Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    voor diegene die het nog interressant vinden , ik heb het na dagen eindelijk voor elkaar om ook mijn 'kluspatroon' te laten zien in FF.

Ik ben er van overtuigd dat wanneer mijn ei ook geweest is het niet aan ons kluspatroon kan liggen dit keer.

2. Niet meer actief

Wanneer was jouw eitje eigenlijk, ik zie geen kruis.
    Ik heb het ook 1 maand om de dag gedaan, helaas had het bij ons geen gewenste effect.
    Temp. is wel heel mooi stabiel zo de laatste dagen, hoop dat het een goed teken is, het is in ieder geval anders dan je vorige kaartje.
    Spannend djaar, ga je morgenvroeg testen of wacht te toch nog het weekend af?

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Djaar, aan het kluspatroon kan het inderdaad niet liggen :D Dat hebben jullie goed volgehouden zeg! Maar nu nog die positieve test [-o<

4. Niet meer actief

Mosa,

Ook nog steeds op eitjes-pad?
    Er vervelend he die lange cyclussen.
    Ik heb het gevoel dat ik deze cyclus toch weer iets korter ga krijgen.
    Gewoon weer ronde 30 dagen zegt m`n gevoel.
    39 dagen was voor mijn doen ook wel weer de langste die ik ooit heb gehad.
    Hoe gaat het bij jou?
    Doe jij nu ook met ovu-test erbij of alleen temp?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wendy, ik ben inderdaad nog steeds op eitjes-pad.
    Ik hoop ook een kortere cyclus dan de vorige keer, maar ik weet het niet. Ik gebruik nu ook ovulatietesten maar heb alleen nog maar hele vage lijntjes gehad, dus geen positieve.
    Ik hoop maar dat het snel komt! Voordat ik de pil ging slikken was ik erg regelmatig, dus hoop maar dat het nog komt.
    Maar het blijft telkens afwachten, alhoewel ik wel het gevoel heb dat er iets gaande is in mijn buik.

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Jij hebt de "klus je suf weken" gehad, zie ik!

R.E.S.P.E.C.T. ;)

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey lieve meiden....

Ben al ff niet geweest, maar ik ga nu weer proberen wat meer hier te zijn en iedereen zn dingetjes te volgen.

Ik ga vanaf vanavond beginnen met ovutesten. Heb ze nu van Sensitest (de dipsticks) en heb een goed gevoel. Ze zijn wel klein zeg....errrrug cute :)
    Op sommige foto`s lijken ze net zo groot als de midstreams. Moest erg lachen toen ik um uit de verpakking haalde (Heb er begin van de week 1 geprobeerd voor de grap). Mijn temp is ook aardig stabiel....dus ga er met een goed en positief gevoel in deze ronde...en heb ook nog een pendel voor december haha dus wie weet ;)

Nou lieve meiden, heel veel suc6 allemaal deze ronde en laten we maar snel zwanger raken :)

Liefs Kweb

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, welkom terug en succes met de ovulatietesten! En dipsticks zijn inderdaad erg klein in het echt :D

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    dank u dank u :)

Ja moest errrug lachen....heel leuk zijn ze.

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Maar en Mosa; het is inderdaad een klus geweest, vergeet niet dat ik dag 32 tot 35 ziek ben geweest en daarna nog 1 week mega tandpijn heb gehad (die gek genoeg verdween toen temperatuur 37,2 bereikte ?!) En mijn mannetje voordat ik ziek werd ruim 1 1/2 week ziek thuis is geweest.

Dus je kan wel zeggen dat we nu even een beetje uitgeklust zijn. Maar ik heb het vermoeden dat er vanavond wel een kansje inzit (blijft toch een leuke hobby !)

O ja mijn werkdag zit er bijna op dus ik ben er morgen weer met de ......... test

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hallo meiden, daar was ik weer

Gisteren had ik echt een mega dip in mijn kaartje. Heb nog nooit zo'n lage temp gehad. Hopelijk een dipje voor mn ei. Ben benieuwd wat me temp morgen doet.

