het werkt echt maarruhhh..wat wilde ik ook alweer zeggen.. owja MP wat wij bij mijn schoonmoeder hebben gedaan is gezegd dat ik naar de gynaecoloog moest omdat ik steeds zo'n pijn heb als ik ongi ben, omdat ze heel dichtbij woont en ook wel eens in het ziekenhuis is. dus ze weet nu dat ze ons tegen kan komen in het ziekenhuis en dat we daarvoor komen. maar hoe zullen jouw ouders er tegen over staan? liefs
Kun je je kaartje 's plaatsen Annie? Volgens mij kun je een innestelling niet voelen, maar als morgen je temp omhoog is dan kan de lagere temp door een eventuele innestelling komen. Duim voor je. Meiden ik ga nu naar bed, ff met men ventje knuffelen . Weltrusten en tot morgen . Verslavend hoor zw.pagina!
@ Springmuis, mijn moeder maakt het niets uit of we jong kinderen krijgen of niet. Ze heeft er geen last van, wij moeten ervoor zorgen. Ik denk dat ze het prachtig zou vinden om oma te worden. En mijn vader zou ook super trots zijn. Weet ik zeker. Dus moeite zouden ze er niet mee hebben.
oke, nou dat is al heel mooi toch, niet dat ze bvb gelijk gaan lopen preken als je het ze wel verteld. Maar denk er maar gewoon niet teveel over na, niet druk maken, volg je gevoel. heeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeee dikke knuffel meissie! en slaap lekker!
hallo meiden met temp is nu aan het zakken 36.7 de rest vertel ik later vandaag wel anders ben ik te laat op me werk
Ik heb een chromosoomafwijking en ik geef het 50% door aan mijn kinderen daarom kunnen we IVF mét PGD krijgen indien we wensen. Dit heeft niets met mijn miskramen te maken...
goedemorgen meiden! De zenuwen en het ongeduld worden steeds erger. En toch heb ik een bepaalde rust over me. Weer ging ik gisteren slapen met een temperatuur van 37,8 en varieerde het vanmorgen binnen 30 min weer tussen 37,1 en 37,6 (dus maar weer 37,2 ingevuld). Vandaag ben ik maar een halve dag aan het werk en heb het de rest van de dag nog veel drukker (goed om de aandacht ergens anders op te houden). Ga zo even proberen terug te lezen.
Goedemorgen meiden, Kon uitslapen, maar ben best al vroeg wakker. Jammer maar helaas! Hoi Springmuis, Nee hoor, je kan me niet banger maken dan ik al was hoor, ik zit al op het toplevel hahahahahah. Ja aan leuke dingen denken... dat was een goede tip van iemand die dat de vorige keer tegen me zei. Dus ik denk en aan dat mooie strand op Curacao tijdens onze huwelijksreis, maar helaas... zonder resultaat. Ik ben niet bang voor pijn, maar meer het idee dat zo'n naald in me komt en er niet meer uit kan. Gek mens ben ik ! @MyPrecious: Je bent zeker geen zeikwijf hoor. Gewoon het goede moment afwachten om maar de dokter te bellen of om het je ouders te zeggen. @all: Ik kom vanmiddag nog wel eens kijken. Fijne dag! Groetjes, Hanna
@Djaar: Mooie lijn zo hoor! Goed dat je wat afleiding hebt vandaag. Dan gaat de tijd vast lekker snel
Pfff wat een nacht. Mijn hondje werd misselijk en heeft overgegeven in dr bed en in dr mandje. Ik sliep pas weer rond kwart over 4 's nachts en heb maar uurtjes geslapen. Wat meteen wordt afgestraft door mijn temperatuur. 35,7 ! Dat is ech teen dieptepunt, bah.
