Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ nadja7: Bedankt ! Heb het gelijk gedaan!

@ hanna en nadja: Weet nog niet wanneer ik ga testen. Heb namelijk al een paar keer, (niet deze maand) al nega testen gehad. Wil eerst goed overtijd zijn. En gisteren dacht ik nog dat het game over was. Dus ik wacht het eerst nog even af....

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Spannend!

*duim*duim*duim*duim*duim*duim*

3. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ maar: dankje wel ! Hoe gaat het nu met jou? Met jou was er toch ook tijd veel onduidelijkheid, of heb ik het mis?

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Tis één grote onduidelijkheid bij mij! haha.

Vorige ronde was idd een vreemd gebeuren, maar we gaan nu weer vol goede moed naar het volgende ei. (we hebben weinig keus he?)
    Als het deze ronde niet lukt, dan gaan we verderop, maar ik hoop natuurlijk dat het niet zover komt.

5. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    @ Merels: SPANNEND ;)

6. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @maar: Ja dat is zo, je hebt weinig keus! Hoop dat het deze ronde beter gaat! en dat je over een paar weken goed nieuws hebt!

@ loveable: Dankje! Zie dat je een vmk gehad hebt, sterkte!

7. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    @merels: ja dat klopt de zoveelste keer alweer voor ons.
    Nu hebben we 1 dochter van 8 ze was 1 van een tweeling de andere ben ik verloren in week 10 door MK, daarna nog 2x MK gehad en nu totaal van 2x VMK.
    Het mag nu van ons ook weleens een keertje goed blijven gaan hoor :evil:

8. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

merels ik duim voor je dat je binnenkort een mooie positivetest in handen hebt. en natuurlijk duim ik ook voor djaar. meiden jullie kunnen nog!
    ik sla deze ronden over want zo het er nu naar uit ziet heb ik me eitje als ik op vakantie ben en dan heb ik me broer en een vriendin ook op de kamer dus dan is het niet zo comfortable.maar ja de volgende ronden gaat het extra worden :p :p :p :p :p :p

9. Klussertje80

ja dat klopt de zoveelste keer alweer voor ons.
    Nu hebben we 1 dochter van 8 ze was 1 van een tweeling de andere ben ik verloren in week 10 door MK, daarna nog 2x MK gehad en nu totaal van 2x VMK.
    Het mag nu van ons ook weleens een keertje goed blijven gaan hoor
    =======
    Bha wat verschrikkelijk naar ik duim voor een goede zwangerschap de eerst volgende

10. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @loveable: Nee dat is echt niet leuk! Hoop dat het nu snel goed gaat !

@ klussertje: Nee dat zou ik ook niks vinden, als je je kamer moet delen met je broer en vriendin. Dan volgende maand maar weer. Of hopen dat julllie soms even alleen zijn ;)

Ik moet nog even afwachten, tot nu toe nog niet onig, maar ja dat zegt nog helemaal niks......

11. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    TNX meiden en nee, we geven nog niet op hoor ;)

12. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Oh oh, ik tel de dagen af. A.s. donderdag is het twee weken geleden dat mijn man zijn zwemmertjes in moest leveren.

Ik weet eigenlijk niet hoe we de uitslag krijgen, via de huisats, dat wel, maar moet ik bellen, of is het schriftelijk? En is het raar als ik donderdag al bel? :)

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Volgens mij kan het telefonisch.

Kun je mij ff een pb sturen met hoe het precies in z'n werk ging Dazwa?
    Dan kan ik Maarman een beetje voorbereiden... ;)

14. Klussertje80

klussertje: Nee dat zou ik ook niks vinden, als je je kamer moet delen met je broer en vriendin. Dan volgende maand maar weer. Of hopen dat julllie soms even alleen zijn
    =====
    vrees niet dat dat lukken gaat. want beide zijn ze nog nooit in disneyland geweest en beide kennen ook geen engels of wat voor buitenlandse taal dan ook
    ========
    dazwa nee het is niet raar om donderdag al te bellen Zou ik ook doen

15. Klussertje80

Loveable123
    goed zo meid houd moed. maar een andere vraag je zit in ronde 4 en je hebt 19 dec al een afspraak voor intake voor ivf is dat niet al een beetje heeeeeeeel vroeg? ik ben zelf al bijna 2 jaar bezig heb 5 mk's achter de rug en ik moet de gewone mmm nog instappen*was er al binnen maar wegens geen oorzaak kunnen vinden er weer uit gezet* ben nu naar een ander ziekenhuis gegaan en het blijkt dus dat ik b12 te kort heb. heb een waarde van 265 en moet minimaal 280 hebben om een goede zwangerschap te hebben*zoiets was het*

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    *Zwaai Zwaai*

Even in het kort, want het is nogal veel getyp :p

Heb kweekje gehad, die deed beetje pijn omdat ik veel te gespannen was.
    De echo zag er goed uit volgens de arts YeaaaaaaaH!, denk dat mijn ei al was gesprongen want daar heeft ze het niet over gehad dus denk niet dat ze die gezien heeft want ze was alles aan het aanwijzen. we shall see ;)
    daarna kort gesprekje gehad over het hoe en wat van mijn vriend.
    die kan "pas" 17 Dec. zijn potje weer inleveren, vind het nog erg ver weg hoor!
    ook te horen gekregen dat ik als in ongi ben, direct moet bellen want we krijgen op dag 9 vd cyclus een samenlevingstest en op dag 12 krijg ik een HSG.
    daar zie ik wel beetje tegen op, maar heb een behoorlijke pil mee gekregen ;) naproxen ofzo
    daarna heb ik nog bloedgeprikt op bepaalde hormonen en mijn schildklier.
    uhm...dat was het volgens mij wel :)

MP Ik ga je PB-en!!!!

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    owja owja owja nog iets belangrijks!
    ze zag in alle 2 de kaartjes die ik mee had genomen een ei sprong :whistle: zelfs op die van 49 dagen waarin FF geen ei had gespot :D

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Wendy & Mosa @ Afrola Bedankt voor jullie berichtjes meiden :oops:

@ Maar, Echt rot dat ze beide een mk hebben gehad.. Een kennis van mij heeft ook net een mk gehad en toen ze het vertelde wist ik ook echt niet wat ik moest zeggen... Denk dat ze het wel snappen hoor dat je dat zei en ik denk ook dat het ze wel meer geruststelt.

@ Merels, nu wordt het spannend, duim voor je!

@ Springmuis, ik ben zo blij voor je meis. Echt waar. En op welke dag hadden ze je ei gezien op je vorige kaartje? Ik blijf hopen op een wonder dat ik ook een ei heb gehad.. Jij geeft me wel hoop dat je FA een eisprong zag in je vorige cyclus. 17 december is het straks zomaar weer. Komt goed met jou hoor! Geloof ik wel in! Ik zal je PB ff lezen :)

19. Niet meer actief

Hey meis,

Bij mij zou dat ook allemaal gebeuren.
    Alleen werd ik niet ongesteld :) in de positieve zin!
    Hoop dat het voor jou ook allemaal bij planning blijft en je nu lekker zwanger bent!

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    De FA zag mijn ei op dag 30 met een LF van 18 dagen.
    dus denk dat we maar niet al te veel moeten vast houden op FF maar meer als richtlijn gebruiken ;) want uiteindelijk heb ik me voor puf rot gevoeld :)

Knufffffffffff voor jou!

Deel Deze Pagina