Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Gefeliciteerd :D en wat fijn datje al die onderzoeken niet hebt hoeven doen! nu maar hopen dat het bij mij ook niet hoeft :) al denk ik van wel want heb niet echt heel actief geklust :) alleen op dag 11 en dag 13.

liefs!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, Ik zag toen immers ook wel een patroon in je kaartje dat je wel een ei gehad moest hebben. :p Had ik ook nog gelijk. Grappig dat je zoveel "leert" in een korte tijd.

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Springmuis! :whistle: \:D/

Goed nieuws!

Mijn vriendin bleek ook zwanger toen er al een afspraak stond voor testen (druk misschien van de ketel?),dus wie weet?! ;) :)

4. MyPrecious

Pff kan wel heen en weer blijven lopen naar de toilet (plassen) :eek: .. Hebben jullie dat ook voor NOD?

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik werd ook zwanger toen de Gyn opperde om met Chlomid te gaan beginnen... die druk helpt wel!

Vandaag weer een negatieve urinetest ....

6. MyPrecious

@ Syl, jammer van de nega test.. Ik denk dat je ei later is geweest eigenlijk.. Dag 26/27... Ben benieuwd meis.

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ja, ik heb een soort van extra kansen deze maand, ikzelf gok of 19 nov, 21 nov of 28 nov...

Denk jij/jullie dat ik uberhaubt wel een ovulatie heb gehad?

8. MyPrecious

Zal me kaartje voor de gein us plaatsen :p.

9. MyPrecious

@ Syl, ja je hebt zeker een ovulatie gehad. Kijk maar naar mijn kaartje daar zie je helemaal niets van een ei op terug.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemiddag dames,

@ Wendy, fijn dat je temp weer omlaag is gegaan! Heel veel succes met afvallen? Moet/wil je er veel af hebben?

@ Twinny, leuk dat je even wat van je liet horen! Spannend dat jullie binnenkort echt gaan beginnen, heel veel succes!

@ Hanna, spannend morgen! Alvast heel veel succes!

@ Djaar, weer een dag voorbij :D Nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het al 5 december!

@ Maar, wat een dag gisteren! Maar fijn dat Moos een goed tehuis heeft gevonden! Hopelijk slaap je vannacht beter!

@ Sylvia, Jammer dat de test vandaag ook negatief was! Ik denk zeker dat je een eisprong gehad hebt, maar dan op dag 27 of 28.

@ Dazwa, ben bang dat je kruis inderdaad niet klopt. Maar de gyn zal je volgende week wel meer duidelijkheid kunnen geven. En twee weken na het zaad inleveren, kun je makkelijk bellen hoor! Succes, ik hoop dat alles goed is!

@ Sammie, jeetje, wat balen zeg! Het was zo'n mooi kaartje! En aan je banner te zien ben je nu ook echt ongi geworden. Heel erg jammer. Moet je nu nog terug naar de gyn in verband met die cystes een tijdje geleden?

@ Afrola, succes met je eitjes-jacht :D

@ Loveable, welkom! Wat naar dat je een vmk hebt gehad! Jeetje, ik lees nu pas wat je allemaal al hebt meegemaakt, heftig hoor! Veel succes met tempen en zwanger worden! Hopelijk gaat het de volgende keer wel allemaal goed!

@ Melisa, december wordt inderdaad gewoon onze maand :D Heel veel succes morgen bij de gyn! Laat je wel even weten hoe het ging?

@ Nadja, innestelingsdip? Morgen gaat je temp vast weer omhoog!

@ Merels, welkom terug ;) Wat spannend wordt het voor je! Je hebt een minder 'mooi' kaartje dan de vorige keren vind ik, wie weet is dat positief! Hopelijk heb je morgen weer een hoge temp!

@ Springmuis, wat fijn dat de echo er goed uitzag! Hopelijk is inderdaad je eisprong al geweest. En dus toch een eisprong gehad de vorige keer!
    Spannend hoor, maar hopelijk zijn de verdere onderzoeken inderdaad niet nodig! We gaan bij jou gewoon voor het Tinkerbell-effect ;)

@ MyPrecious, hoe voel je je vandaag? Ik zie nu je kaartje, het schiet ook echt niet op hè?!

@ All, het schaduwstreepje op de ovulatietest is weer niet donkerder geworden :( Ik wil zo graag een normale (kortere) cyclus, maar tot nu toe lijkt dat nog niet te gaan gebeuren. Voor degene die ovulatietesten gebruiken, hoelang duurt het ongeveer tot je negatieve test met bijna geen lijntje een positieve test wordt?

Allemaal een fijne avond!

11. MyPrecious

@ Mosa, irri dat je cyclus waarschijnlijk nog lang is.. Hoop dat je toch binnenkort een posi ovu test krijgt hoor. Ik heb verder geen verstand van hoelang iets duurd met die ovu testen, maar ik denk ook dat het per persoon verschilt. En het schiet bij mij idd nog niet op! Bmm is wel laag en meer hard dan zacht en half open.. Ben benieuwd.

12. MyPrecious

FF schat mijn ongie vanaf vrijdag :( hoe gek.. Dan zou me cyclus langer zijn.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, vrijdag pas? Dan zou je cyclus inderdaad langer zijn. Maar waar hij dat dan op baseert? Maar even afwachten nog. Wat ik trouwens wel vreemd vind bij jou, is dat je wel redelijk regelmatige cyclussen hebt. Volgens mij is het meestal zo dat als je geen eisprong hebt, je cylussen erg lang en onregelmatig zijn.

14. MyPrecious

@ Mosa, ja dat zeggen ze dan he... Ik snap het ook niet. Als ik nou normaal ongesteld zou worden dan zou ik gelijk stoppen met tempen hé, want dan had ik zeker wel een eisprong. Maar ik heb de vorige x een paar x een tampon in gehad omdat het mij zeer deed door de blaas(ontsteking?). En verder wc papier gebruikt. Zo weinig bloed ik. En 2 weken lang dan he... Dus dat snap ik niet.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, dat is inderdaad wel heel vaag. Dat je dat de eerste keer na pilgebruik zou hebben oké, maar nu nog is inderdaad vreemd. Er is natuurlijk één manier om erachter te komen hoe dat kan ;)

16. MyPrecious

Ik heb juist de 1e x naar pilgebruik een normale ongie gehad met erg veel bloed..
    Weet dat ik naar de HA moet.... Ben alleen bang..

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik weet het! Ik wil niet betweterig doen maar soms is het wel goed om iets te doen ook al ben je bang. Maar ben je vooral bang voor de onderzoeken of voor de eventuele uitslagen?

18. MyPrecious

Ja ik weet dat ik gewoon ook moet gaan hoor. Maar laatste 2 avonden heb ik me zo rot gevoeld dat me goeie gevoel om nù heen te gaan is ingestort. Weet ook niet wat het is.. Sta gewoon ff niet zo sterk op de grond zeg maar.

Hopelijk kan ik jullie binnenkort vertellen dat ik een afspraak heb staan..

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het belangrijkste is dat je gaat als je er zelf klaar voor bent natuurlijk! Van mij krijg je in ieder geval een dikke knuffel, want ik vind het erg sneu voor je hoe het allemaal loopt!

20. Niet meer actief

Hoi,

Hier ben ik weer even.
    Ja gelukkig gaat temp. omlaag ja.
    Blijf wel erg misselijk in de ochtend, maar dat zal een soort van griepje zijn die ik niet echt goed opmerk.
    Er vroeg iemand hoeveel ik wilde afvallen.
    Ik ben al vorig jaar 40 kilo afgevallen en nu zijn er 10 kilo aangekomen.
    Dus ik wil nu een kleine 10 kilo afvallen.
    Woog maandag in de ochtend 75 kilo en ben 168 lang ongeveer.
    Het gata op zich heel goed en heb er ook weer erg veel zin in, en zo kan ik ook een beetje afleiding hebben om gezond te eten.
    Ik heb in m`n achterhoofd ook de gedachte als ik nu nog lekker goed afval en dan heb ik een mooi gezond gewicht voor m`n wondertje en dan komt het allemaal wel goed.
    Beetje krom misschien voor enkele meiden hier, maar zo`n gevoel heb ik nu gewoon.
    Dus ik ben heel erg goed bezig met het oog op een eventuele zwangerschap in deze ronde.
    December is gewoon erg vruchtbaar meiden. ;)
    We gaan allemaal zwanger raken! :)

Deel Deze Pagina