@tessa, Leuk dat je er weer bent. Je kaartje ziet er mooi uit hoor! @Berbel, goede tip van die ovulatietesten! Ga straks maar eens even kijken of ik ze kan vinden bij de drogist.
@maar, Fijn dat je serieus genomen wordt en dat er nu goed naar gekeken wordt! Ben benieuwd hoe groot je eitje nu is./ Die van mij is ook gisteren gemeten op 14 mm. Succes vandaag! Groetjes, Hanna
o ja, vandaag ga ik even naar de kruidvat om kerstkaarten te kopen en ......... testen. Ben van plan om de 2 voor 5 te halen en een cb digitaal (voor het geval dat de kruidvat positief uitvalt een keer lijkt mij de tekst zwanger in het scherm echt fantastisch) Nu nog proberen te wachten met testen tot morgenvroeg en dan hopen dat ik genoeg plasje heb om te testen.
@Sylvia, Bah zeg griep! Beterschap! @Hanna, Dankjewel! En bedankt dat je even naar mijn kaartje hebt gekeken
Ik denk het ook inderdaad ben heel druk bezig om de klas in Sint stemming te krijgen en tussendoor nog even hier kijken....... Dat is toch niet zo'n goed idee geloof ik Sorry! Groetjes, Hanna
ben net de zwangerschapstesten wezen halen in mijn pauze (in de natte sneeuw) gelukkig geen bekenden gezien van het werk. Nu nog geduld opbrengen tot morgenvroeg.........
Kan me voorstellen dat dat ff druk is! Djaar, spannend hoor. Voel gewoon met je mee! Branden de testen je tas al uit?
@maar29; ik zie mijn auto al staan te denderen om naar huis te gaan. hahahaha geduld is een schone zaak.......
@Maar; mijn vriend is super relaxed nu. Hij vindt het helemaal niet spannend. Hij heeft zoiets van als het niet zo is gaan we gewoon door en staan we er niet bij stil en als het wel zo is gaan we ook gewoon door en gaan we voorzichtig aan de volgende stappen denken. In mijn hoofd heb ik die stappen al helemaal bedacht maar ik ben zo bang dat als de test een keer positief is dat ik het niet tot een goed einde kan brengen (stom idee maar het komt af en toe boven) Vooralsnog heb ik het druk genoeg met werken en hier het forum bijhouden dus geen tijd voor testen. Denk dat ik vanavond maar vroeg probeer te gaan slapen.
Hoi meiden, Hier ben ik weer even. Ik lees dat er wel wat zieke meiden hier rondhangen. Nou veel beterschap, volgens mij heerst het ook weer "de griep". Ik was vandaag en morgen ook weer vroeg begonnen om 5 uur en dan ben ik lekker om 1 uur afgewerkt. Net naar de kapper geweest en het is weer lekker milimeter-werk geworden. Heerlijk vind ik dat altijd als het weer lekker kort is. Zit een beetje te dubben over wanneer ik weer met ovu-testen ga beginnen, dacht aan maandag. Ik heb het opgezocht en als je een gemiddelde cyclus van 29 dagen hebt dan moet je dag 12 beginnen met testen. Gemiddelt zit ik op 31 dagen en dan test je vanaf dag 14. Eigenlijk wil ik vandaag al beginnen, maar ja dat is geloof ik erg overbodig. Nou ja ik dob nog maar even door en het zal maandag wel worden op dag 12. Temp. is nu trouwens best mooi stabiel, en dat bevalt me wel. Hoe gaat het hier allemaal? Morgen een tester las ik volgens mij, spannend hoor. Er mag wel wat roze komen in deze topic. Ik moet zo m`n mannetje ophalen en dan is het alweer etenstijd. Trouwens met het lijnen gaat het heel goed ben al 8 ons kwijt. Helemaal trots ben ik, en zo heb ik ook afleiding, kom niet zo heel vaak nu op het moment hier. Probeer het een beetje te minderen, is zo verslavend. Iedereen veel succes. Groetjes
