Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Hier eigenlijk niets bijzonders te vermelden, zit nog steeds 'lekker' thuis en ben begonnen met de jacht op ei :D .

@ Hanna, ziek zijn duurt idd wel lang :( ben wel volop aan de vitamientjes, weerstand thee etc. Maar goed, jij bent ook op jacht ;) veel plezier, ook alvast veel succes bij de gyn morgen

@ Maar, fijn dat het enigszins goed lijkt te goed et Moos in zijn nieuwe huis. Vanmiddag lekker even kijken en als je ziet dat het goed gaat ben je ws weer helemaal blij. En net zoals Djaar zegt als je je niet prettig voelt bij wat je gezegd hebt gewoon even je vriendinnen bellen om te checken!

@ Wendy, fijn dat je duidelijkheid hebt nu je nega getest hebt! Nu gewoon weer lekker op ei-jacht!

@ Sylvia, temp ziet er nog steeds goed uit, en veel succes bij de gyn!

@ Djaar, jij zit nu echt in je spannende dagen zeg, nog even volhouden!

@ Klus, mooie temp, veel plezier met jacht op ei!

@ Twinny, welkom terug, alvast veel succes in de volgende ronde!

@ Springmuis, vandaag naar de FA toch? veel succes!

@ MP, meis, iedereen zit er wel eens doorheen. Lucht je hart hier en bij je vriendje en hopelijk heeft een lekker nachtje slapen je weer een beetje opgelucht. Zodra je ongi doorbreekt gewoon vragen of je vriendje een afspraak met de ha maakt en dan kan jij erheen met je tempkaartjes en al je vragen en onduidelijkheden op papier! Dikke knuffel!

@ rest, heb het helaas niet allemaal onthouden, sorry, maar succes met jacht op ei of op de wachtbank!

@ all, een hele fijne dag vandaag!

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Dazwa, helaas denk ik dat je gelijk hebt, ik zie ook niet echt een eisprong in je kaartje... Duim voor je dat je toch nog eens je ei zult vinden deze ronde!

@ Sammie, je tempdaling en roze bloedverlies zien er niet goed uit. Wat ontzettend balen voor je!

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Misschien innesteling ? Ik duim even met je mee dat het loos alarm is.

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ah Sammie, dikke knuf voor jou meis!

5. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    hey meiden...

Ik ga dit topic ook maar eens goed volgen want ben deze cyclus ook voor het eerst begonnen met tempen en ik hoop dat ik alles goed doe?
    Ik temp s'morgens voor het opstaan direct als ik wakker ben verder niet.
    Hopelijk is er later meer duidelijkheid over mijn cyclus, ik ga ook ovulatietesten doen deze keer ;)

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ahh sammie echt balen zeg meid!

hopelijk is het niets en schiet je temp morgen weer flink omhoog!

en djaar spannend hoor dat afwachten!

en mptje ik snap dat je dr helemaal door heen zit tis niet nix! hpelijk komt dr snel verandering in en nu je ongi maar weer afwachten:(

@klussertje ja irritant he dat je geen nee kan zeggen vind ik zelf ook zo irri, want dan denk ik Nee ik wil niet ik wil ook ff vrij zijn, maarja dan kome nze weer van ja dr is niemand dit en dat en dan ga ik al weer om hoor.. .bah! hahaha maarja die extra centjes zijn natuurlijk altijd welkom:p

leuk zeg dat je op vakantie gaat! heerlijk in parijs:)

@all hier verder weer niet veel byzonders, wel is mn temp vandaag aardig laag vind ik 36,2 hij word steeds lager, volges mij was dat bj mn vorrige ronde niet zo maar wei weet ;) betekend het wel dat ie eerst weermega daalt, en dat ik dan Hopelijk vroeger mn ei krijg ofso;) hahahaha

nou goed meiden groetjesss!

7. Sannehai

@loveable welkom hier :) ja je tempt goed.. rectaal? dat is het beste en altijd op de zelfde tijd tempen ook. :)

veel suc6 met het zwanger worden!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @springmuis: hoe was het bij de FA? Wij mogen morgen...

@all: mijn temp is weer lekker saai. Zit o dag 13 en temp stijgt niet en daalt niet. Weer een lange ronde te gaan.
    Ik zie helaas nog geen zwangeren er bij. Dit was dus niet onze maand. Op naar deze maand. het heet niet voor niet feestmaadn toch?

9. Sannehai

ja hopen dat die feest maand veel mooie positieve testen als kadoo geeft! haha

ik duim dr voor! ahah

10. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

11. Sannehai

hee nadje

hopen dat je temp weer omhoog schiet!

12. Sannehai

maar hij is nog wel steeds hoger dan dat ie was voor je ei duss :D spannend hoor
    moet ie wel morgen weer omhoog gaan of teminste niet lager worden als nu denk ik

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Spannend kaartje hoor. maar er is gewoon niets van te zeggen nog volgens mij. Morgen wordt het al weer duidelijker als je temperatuur weer flink omhoog gaat dan kan het wel eens een innestelingsdipje zijn geweest.

14. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Nee, dat klopt. Er is inderdaad nog niets over te zeggen. Maar het is zoooo spannend! Ik vind het in ieder geval niet erg om vroeg wakker te worden, want het tempen wordt steeds spannender, haha!

15. Sannehai

djaar jou kaartje is ook nog steeds Erg hoopgevend!

heb je al een testje gewaagd?

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Maar:
    Ik begrijp het wel hoor dat iemand dit zegt om iemand weer een beetje beter te laten voelen.
    Het is ook echt moeilijk om te reageren op zo'n mededeling!

@Sammie:
    Balen zeg :(

@Loveable123:
    Welkom hier en veel kletsplezier.
    Succes met tempen deze maand!

@Melisa;
    Inderdaad, laat deze feestmaand maar onze maand worden.
    Goed idee!

@Nadja,
    jammer dat je temp zo daalt, maar het heeft nog niks te betekenen.
    Op dag 6 DPO, is het nog heel goed dat de temp boven de lijn blijft.

Groetjes, Hanna

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Nee hoor, denk er wel veel aan maar heb vriend en mezelf en de dames in NOD december beloofd 5 december te testen.

18. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Hoi iedereen,

Hoe gaat het hier? ben een paar dagen niet geweest :oops:
    Wat vinden jullie van mijn kaartje?
    Gisteren dacht ik dat het game over was, zie mijn kaartje.
    Vanmorgen was mijn temp weer heel erg hoog.
    Vind het zelf wel vreemd! Vandaag is mijn nod, dus het blijft nog even afwachten.........

19. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi Merel,

Ben benieuwd als ik zo naar je kaartje kijk! Ga je al testen?
    Als ik een bericht dubbel post, meld ik dat effe bij moderator (rechts staat quote en daarnaast staat melden)

Groetjes Nadja ;)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @merels,
    Wat een spannend kaartje zeg!
    Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina