In het midden van mijn cyclus komt er ook echt helemaal niets uit..... Volgens mij heeft iedereen dat in de vruchtbare dagen?
Het was me tijdens eerdere cylussen niet opgevallen, dus ik hoop maar dat het een goed teken is dan. Ik voel me wel een zeur, maar zit gewoon op mijn eisprong te wachten
Hahaha nou als jij je al een zeur voelt dan vries ik me in in de vrieskast Ik heb het dus wel elke cyclus dat het in me blijft rond de vruchtbare periode. Gek lijf.
Ja idd. Van sommigen dacht ik weleens, Ja jaa. Maar Derek raad dingen van mensen waar ze zelf 1. 2. 3 niet eens aan denken en later zeggen van OO ja!
Hoi meiden, Ik ben er van tussen. Zo tv kijken; Derek Ogilvie, en dan lekker onder de wol. Iedereen veel succes en voor de testers onder ons, heel veel toy toy toy! Slaap lekker allemaal. Groetjes ps. Derek Ogilvie is echt heel goed, ik ga zelf ook elke dinsdagavond naar paranormale avonden en het is en blijft echt elke keer heel speciaal. Heb al hele mooie boodschappen gehad tijdens readings van verschillende paragnoste. Afgelopen dinsdag kreeg een paragnoste door dat ik een zoontje zou krijgen en dat het heel binnenkort toch wel eens raak kan zijn. En dat pakken hun zomaar uit het niets op, want ze kennen niemand daar. Is zo geweldig om te horen dan.
Weltrusten Wendy! Ik ga er ook weer vandoor, pc is ook zo traag als maar kan! Xxx weltrusten voor straks meiden.
@Djaar, Wow wat een kluslijst zeg. Daar ligt het in ieder geval net aan Veel succes met testen morgen. Ik wacht in spanning af! @Kweb; Leuk dat je er weer bent. Hoe was je ovutest vanavond? @Sheann: Hopelijk is dit een eidip en morgen een hoge temp ! @MyPrecious: Huh, nu je temp weer veel omhoog? Toch een ei? Dat zou fantastisch zijn! @Mosa, Mooi, rekbaar slijm, ik zeg... aan de klus jij! @all, Weer helemaal bijgelezen. vanavond pas laat op het forum... eerst de surprise en gedichten voor morgen afmaken he. Anders heb ik Sintstress en dan moet natuurlijk niet. Welterusten voor iedereen! Groetjes, Hanna
@ Hanna, inderdaad vanavond aan de klus Ik had net nog steeds vruchtbaar slijm, dus ik neem aan dat mijn eisprong er wel aan zit te komen. Die van jou schiet ook al op! Veel plezier morgen met de sinterklaasviering! Wordt vast een hele leuke dag! @ Djaar, alvast heel veel succes morgen met testen! Ik hoop dat je ons niet te lang in spanning houdt en dat je ons morgen supergoed nieuws te vertellen hebt!
Nou, ik schreef nog zo leuk dat ik Derek ging kijken. Ik lag nog geen seconde en toen sliep ik al. Dan maar op gemist kijken van de week!