Kick he. Dat wij vrouwen daar zo blij mee kunnen zijn. Ik had het deze ronde ook voor het eerst echt duidelijk.
Ik las dit en dacht meteen aan mezelf. Ik heb al ervaren als ik bijv. om 6 uur op moet staan en ik wordt bijv. om half 6 of kwart voor 6 wakker en temp. meteen is het goed. Blijf ik wat liggen wachten (kan dan meestal niet meer slapen) dan is de temp. om 6 uur echt heel afwijkend. Ik begin ook meteen te zweten na het wakker worden. Dus ik doe voortaan als ik wakker wordt net voor de wekker ofzo dan temp. ik meteen en blijf dan gewoon nog lekker liggen. Snappen je me een beetje? Misschien is het ook iets voor jouw?
Haha, jij hebt het dus ook nog niet eerder zo ervaren? Ik had echt bizar veel. Niet in slipje, maar wel met afvegen zeg maar.
hoi dames! ik ben al weer een tijdje ff niet geweest! sorry! heb ik nog spannende dingen gemist? ik heb al wel een paar mooie kaartjes gezien! verder hier niet veel byzonders wij zijn ook weer begonnen met proberen om de dag te klussen vanaf gister en we gaan ook randjesfietsen doen, iemand daar ervaring mee? groetjesss
ik heb het bij de eerste gedaan... wendy: randjesfietsen: als je seks hebt, zorg je dat je man/vriend eerst klaar komt, daarna moet jij een aantal keer net net klaarkomen, zo dipt het sperma beter naar binnen. snappie?
Loopt dan het sperma er juist niet uit? Bij mij komt er altijd zoveel druk op te staan zeg maar dat het eruit loopt. Maar wie weet moet ik het eens proberen. Dus bijna klaarkomen, en niet helemaal klaarkomen als vrouw zijnde begrijp ik het dan goed?
Nou omdat je zei "Ik heb alleen maar steken gevoeld tijdens ei en bij ongi voel ik dit niet." maar je had toch ook nu die steken die uitstralen naar je navel? Dat voel ik dus ook.. Ik heb geen idee wat het is.. Ik vind jou temp er wel mooi uit zien hoor. Duim voor je dat ie morgen nog hoger wordt @ Tessa, nee nog geen ei. Vorige ronde gaf FF een kruis aan maar ik geloof er niet zo in. Ik zou wachten tot mijn ongie en dan kijken hoe die verloopt, als die weer zo is als ie voorheen was dan wil ik wel naar de HA gaan. Maar nu word ik dus ineens niet ongie. @ Mosa, kan heel goed zijn dat dat vruchtbaar slijm was idd! Dan zou je cyclus straks netjes rond 30 dagen zijn! @ Wendy, vanmorgen was ik dus zo moe dat ik gelijk weer in slaap gevallen ben en toen gelijk heb getempt toen de wekker weer af ging en toen tempte ik 36.5, maar ik dacht HUH dus heb nog een keer getempt en toen zakte me temp weer af.. Morgen voor de gein us ff tempen als ik wakker word om half 7. Raar woord randjesfietsen hahah.. Dat gaat mij denk ik niet lukken haha
Ja, je vraag was toch wie het ongi gevoel had tijdens ei. Ik bedoelde dus, ik voel alleen maar steken en met ongi gevoel heb ik rugpijn, hoofdpijn en buikpijn, maar geen steken. Ja? Vind je mijn kaartje mooi? Ik vind mijn temp zo dicht bij de rode lijn. Inderdaad maar hopen dat hij nu verder omhoog gaat. Vorige ronde ook gehad en toen zakte hij ineens twee dagen voor ongi, dus zegt ook weer niets.
@Mosa, Jieehoei! We loooooove vruchtbaar slijm! Go! Aan de klus jij vanaaf al! @MyPrecious, Balen zeg meis Lijkt me heel irri geen ei.. Ik zou als ik jou was toch maar nu al naar de ha gaan? Of wil je dat liever nog niet? Omdat je nu niet eens ongi wordt Dat randjesfietsen kan ik ook niet denk ik! Wil gewoon lekker saampies komen
@ Annie, hahah oh sorry. Ik weet niet wat ik heb . Haal alles door elkaar geloof ik. Ja ik vind je kaartje zeker mooie meis. Hopelijk blijft die mooi en kruipt ie langzaam hoger en hoger . @ Tessa, had al in me hoofd dat als me ongie weer zo werd ik wel heen moest gaan en gewoon een afspraak moest gaan maken (of laten maken). FF schat mijn ongie morgen trouwens op dag 31. Dus wacht nog even af. Ik denk dat ik nu heen ga dat hij gaat zeggen dat ik geduld moet hebben. Maar als ik met die mini ongie klacht geen kan gaan dan stuurt hij me daarom misschien wel door.
haha ja gek woord eh dat randjes fietsen het is op het Randje bijna klaarkomen maar dus net net niet en dat moet je dan 7 keer doen, dus dan echt stoppen voordat je komt en dan de 8ste keer mag los gaan ahahahhaha en dan dipt je bmm dus in het plasje sperma bij mij loopt dat sperma er ook meestal wel uit hoor maar de zwemmers die binnen zijn komen dan verder hoop ik dan maar hahahah maarja baad het neit dan schaat het niet tis in iedergeval niet vervelend hahaha
Djaar, wilde je ff suc6 wensen morgenochtend! Ik ga zo bij Moos op visite (hoe gek klinkt dat) en moet morgenochtend om half 7 bij mn schoonvader zijn... Moet de hele dag zwarte piet spelen maar ga zodra ik thuis ben naar je zoeken hier! XXX PS: Mosa, gefeli met je slijm!
hAHAa ik heb er al last van zolang ik met de pil ben gestopt volgens mij. Had ook een keer dag ik een paar dagen achter elkaar elke dag het pakje boter niet in de koelkast zou zetten maar in de prullenbak zou gooien hoe stom.
Ach ja, denk dat veel meiden er last van hebben. Zo kreeg ik van de week een pb'tje met daarin gefeliciteerd! Ze had mijn testjes gezien in mijn album, maar dat waren ovutesten en geen zwangerschapstesten. Haha! Wel lief dat ik een pb'tje kreeg.
Even een vraagje, hebben jullie het idee dat als je in je vruchtbare periode zit, dat er dan minder sperma uitloopt na afloop? Dat had ik namelijk gisteren, meestal komt er best wat uit (ondanks beentjes in de lucht ), maar gisteren echt amper wat. @ Maar, veel plezier bij Moos en met het zwarte piet spelen!
Ja, dat idee had ik ook. Ik ging toch met een kussen onder kont voor de zekerheid, maar had volgens mij niet gehoeven. Staat toch open daar beneden!