgen voel je je misschien al weer wat beter. Weltrusten!

5. Niet meer actief

Goede morgen,

Ik ben gisteren echt lekker op tijd naar bed gegaan, wel erg vroeg voor de meeste hier, maar ik was even helemaal op.
    Om 19:10 ben ik op m`n bedje gaan liggen, heb heerlijk geslapen.
    Misschien had ik het gewoon even nodig.
    Temp. is netjes omlaag aan het gaan, en ben er helemaal blij mee.
    Misschien is het bij mij ook wel dat ik pas echt omlaag ga als ik ongi af ben.
    Ik ben ook alweer 1 dag verder met het gezond eten en afvallen.
    Wil graag voor het oud en nieuw toch nog enkele kilo`s kwijt raken en dat gaat me lukken.
    Dit is een ding dat ik zelf in de hand heb, zwanger raken is niet iets wat je echt in de hand hebt, helaas.
    Dus hier is het volop gezon eten en vooral NEE zeggen.
    Ik las dat er iemand doorheen zat ivm eitje.
    Ja is ook wel erg logisch.
    Ik vind dit af en toe al zo moelijk, laat staan dat je geen eitje krijgt.
    Nou alle meiden weer veel succes vandaag.

Groetjes

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Goede morgen meiden

Tis alweer ff geleden dat ik er was. Wilde vorige cyclus opstarten, maar zag het inene niet meer zitten! Deze cyclus nieuwe kansen dan maar. Dfenk dat ik deze week wel ongesteld word, heb niet echt goed bijgehouden met tempen, maar zo'n 2 wkn geleden moet me eisprong wel geweest zijn, geloof ik! Afwachten nog ff dan maar. Voor degene die niet weten, heb een vrouw en we gaan voor de tweede via IUI.

Myprecious: ongi of eisprong, weet het niet, ben benieuwd naar je temp van vandaag......

Djaar en Sammie: ziet er goed uit, duim en blaas voor jullie.

Wendy: balen meis, in iedergeval beterschap

twinny

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Springmuis:
    Succes bij de gyn vandaag!

@Wendy,
    Fijn dat je temp weer goed gezakt is.
    Misschien toch te maken met je ongi?
    Succes met afvallen. Valt vaak niet mee he!

@Twinny,
    Nog even afwachten tot je ongi en dan succes met zwanger worden!

@all,
    Hier weinig nieuws zo aan het begin van de cyclus he.
    Vandaag weer netjes 35,8 getempt. Blijft nog lekker laag.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal !

het is en blijft spannend bij mij. mijn temperatuur blijft mooi hoog. ging gisteren weer slapen met 37.8 (zou denken dat ik koorts heb maar voel me echt super!). Wat duren de dagen lang..............

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; ik vertrouw FF ook niet (volgens hun moet ik nu op 16 DPO zitten) Zelf denk ik eerder aan dag 35 dus zou ik onderdag op 14 DPO zitten, vandaar mijn plan om vrijdag pas te testen (heb het vriend ook beloofd.

@Sannehai; nee ik voel nog niets eigenlijk.
    (Moet misschien wel iets vaker plassen en niet zo veel, mijn linkerborst voelt wat gekneusd en heb zo af en toe het gevoel van steekjes en/of druk op mijn onderbuik, mijn onderbroek is vaak nat doordat ik geloof ik wat witvloed heb of zo)
    Ik vrees echter dat ik dingen wil voelen en dus overal op let deze dagen. Het is zo moeilijk om rustig te blijven..........

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Wat heb ik gister een emo-dag gehad.
    Eerst zondagavond naar een vriendin geweest (waar Moos naar toe ging) en die vertelde een miskraam te hebben gehad en gister kwam ik nog een kennisje tegen, ook een miskraam. Beiden met 9 weken! Het lijkt verdorrie wel of 9 weken de nieuwe 3 maanden is!
    Ik zei nog met m'n domme kop: je weet nu in elk geval wel dat het kan.
    Later bedacht ik me dat het misschien een beetje lullig van me was, maar volgens mijn vriend vonden ze het wel een prettige opmerking...

