Ja daarom, eens moet de eerste keer zijn en daardoor zou je cyclus natuurlijk anders kunnen zijn. Oh, ik hoop het zo voor je! Ik heb zelf een ovutest gedaan om 19.00 uur. Ik zag hem aankomen door licht streepje en de dag was hij vet positief!
Op basis van je ovulatietesten zou ik toch echt denken dat je eisprong op 20 november geweest zou zijn, maar waarom je temp dan niet omhoog gegaan is weet ik niet. Het blijft toch héél vreemd bij jou.
Ja.. Echt heel vreemd... Zou het invloed hebben op me temperatuur dat ik om 6u/half7 wakker ben? Mijn vriend moet er dan uit en die maakt me altijd wakker met zijn kabaal, en zelf temp ik net voor 8.. En ik snap het ongie gevoel niet.. Of het is aankomende ei... Vorige ronde had ik ongie gevoel en gelijk die dag ongesteld en nu dus niet..
Oh ik zag de 15e de duidelijkste streep. Wat betreft temp, daar moet je je echt niet te veel aan vast houden. Hangt van zoveel factoren af.
@ MyPrecious, ik denk dat het niet zoveel uitmaakt dat je dan al even wakker bent, omdat het iedere dag voorkomt. Volgens mij gaat het er vooral om dat je de omstandigheden waarin je tempt zo constant mogelijk houdt. Ik heb nu sinds gisteren ook een ongigevoel hoor, maar weet niet of dat met een naderend eitje te maken kan hebben.
@ Annie, ja dag 15 is een héél klein beetje lichter dan dag 19.. @ Mosa, ik had vorige ronde op dezelfde dag als waar toen me kruis kwam een ongie gevoel.. Dat houd ik ook allemaal bij op FF. En alle cyclussen had ik de 1e dag van ongie een ongie gevoel. Daarom vind ik het nu zo gek. Maar er zijn wel meer die een ongie gevoel rond de eisprong hebben.. . Zal ff gaan eten xxx
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien een ander testje wagen als je ongi wegblijft Eet smakelijk, ik moet nog wachten tot 7 uur.
Spannend! Ik heb alleen maar steken gevoeld tijdens ei en bij ongi voel ik dit niet. Misschien inderdaad een andere test proberen. Eetse!
@ Tessa, frustrerend hè, dat afwachten. Alhoewel ik het wel vind meevallen, behalve nu (wachtend op mijn ei en hopend op een normale cyclus) en rond je nod natuurlijk.
@ Annie, jij had toch ook steken die naar je navel uitstralen? @ Mosa, 't is al bijna 7u jij ook smakelijk eten zometeen. Ja ik wacht nog wel even met testen . Moet me temp van morgen eerst maar weer afwachten
Shit, ik heb gewoon m'n 600e berichtje gemist @ MyPrecious, waarschijnlijk wordt het nog iets later dan 7 uur, maar gelukkig heb ik inmiddels wel geleerd om geduld te hebben Het lastige met steken en zo is dat het wat kan betekenen, maar dat het ook niets kan betekenen. Het blijft altijd afwachten.
Ja, dat is inderdaad frustrerend. Elke keer weer een nieuwe klacht. Nouja klacht, ik heb het er allemaal voor over. Maar dit is dus helemaal nieuw voor me. Deze ronde ook echt goed geklust ivm ovutesten. Temp vandaag met 0,1 omhoog, is niet veel , maar toch weer iets.
@Mosa, Soms valt het wachten ook wel mee.. Alleen vind ik de paar dagen voor je nod altijd het langst duren.... Zoals deze dagen nu. Maar verder gaat het meestal wel snel omdat ik er dan niet zo mee bezig ben (nu wel ) @MyPrecious, Dankjewel! Hoe is het nu met jou? Heb je nog steeds je ei niet gevonden? Ben je al naar de ha geweest ofzo? Of wacht je daar nog mee?
@ Annie, het kán ook wel iets betekenen hoor! Maar probeer je er niet blind op te staren in verband met de eventuele teleurstelling!
Weet ik. Ik wil er ook niet vanuit gaan, maar word zo gek van dat wachten. k hoop gewoon dat iedereen hier een extra leuke feestmaand heeft!