Dazwa, wat sneu voor je hondje! Wat zal ze zich ellendig hebben gevoeld... Vertroetel d'r maar lekker! Djaar, je moét zwanger zijn! Nog 2 nachtjes slapen en dan heb je je posi test in handen...! Hanna, suc6 vandaag meis. Laat je ff weten hoe het gegaan is? MP, kop op he! Je bent zeker geen zeikwijf! Als het je oplucht om het je ouders te vertellen, dan moet je dat lekker doen. Anders blijf je dat gevoel toch houden. All, ik heb wéér een onrustige nacht gehad! Ben gisteravond bij Moos wezen kijken en het was nog ff vechten met die andere kat. (zijn enorm de rangorde aan het bepalen). Ik zat gewoon te huilen en kon niet meer ophouden! Ik vond het zoooo zielig voor 'm en was ook helemaal op. Vanavond eerst nog ff een verjaardag maar daarna toch bijtijds het mandje in proberen te springen... Geeuw!
Goedemorgen allemaal, @ Hanna, veel succes vandaag! @ Springmuis, wat fijn dat het allemaal goed ging bij de FA, en dat hij/zij wel een ei-sprong heeft kunnen ontdekken Super! @ Dazwa, jammer van die lage temp, dat geeft weinig moed... @ Djaar, temp blijft mooi! @ MP, kop op. Nu is het even moeilijk, uiteindelijk kom je er wel hoor! @ Annie, als je je kaartje laat zien kunnen we het beter beoordelen. En helaas kun je niets met zekerheid zeggen totdat je posi test... Succes met wachten @ Maar, balen van je nachtrust, hopelijk kunnen Moos en de andere kat snel hun draai vinden, dan kan jij weer lekker slapen... @ all, nou nog niets bijzonders te melden hier, alleen dat mijn temp mega-stabiel is voor mijn ei en dat met ziek zijn Blijkt wel dat ziek zijn niet perse van sterke invloed hoeft te zijn op je temp... Fijne dag allemaal!
@ loveable oke ik vond het al een beetje raar. maar nu snap ik het. @ Djaar heeeeel begrijpelijk dat je stik zenuwachtig bent. maar ik zeg dat je voor roze gaat. Ik zit nu bij me oppas achter de pc de kleine meid zit naast mij. @ all ik ben gistere om 22:00 naar bed gegaan en vanochtend om kwart over 6 opgestaan me temp was 36.7 ik denk zelf dat het me ei dipje is maar kan ook zijn omdat ik dus vroeger ben opgestaan. maar heb wel de zelfde aantal uur geslapen als normaal
@Klussertje80: geeft niet hoor, ik begijp het onbegrip van sommige mensen als ze het lezen maar er zit dus een heel verhaal achter schuil..
@ mosa: Dat is zo, mijn kaartje is nu wel minder mooi, misschien zegt het wel iets @ iedereen: Mijn temp is van morgen 0.1 gezakt, maar ben nog niet ongi. Dus het begint echt spannned te worden.... Hoe gaat het verder hier?
@Maar & Loveable; Ik hoop het zo maar ik heb geen enkel symptoom of zo geloof ik. Ja ik voel wel vanalles maar volgens mij niet meer of minder dan alle voorgaande jaren. Ik let er nu meer op en dat is gewoon niet goed geloof ik. Enne Maar, die Moos zal zich wel redden hoor. Maar ik begrijp je angst. Mijn kat krijgt zelfs in pension zijn eigen kamer (lees hokje) omdat meneer absoluut geen boodschap heeft aan andere katten (lees negeren en wegdraaien). Vanmorgen hebben we hem alvast gekroond tot de toekomstige dirty daiper (sp?) alarm. We zijn er van overtuigd dat hij een goede oppas wordt. Echter zal hij niet zonder slag of stoot zijn kamer op gaan geven denk ik. Ja mijn kat heeft onze tweede slaapkamer als eigen kamer. Maar als er een kindje komt dan moet de kat verhuizen naar onze slaapkamer. Of we moeten voor die tijd nog duidelijkheid krijgen over een eventuele verhuizing.
Nee, heb nog niet getest, wil het eerst even afwachten. Zit misschien aan vrijdag te denken. Omdat ik dan op 30 dagen zit, en dat is ook mijn langste cycles, en omdat FF ook vrijdag als evt. testdag aangeeft. Jou kaartje ziet er ook goed uit!