En tot overmaat van ramp werd Moos natuurlijk opgehaald. Was wel ff pittig hoor. Ben toch wel errug gehecht geraakt aan 'm.
    Gelukkig belde m'n vriendin wel 5x in een uur hoe het ging en ze waren eerst elkaar een beetje aan het bekijken en later is het ff ge-escalleerd, maar das goed om ff de rangorde te bepalen. Ze stonden met elkaars haar in de bek! Maar gelukkig is mn vriendin vrij vandaag,dus kan ik af en toe ff bellen en vanavond ga ik ff naar 'm toe. Vind het ontzettend spannend en heb er vannacht echt wakker van gelegen.

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgen.

@ Sanne dat is nou ook net mijn probleem ik kan ook geen nee zegen. want ja elke euro extra in me poket voor de vakantie is mooi mee genomen.

@ Hanna het is niet constand hoor dat ze me tijden veranderen sinds een week is dat. wat ik ga doen op vakantie = feest vieren. lekker kerst houden in disneyland parijs *we gaan van maandag tot vrijdag naar disneyland paijs. met maandag tot en met donderdag toegang tot het park* en vrijdag gaan we nog ff in parijs wandelen*als het weer mee zit*

@ All me temp is voor 1 dag gelijk :)

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Maar; wat een dag heb jij gehad zeg. Als je je echt vervelend voelt over je opmerking kun je misschien alsnog even contact met ze opnemen en uitten dat je je er een beetje rot over voelt. Misschien hebben zij het juist wel als prettig ervaren. Als je het niet vraagt zul je het niet weten.

Wat Moos aangaat, die red zich geloof ik wel. Ga maar eens gezellig bij hem op visite vandaag en doe hem de groeten van ons allemaal !

13. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Goedemorgen!

Vandaag om 10.50 naar de Gyn.... gelijk even vragen wat ie van mijn tempkaartje vind..
    Temp is weer iets omhoog (37)

14. Niet meer actief

Spannend.
    Veel succes bij de gyn.

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ah, wat lief van je. Zal 'm vanavond een dikke knuf geven van allemaal.

En die opmerking... tis toch waar?!
    Ik ben een jaar bezig en nog steeds nix. Natuurlijk gun je niemand een miskraam hoor, das verschrikkelijk, maar het is in elk geval mogelijk om zwanger te worden!

Toch?

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sylvia, spannend!

Suc6 en laat ff weten hoe het is gegaan...!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Djaar:
    Zo jouw kaartje ziet er goed uit zeg!
    Spannend wachten tot vrijdag....
    Ik begrijp dat de dagen lang duren.
    Succes met wachten en hopelijk een mooie test voor jou!

@Sylvia:
    Succes bij de gyn.
    Ik ben benieuwd wat hij zegt van je kaartje.

@Maar:
    na mijn miskraam hebben veel mensen ook zo'n opmerking gemaakt, het kan in ieder geval...
    Het is op zo'n moment niet echt leuk om te horen vond ik, want tja... gaat het nog een keer lukken dat is de vraag dan he.
    Maar nu vind ik het wel een fijne gedachte.
    de gyn zei het ook: het is een keer gelukt dus dat is een goed teken.
    Fijn dat Moos een nieuw huis heeft gevonden!

Groetjes, Hanna

18. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @Maar, het zal vast goed gaan met Moos, fijn dat je een goed plekje voor hem hebt kunnen vinden!

Ik val hier weer bijna figuurlijk van de bank haha, want mijn temperatuur was op zich weer laag (36,2) maar toch geeft FF weer een kruis aan. Ik vind het prima hoor maar denk niet dat het echt zo is. Maargoed, het geeft de burger moed he ;)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden...

Hier sinds vanochtend roze bloedverlies...:(

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Dazwa: het wordt wel een heel bijzonder kaartje zo! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Hanna: het kwam absoluut niet rottig mn strot uit hoor, het was ook heel erg gemeend. Maar wat moet je zeggen tegen iemand die je dat net verteld en je maar "aan blijft kijken"?!

Deel Deze Pagina