Djaar: Aan je kluspatroon kan het zeker niet liggen. Respect! Ik doe het je niet na.

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb ik nog wat gemist?
    Kom echt net thuis van mijn werk en dacht ik ga gelijk vragen of er iemand is die dezelfde klacht als ik heeft.
    Ik heb vanaf vanmiddag af en toe een steek vanaf mijn schaambeen richting navel. Hier stopt het precies.
    Ben vandaag onwijs moe en heb weer last van mijn rug.
    Wie heeft dit ook wel eens gehad?

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hai lieve meiden.

@ Djaar, je moet gewoon gaan testen :p ik denk wel dat je ei is geweest 14 dagen terug hoor.

@ Maar, vandaag niet echt dat blaasontsteking gevoel gehad.. Ik ga er zeker mee naar de dokter als het weer zo wordt als vorige keer dat er vlokken in zaten. Dan stuurt hij me maar lekker door want dan is er vast iets niet goed..

@ Afrola, Niet echt zo'n last van dat gevoel meer gehad vandaag. Wel beetje raar, maar kan ook van de koffie komen :) haha. En laat dat ei van jou maar komen!

@ Mosa, Oh jeej nog niet zo'n duidelijke streep dus.. Ik heb een heel goed gevoel bij jou kaartje... Kansen goed benutten en dan duim ik heel erg voor je! Maar moet je wel hier blijven komen als je zwanger bent hoor want ik kan je niet missen :D hihi.

@ Sylvia, wat klote van de nega test :( ..

@ Melisa, Super dat je serieus werd genomen! Fijn voor je meis :D.

@ Wendy, Jeej al 8 ons kwijt! Gaat al erg goed dus! Dat lukt mij niet in zo'n korte tijd. Ga zo door meis :D

@ Annie, Ik heb ook die steken.... Zondag echt onder pijnlijke steken.. En gister had ik steekjes die uitstraalden naar mijn navel.. Heb het niet eerder gehad snap niet wat het inhoudt..

.

Ik ben nog niet ongie... En mijn temp was 36.5 toen ik tempte en ik dacht :| what!? Dus ik nog een keer en toen bleef die 36.4 dus die heb ik maar aangehouden! Oh hier mijn kaartje...

14. MyPrecious

Ik heb nog 6 ovu testen, misschien komt mijn ei er wel aan?...... Zal ik morgen een ovu test proberen of zal ik wachten tot de volgende ronde?

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Op welke dag van de cyclus zit je nu dan?

16. MyPrecious

30! En heb al dagen een ongie gevoel, sinds zondag.

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wel raar als het je ei zou zijn. Wel fijn natuurlijk omdat je hem nog niet hebt gehad, maar laat in vergelijking met andere cyclussen, maar eens moet de eerste keer zijn!
    Gewoon proberen, waarom nu niet?

18. MyPrecious

Ik heb volgens mij nog helemaal nooit een ei gehad hoor... Dus daarom denk ik dat het nu nog kan? ... Volgens mij is het het beste om in de middag uren ovulatie testen te gebruiken dus daarom dacht ik aan morgen..

En de laatste 2 maanden was ik netjes rond 27/28 dagen ongesteld en nu helemaal niks.. Allemaal cremé slijm :oops:.

19. MyPrecious

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Annie, dat soort steken in mijn buik heb ik nooit gehad, wel in lies en zijkant van mijn buik. Kan een goed teken zijn, maar je weet het gewoon niet.

@ MyPrecious, voorlopig ben ik nog niet weg hier hoor! En de kansen benutten we in ieder geval goed, nu nog een eisprong :)
    En wat jouw kaartje gaat doen weet ik ook niet :( Ik denk dat een ovulatietest niet zo veel nut heeft. Stel dat bijv. je eisprong gisteren tijdens het dipje geweest zou zijn, dan is je ovulatietest morgen toch negatief. Ik denk dat je het beste even kunt afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen, en proberen nog even door te klussen. Maar als je er morgen wel eentje wil proberen, dan moet je dat natuurlijk gewoon doen!

Deel Deze Pagina