Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wat bedoel je? Ik moet toch wel met mijn temp boven rode lijn blijven? Hij zit er maar net boven en blijft gelijk.
    Heb zo'n last van mij linker zij. Ik hoop het zo, maar wie niet?

Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent, dus of ei of ongi. Dan kan je tenminste weer verder.

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Annie, ik hoop ook snel op zekerheid van iets.. Had ook geen posi ovu test maar wel een negatieve na de andere lichte strepen.
    Nou de horizontale lijn is je basale temperatuur. Ik heb wel meer temp kaartjes zoals de jouwe gezien op FF. Sommigen zwanger en sommigen niet dus dat je temp zo dichtbij de lijn zit hoeft niks te betekenen ;). Duim voor je

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx! Ik duim ook voor jou hoor! Hopen dat die negatieve iets betekende na de lichte streepjes.

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja ik hoop het ook.. Maar in me temp is niks te zien.. :( Wel 1 dag over tijd :( .. Of ik krijg weer een langere cyclus van 34/35 dagen.

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Kop op meid! Ik duim voor je.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @MP: Jaaaa dat is waar, alleen ik word wel altijd zwetend wakker hoor van zulke films :)
    nou ik ga even lekker met mijn manneke in bed de laatste 2 delen kijken, heb dus nog 3 uur voor de boeg :) kan toch niet slapen met dat gehoest, en ik val tussen de film door toch een paar keer in slaap :)
    enne voor jou blijft het spannend he! ik duim voor je meis!

Dikke kus!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgan meiden,

Ben al weer wakker. Vroeg vandaag. Kon niet meer slapen toen mijn man om 5 uur zijn bed uit ging.

@Annie,
    Ik heb even naar je kaartje gekeken. Ik snap wel dat FF met zulke tempen het kruis geeft op dag 15.
    Maar als je duidelijk je ei hebt gevoeld zou ik met de LF toch dag 16 aanhouden.
    Bij mij is het tot nu toe meestal zo dat ik 13 dagen na een positieve ovualatietest mijn NOD heb. En soms klopt dit ook niet met FF.

@MyPrecious,
    Nog steeds niet ongi? Misschien inderdaad een eitje nu? Zou heeeeeel leuk voor je zijn!
    Ik duim ervoor!
    Is je temp nog steeds laag/stabiel?

@all,
    Hier was mijn temp nog steeds 35,8. Dat wordt nu ook een saaie boel, rechte lijn.
    Nou ja, ik denk dat ie na zaterdag wel gaat stijgen.
    Ik heb een drukke dag voor de boeg, de dag voor Sinterklaas...... De kinderen zullen wel weer druk zijn!
    En daarna.... gaat ie weer lekker naar Spanje toe, kerstboom in de klas, kaarsjes aan en zingen maar.
    Dat is toch iets meer mijn ding :)

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En.... berichtje 4000 \:D/

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    En temp 0,1 gestegen vandaag. Duim, duim, duim.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Annie:
    Kijk dat gaat de goede kant op!

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen dames,

wat raar zeg FF heeft het kruis helemaal weggehaald en beweerd niet meer met zekerheid een ovulatiepatroon te kunnen herleiden ?!

Maar mijn temp was weer varierend tussen 37.0 en 37.4 vanmorgen dus 37.2 is toch echt door mij aangehouden.

Iemand enig idee waarom FF dat gewoon maar doet ? Ik was niet van plan om mijn dag erdoor te laten verpesten maar het zal een hele lange dag worden zo.

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgen lady's

vandaag wat later getempt en ook weer 36.7 denk dat ik nu in me dipperiode zit.

Djaar spannend nog 1 dagje wachten.
    Hanna wat fijn dat het er goed uit zag
    Daswa wat fijn om te horen dat je vriend/mans handeltje er goed uit ziet.
    Uuhm ben ik verder nog iemand vergeten?

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen lieve mEIden,

Hier een enigzins uitgeslapen Maar!
    Lag lekker om 22.30 uur op bed en ben ook direct in slaap gevallen. Volgens Maarman lag ik binnen 2 minuten al te schokken, haha!

MP & Mosa: het gaat gelukkig al een stuk beter met Moos. Hij heeft inmiddels in de gaten dat die maar beter lief kan doen tegen onze vrienden, dus hij is een enorm slijmoffensief begonnen. Gister nog 1 aanvarinkje gehad met die andere kater, maar het gaat al een stuk beter. Ik ga vanavond weer ff naar 'm toe. 8-[

MP: zou je de dokter niet ff bellen? Om nu al weer een blaasontsteking te hebben, lijkt me vreemd. En allebei zo rond dezelfde periode in je cyclus?

Springmuis: beterschap mopsie. Het heerst ook echt enorm he?
    En bedankt voor dat fijne plaatje. Ben blij dat ik 'm nu zag en niet gisteravond nog ff! haha

Saar: mooi kaartje meid! Ga voor je duimen! [-o<

Dazwa: goed nieuws voor jullie! Zal wel opluchten, zulk nieuws.

Nadja: ook voor jou spannend hoor! Suc6 met wachten. :rolleyes:

Mosa: wat balen dat je geen duidelijkheid hebt. Misschien idd een goed idee om 2 keer op een dag te testen. Zou dat eigenlijk ook met ochtendurine mogen...?!

