Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Mosa Thanks! Lief dat je op iedereen reageert!

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, jij hebt goed je best gedaan!

Wat betreft de buikkrampen en ovutesten. Als je maar 1 keer op een dag test (ovu-test) zou je de piek kunnen missen... Dus als uit je temp straks blijkt dat je nu al je ei-sprong hebt dan zou je een volgende keer twee keer per dag kunnen testen.... Voor de zekerheid nu maar klussen, misschien is het loos alarm en krijg je de komende dagen toch nog een posi ovu-test.

Verder ben ik helaas nog niet helemaal beter, ik heb een keelontsteking en ben al ruim een week mijn stem kwijt. Ik heb geen koorts, maar een voortdurende keelontsteking is ook niet echt fijn... :(

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ MP, echt raar die klachtjes van jou, misschien geen blaasontsteking maar iets anders?

@ Saar, ziet er heel goed uit je kaartje, je zou kunnen testen denk ik...

@ Springmuis, ziek zijn is stom... Ik weet er alles van, ben nog steeds niet beter... Hopelijk gaat het bij jou wel sneller als bij mij, beterschap dus

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Afrola, ik vind het lastig om twee keer per dag ovulatietesten te doen, omdat ik mezelf niet in een bekertje zie plassen op mijn werk :) Maar hopelijk wordt het met mijn temp evengoed wel duidelijk. En klussen doen we sowieso om de dag en soms iedere dag rond deze tijd, dus dat zit wel goed.

Een keelontsteking is héél vervelend, bah! Ben je wel langs de dokter geweest?

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dank jullie wel :D

@Mosa: Hahahaha en toen zat ik nog doodleuk te vertellen dat die freddy krueger zo nep was en niet eng :)
    ik kom er even op terug :) al vind ik jason nog steeds veeeeeeeeel enger :)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Springmuis:
    Van harte beterschap!

@Saartje:
    Prachtig kaartje zeg!
    Hoog houden die temp nu he!

@Mosa:
    We klusten tot nu toe om de dag vlakbij de eisprong en nu een positieve ovulatietest 2 keer achter elkaar, de laatste keer zelf 3 keer achter elkaar. Ging wel een beetje een moetje worden.....
    Zo kijkende naar je kaartje lijkt het me dat je nog geen eisprong hebt gehad.
    Misschien zit ie er wel aan te komen, dat zou de kramp wel eens kunnen zijn. Ben benieuwd naar je temp morgen.
    Mijn ovutesten zijn ook weleens wat lichter dan de vorige dag. Misschien iets te veel gedronken?
    Ik test trouwens wel gewoon op mijn werk. ben 1x met een volle blaas in de file gekomen..... Da's geen pretje kan ik je vertellen!

@Afrola,
    Ook nog steeds ziek.
    je hebt het wel erg te pakken zeg. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt nu. Het heeft wel lang genoeg geduurd nu!

@all,
    vandaag begonnen met de ovulatietesten.
    Er was al een streepje te zien gelukkig. Komt ook wel overeen met wat ik heb gezien aan eitje in het ziekenhuis.
    Morgen maar weer een!
    We gaan nu ernstig op zoek naar het ei!

Fijne avond!

Groetjes, Hanna

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, ik ga ook ook gewoon door met testen hoor! Ik wil gewoon een positieve hebben en aangezien ik er toch 50 besteld had, kan ik ook nog wel even vooruit :) Alhoewel ik natuurlijk hoop dat ik ze niet allemaal nodig heb.
    Ik moet lang reizen met de trein naar mijn werk, dus ik zit de laatste dagen telkens met een volle blaas in de trein.
    Maar ik werk ergens met veel collega's, dus vaak druk op de wc. Maar morgen ben ik vrij, dus misschien dat ik er dan eerder op de dag eentje doe.

O ja, ik denk ook niet dat mijn eisprong al geweest is hoor! Maar ik vroeg me af of hij niet vandaag of misschien morgen springt, vanwege mijn buikpijn. Maar ik weet het natuurlijk ook niet.

En succes met je zoektocht! Deze keer moet er toch echt een bevruchting plaatsvinden!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa,
    Tja, ik heb dat probleem wel met kinderen in de buurt.
    Maar die zijn wel wat minder oplettend denk ik. Ik heb een klein maatbekertje in een plastic tasje met een ovulatietest erin.
    Die test doe ik op het toilet en dan wacht ik daar ook even op het resultaat.
    Lukt best. En alles beter dan met een vlle blaas op weg.
    Ja, in de trein is dat ook geen pretje.
    Gelukkig is het altijd maar voor een paar dagen bij mij.
    Hopelijk heb je heel snel een mooie test!

9. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ff een vraagie moet je op een bepaald tijdstip testen dan dat jullie het op je werk doen?

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Wondertje,
    Nee hoor je hoeft het niet op een vaste tijd te doen, maar er wordt geloof ik wel aangeraden om het steeds rond hetzelfde tijdstip te doen.
    Je mag voor de test 4 uur niet of heel weinig drinken en dit vind ik het handigst op de dag. Dus vanaf 10 uur drink ik niks meer en dan kan ik 2 uur 's middags testen.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, hopelijk schiet mijn temp binnenkort ineens omhoog, positieve test of niet. Maar ik zal er eens over nadenken hoe ik dat sneaky op mijn werk kan doen.
    Ik ben alleen niet zo goed in plassen in een bekertje :oops: Ik gebruik altijd een kom, anders plas ik toch, hoe goed ik ook mijn best doe, over mijn handen heen :oops:

@ wondertje, inderdaad iedere dag op ongeveer dezelfde tijd. In ieder geval niet met ochtendurine, maar het mooist is geloof ik aan het begin van de middag.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, opletten trouwens! Je moet nog 7 berichtjes typen en dan zit je op de 4000 :D

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa:
    Hahaha, oefening baart kunst hoor mbt het plassen in een bekertje :):)
    Tuurlijk gaat je temp snel omhoog;
    Wacht ik help even PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! :):)

Ja en inderdaad, nu nog maar 7 berichtjes tot de 4000!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Yeah, dank je! Hopelijk helpt het voor morgen! Maar ik heb nog nooit zo'n stabiele temp gehad als nu!

Maar heb je trouwens nog een luchtje (of iets anders) voor jezelf gekocht vanmiddag?

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je temp is inderdaad lekekr stabiel. Ook wel eens fijn toch?

Ja ik heb wat leuks gekocht vor mezelf :):)
    Ondanks dat ik geen bloed hoefde te prikken vind ik wel dat ik dat verdiend had.
    Ik heb de basisarmband van Pandora voor mezelf gekocht en nu ga ik eens op mijn gemakje bekijen welke bedeltjes ik eraan ga aanschaffen.
    Daar kon ik nog niet uit kiezen. :)
    Ben er erg blij mee!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een goed cadeautje om jezelf te geven!
    Dat is leuker dan een luchtje! Nu op zoek naar mooie bedeltjes!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond het ook wel wat hebben eigenlijk zo'n armbandje.
    Er is zoveel keus in bedeltjes, niet te geloven.
    Maar het is bijna Kerst he dus wie weet?

Ik ga nu lekker slapen!
    Welterusten!

Groetjes, Hanna

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Weltrusten Hanna en tot morgen!

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Willen jullie even naar mijn kaartje kijken?
    Heb wel soms op verschillende tijden temp opgenomen. Maar dan was het soms een half uur of uurtje later.
    Ff geeft ei op 26e aan, maar had toen een positieve ovutest en dag daarna heb ik ei gevoeld.
    Mijn temp blijft net boven de rode lijn en zo constant.

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, whooa dat vind ik super films he :D hoe enger hoe beter!

@ Mosa, ik heb dus ook geen piek gehad met mijn ovu testen...... Kun je een foto van de jouwe maken? Ben wel heel nieuwsgierig.

@ Afrola, ja daar denk ik ook steeds aan dat het misschien met die domme bloedverlies te maken heeft ofzo. Echt irri die keelontsteking van jou.. Hopelijk knapt het snel op!

@ Hanna, jeej al een lichte streep op je ovu test :D . Ach jij krijgt vast straks een hele dikke teststreep ;). Komt goed! Wat leuk dat je zo'n armband hebt gekocht trouwens. Ik vind ze ook super. Zo is er niemand die hetzelfde als jou heeft wanneer je er bedeltjes aan hebt hangen :).

@ Annie, FF kan er ook wel een dagje naast zitten hoor. Als jij je ei hebt gevoeld dan kan dat goed kloppen. En de horizontale lijn hoef je niet beslist naar te kijken.

,,

Ik ben nog steeds niet ongie aan het einde van dag 29.. Zondag kreeg ik zulke pijnlijke steken. En nu af en toe nog alleen doet het niet echt zeer meer, maar is wel vervelend. Straalt uit naar me navel nu :( ... En ik kan normaal 1x in de week naar de wc, en nu ben ik al 3 dagen achter elkaar geweest :eek: ..... Misschien krijg ik nu nog 's een eitje? Of zul je net zien dat ik morgen ongi word :p.

Deel Deze Pagina