@ Wendy, sorry dat had ik niet begrepen, maar je bent al verder geholpen lees ik @ Tessa, ik vind dat je een heel mooi kaartje hebt hoor! Maar het blijft altijd lastig, op basis van een tempkaartje kun je vaak niet zien of iemand zwanger is of niet. Maar je hoeft nog maar een paar daagjes... @ Melisa, wat fijn dat de FA je zo serieus nam! Altijd prettig natuurlijk. En fijn dat ze meteen wat dingen gaan checken, spannend hoor! @ Sylvia, jij ook beterschap dan! @ Djaar, zou je voor mij eens je tempen van dag 32 en 34 weg willen halen, ik ben even benieuwd wat ff dan doet. En nu je al zover bent, zou ik zeker met ochtendurine testen. Maar ik heb toch sterk het idee dat je eisprong later is geweest @ Wendy, goed bezig met afvallen hoor! Ga zo door @ All, net een ovulatietest gedaan, maar wel weer een heel licht streepje, maar absoluut niet in de richting van positief. Toch heb ik vandaag weer veel last van mijn buik, dus het het idee dat er wel iets aan het gebeuren is. Maar zoals altijd wacht ik het maar weer af
@Mosa; wat een idee zeg (wordt er even niet vrolijker van maar goed het resultaat is dat er een rood kruis (dus geen gestippeld) komt op dag 39 en ik dus morgen op 11 DPO zou zitten dus te vroeg voor test of ongi. Ik zet alles wel weer terug en wacht morgen af
Hoi meiden, Heb net een ovutest gedaan en die is al weer een heel stuk donkerder. Zal proberen er vanavond even een foto van te maken en hem hier te plaatsen. @Mosa, is je test wel iets donkerder dan gisteren?
@ Djaar, weet je waarom ik er aan dacht? Je schreef pas dat je die dagen koorts had en dan moet je eigenlijk die tempen niet mee laten tellen volgens mij. Op 11 dpo zóu je positief kunnen testen, maar het kan ook nog te vroeg zijn. @ Hanna, mooi dat je ovulatietest donkerder was! De mijne is niet donkerder dan gisteren. Dus als je goed kijkt, zie je een licht streepje, maar meer ook niet Toch hoop ik stiekem dat mijn temp snel omhoog gaat.
Ah Djaar, lieve schat. Das toch ook logisch, die twijfel. Heb ik ook gehad toen ik overtijd was en echt dacht dat ik zwanger was. Ik was echt ff helemaal van de kaart en mijn vriend is ook zo relaxed. Hij vindt alleen onderzoeken, testen en ziekenhuizen niks en hij heeft wel eens gezegd dat als het zo niet lukt dat ie dan niet de hele MMM in wil. Vind ik wel een benauwend idee hoor. Maar zover komt het echt niet bij jou! Vanavond na het eten lekker in bad of douchen en vroeg naar bed jij. Dan is het heel gauw morgen! Ik duim me in elk geval suf voor je!
@Djaar, wat raar van FF ik denk toch echt dag 35! @Maar: Dank je lieverd ! ja het heerst echt heel erg bah, maar voel me wel alweer wat beter nu, alleen die vervelende hoest zit er nog maar geen koorts meer enzo Pfiew! enne, kijk maar uit hoor dat hij niet in je droom komt vannacht haha En wat leuk dat je zo'n goed huisje hebt gevonden voor Moos! en dat je lekker langs kan gaan! @Sylvia: Balen zeg, weer een nega test! Knuf! @Melisa: Bij ons kan mijn mannetje ook alleen op afspraak inleveren, en alleen op de woensdag dus dat is 17 Dec geworden. wat fijn dat je al zo gauw de samenlevingstest krijgt! bij mij was mijn ei er nog niet, of was al weg dus moet wachten tot volgende cyclus. @Sylvia: Beterschap meis!