Hanna: wat heb jij toch een lage temp he. Temp jij onder je tong soms?

Afrola: ook jij veel beterschap meid. Lekker met een pot thee op de bank en goed laten verwennen. ;)

Djaar: geeft ie misschien weer een kruis als je je temp 0,1 graad hoger invult?

All: ik heb m'n ovutesten binnen! Ben benieuwd!
    Zou ik deze ronde van een cyclus van 35 dagen uit gaan of voor de zekerheid de kortste pakken van 30/31 dagen...

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

@ Mosa, temp nog iets omlaag, dan toch een ei-dipje? Verder kan ik begrijpen dat testen op je werk niet handig is. Dat is voor mij een van de redenen dat ik echt niet aan ovu-testen wil beginnen.

@ Hanna, 4000 berichtjes :confused: ., op naar de volgende 4000 ;)

@ Maar, fijn dat moos het al wat meer naar zijn zin heeft. En veel plezier met de ovu-testen...

@ Klussertje, nog even lekker aan de slag als op je dipperiode je ei volgt...

@ Djaar, volgens mij is je ei echt wel geweest, alleen niet op de plek waar ff hem aangaf... En ff is gewoon in de war omdat je een paar dagen 'koorts' hebt gehad... Gewoon morgen testen...

@ Annie, wat betreft temp snap ik wel dat ff ei op die dag neerzet, maar het belangrijkst is dat je weet dat je ei is geweest!

@ MP, keelonsteking is zeker irri :x maarre vandaag nog steeds last van je buik?

@ all, hier nog weinig nieuws, keelonsteking is er nog, temp heel stabiel en blijf ondertussen gewoon op ei-jacht...

Knuffel Afrola

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Djaar,
    Zeker je dag er niet door leaten verpesten maar genieten vanhet feit dat je temp nog hoog is :)
    Raar dat het kruis nu is weggehaald!

@Maar,
    Ja ik temp onder mijn tong, dus vandaar de lage temp
    ga je vandaag beginnen met ovutesten?
    Succes!

@Afrola,
    Succces met de ei-jacht!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal,

@ Hanna, veel plezier op school! Werk je eigenlijk op een christelijke of openbare school? En gefeliciteerd met je 4000e berichtje!

@ MyPrecious, mijn streepjes op de ovulatietest zijn absoluut niet duidelijk genoeg om een foto van te maken, dus ik denk dat dat al genoeg zegt :)

@ Annie, ik denk ook dag 15, want na dag 16 is je temp niet meer echt gestegen.

@ Djaar, jeetje, wat moeten we daar nu weer van denken :( Ik zie toch wel een duidelijke eisprong, alleen ik zou denken dat je hem op dag 35 of dag 39 hebt gehad en niet op dag 31. Maar je weet het gewoon niet, maar waarom ff het kruis weggehaald heeft, weet ik niet.

@ Klussertje, je eisprong zit er vast aan te komen, fijn!

@ Maar, wat lekker dat je een beetje uitgeslapen hebt! Fijn dat het beter gaat met Moos, komt allemaal vast goed!
    Over ovulatietesten, volgens mij moet je het juist niet met ochtendurine doen, omdat lh pas in de loop van de ochtend op gang komt. Volgens mij stond er bij mij op dat je ze het beste tussen 10 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds kan doen, nadat je een tijdje niet gedronken en geplast hebt. Als ik jou was, zou ik je kortste cyclus pakken, zodat je hem ook niet kunt missen. Succes ermee! Ik vind het tot nu toe maar verwarrend!

@ Afrola, ik vind ovulatietesten ook niet ideaal, maar omdat ik telkens toch twijfels had over wanneer mijn eisprong precies is geweest (met de bijbehorende valse hoop), hoopte ik op deze manier meer duidelijkheid te krijgen. Maar als ik een duidelijke en regelmatigere cyclus zou hebben, zou ik het ook niet doen.

@ All, mijn temp was 36.6, dus hetzelfde als gisteren. Ik had toch wel gehoopt dat er iets zou gebeuren vandaag...

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Vandaag weer een negatieve test....

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa,

Hmm, jammer van die lage temp nog.
    Eerst maar een mooi ovutest he en dan de temp omhoog :)
    Ben benieuwd naar de uitslag van vandaag.
    Ik ga straks de tweede test hier doen.
    Ik werk op een openbare Montessorischool.
    Hahaha, bedankt voor de felicitatie ;)

@Maar:
    Ovulatuietesten kan eigenlijk niet goed met ochtendurine. Beter is het om het gedurende de dag te testen.
    Twee keer per dag is vaak niet nodig, omdat je echt meestal de piek wel " vangt" met 1x per dag.
    En anders mag je wel heel weinig drinken op een dag!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen zeg Sylvia,
    Misschien dan toch een latere eisprong dan FF aangeeft?

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sylvia, jammer zeg! Ik weet dat het vervelend is, maar ik zou nu toch je tweede ovulatietest als eisprong aanhouden, en nog even wachten met testen. Dan ben je nu nog te vroeg. Sterkte!

Deel Deze Pagina