Misschien kunnen jullie mij advies geven: zit nu op dag 15, normaal cyclus van 21-24 dagen en ei op dag 12-14 gemiddeld. Heb zondag en maandag licht streepje op ovu test gehad, dinsdag geen streep. Maar ik heb nog helemaal geen temp verlaging of verhoging gehad, blijft ronde de 36 graden terwijl ik normaal na ei rond de 36,3 zit. Kan het zijn dat ik helemaal geen eisprong heb gehad of dat hij later is. Mijn borsten zijn wel gevoeliger (heb ik altijd na ei). Of kan het komen door combi etos pillen en tarwekiemolie capsules dat cyclus nu langer is? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Mieke: verleid mannetje nog een keertje joh, geintje. en ja, maar kaartje blijft afwachten. vind het wel weer spannend worden hoor.
@Wies, wat ontzettend jammer dat je toch ongi bent geworden. Met zo een mooi kaartje . @Molly, gefeliciteerd met je ei! Vanavond nog even klussen? Nou mijn temp is vandaag zoo laag! Wel eerder opgestaan en raam de hele nacht open gehad. Mij Oestrogeen(ofzo) lijntje is weer duidelijk blauw. En LH lijntje bijna nie te zien. Dus of een weigerend eitje of misschien de piek gemist? Maar dat zal vast onmogelijk zijn. Snap er even niets meer van.
Hallo meiden Ik temp sinds kort even een vraagje? mijn temp na mijn ongi ligt rond de 36.1. Na mijn eisprong ging hij met sprongen omhoog. van 36.4 naar 36.8 en dat bleef hij 4 dagen en sinds drie dagen 37.2 Kan ik hier mee mischien vanuit gaan dat het mischien raak is. vorige maand was het een heel ander temp. liefs
Zou kunnen Maria, zit niks anders op dan af te wachten, misschien kun je een kussentje pakken, dan is het wachtbankje niet zo hard Mieke en Ikdus, ja, zou vanavond nog wel een keer moeten klussen he
Haha Molly wij ook hoor, net een testje gedaan, maar moet nog even wachten op de uitslag van de streepjes. Maria, je temp is idd erg mooi hoog, maar helaas zul je toch nog even moeten wachten, want hij kan ook weer zakken en zakken tot je ongi wordt. Helaas dus even op het wachtbankje.
Bedant voor de snelle reactie. wachten duurt indd lang. blondsteenbokje jou temp is indd ook lekker hoog wie weet ; ) liefs maria
Ik denk dag 35; kun je hem eens op FAM zetten? (bij tuning/overrride, kies FAM en dan 'set' daaronder (niet erboven dus).
ik wil ook gaan beginnen met tempen eigenlijk nog niet zozeer om mijn ei op te sporen maar wil weleens weten hoe het uitkomt en of het klopt... maar nu ben ik zaterdag 2 febr ongesteld geworden maar maakt het uit als ik nu pas ga beginnen met temp opnemen?
Goudvis: via FF kan je dit gewoon nog invullen hoor. hij zet dan een stippellijntje vanaf de 2de tot nu
ff vraagje sommigen geven aan hoelang ze ongi zijn en dan met letters erin... kan ik dat ook aanpassen? en waar? of is dat alleen als je vip bent?
Hey meiden, Alles goed hier? Met mij gaat alles lekker, heb mijn eerste afspraken staan! Kijk maar in het onderschrift! Succes meiden en ik blijf zeker mee lezen en wip af en toe langs! Liefs shir