Goedemorgen tempmeiden, 5 december....eindelijk ... pakjesavond! Ik ben er helemaal klaar voor. Ben alleen mijn fototoestel even uit het oog verloren, maar gelukkig kon ik die van mijn zus even lenen! @Annie: Mooie stijgende lijn hoor! Inderdaad spannend! Zou op dag 20 een mooi klein innestelingsdipje kunnen zijn.... @Djaar: En... heb je al getest? @all: Mijn temp is nog steeds laag. Dat klopt wel met wat de gyn zei: eitje springt morgen, dus vanavond aan de klus! Dan gaan we voor een mooie septemberbaby! Fijne dag allemaal. Ik probeer hier straks tussen het feestgedruis nog wel even te kijken. Groetjes, Hanna
Goede morgen Mama's in spe nou gistere toch nog ff snel een klusje geklaard en wss optijd want deze ochtend had ik rekbaarslijm en me temp is inene weer 36.7 nu heb ik om 7 uur getempt: nou ja hier me kaartje @ djaar tell us more duimt voor roze voor djaar @ weet ik allemaal niet meer. de klussers suc6 met klussen de wachters nog ff geduld en de jagers veel geluk op jullie jacht
Dit zou me kaartje zijn als ik de afwijkende tijden ook mee tel de afwijkende tijden zijn 06:15 - 09:00 - 07:00 ohw ja nu ga ik me klaar maken voor me werk ik kom straks hier nog wel ff binnen piepen want ik wil wel weten wat djaar heeft gedaan
@Annie, Wij zitten opdezelfde dag (dpo) spannend zeg! Jou kaartje is ook mooi! @Hanna, Zou super zijn voor jullie een Septemberbaby! Enne al zenuwachtig voor vanavond @Klussertje, Het zou natuurlijk mooi zijn als je eitje geweest is.. Maar jammer van de tempen.. Het is dan altijd zo moeilijk, altijd weer afwachten he pfff @All, Hier mijn kaartje
maaaaaarrrrrr; ik ben helemaal boos, teleurgesteld en in de war. Heb dus negatief getest. Dacht een beetje roze te zien bij afvegen vanmorgen maar kan nu niets meer vinden. Ik weet het niet meer en het huilen staat me momenteel nader dan het lachen. Maar we wachten nog even rustig af of het wel echt doorzet.
Goedemorgen allemaal, Jeetje wat hebben jullie gekletst zeg, haha, t was gezellig ieg. Ik lag op de bank een filmpje te kijken en ben lekker op tijd naar bed gegaan. @ Mosa, jippie rekbaarslijm, lekker aan de klus dus, op naar een beeb! @ Hanna, jij ook op weg naar ei, lekker aan de klus, op voor beeb! (en veel plezier met Sinterklaas vandaag) @ Tessa, mooi kaartje ! Spannend.... @ Djaar, balen zeg, misschien toch te vroeg? Hopelijk blijft je temp nog even stabiel.... @ MP, moeilijk hoor als je ongi uitblijft maar misschien heb je net als springmuis toch een ei die ff niet kan ontdekken! @ Klus, fijn dat je man nog even wilde, nu maar hopen dat ei ook snel springt! @ Annie, ook bij jou ziet het er goed uit, spannend hoor @ de rest, sorry heb het niet onthouden. Maar voor iedereen veel succes op de wachtbank, nog even volhouden! Voor iedereen op weg naar ei, veel succes en veel plezier met de jacht! Voor iedereen die vandaag Sinterklaas viert, heel veel plezier ! En alvast een heel fijn weekend voor iedereen! Zometeen nog even mijn gedicht afmaken en dan spullen pakken en dan ga ik alvast op weg naar mijn ouders voor pakjesavond . Nu ik toch ziek ben kan ik lekker op tijd weg en bij mijn ouders op de bank gaan liggen... Sta ik hopelijk ook niet in alle Sinterklaas/weekend files!
Djaar wet verschrikkelijk ik had zo gehoopt voor je maar miss kan je nog een keer later testen als bijv maandag de ongi er nog niet is
Oh ja, jullie hadden het gister over sperma dat er in je vruchtbare dagen minder uitloopt dan anders. Dat heb ik ook , ook zo'n teken dat je eisprong eraan zit te komen volgens mij...
even een kleine update. ik heb geen enkel spoor van ongi meer gevonden. Mijn borsten voelen steeds meer gekneusd (waren gisteravond ook super zwaar en gevoelig toen ik mijn bh uittrok). Werd me net toch een partij misselijk, alles draaide even en het zweet brak me uit. Zou het dan toch nog zo kunnen zijn ?
Goedemorgen, @ Djaar, wat jammer van die test, waarschijnlijk dan toch je eisprong later geweest denk ik Dan misschien toch dag 39 en dan was je te vroeg met testen. Verder ziet je kaartje er wel super uit, dus volgens mij hoef je de moed nog niet op te geven! Een dikke knuffel in ieder geval voor de teleurstelling! @ Annie, spannend nu je temp zo mooi omhoog gaat! @ Tessa, Waar gaat jouw temp heen?! Wat spannend zeg! Ik vind het een heel mooi kaartje! @ Afrola, veel plezier vanavond en laat je maar lekker verwennen door je ouders! @ Sylvia, mooi dat je temp hoog blijft! @ All, gisteren dus rekbaar slijm en vandaag is mijn temp met 0.3 graden gestegen. Hopelijk blijft hij nu hoog, dan zou ik heel blij zijn! Als ik nu alle ovulatietesten bekijk, dan is het wel zo dat die van eergisteren het duidelijkst is, alleen verre van positief. Allemaal een hele fijne dag en veel plezier voor degene die aan sinterklaas doen!
@Djaar; Wat een teleurstelling, dat kan ik begrijpen. Hopen maar dat de ongi niet door komt zetten verder en dat je gewoon te vroeg hebt getest! @Mosa; Mooie tempstijging hoor! Misschien komt die positieve test wel vandaag **duimduimduim** @Sylvia: mooi kaartje hoor @Afrola: ook op weg naar je ei? Misschien nu een eidipje? @all, nu even pauze en Sint is net in de klas geweest. Schattig om te zien hoe de kinderen erageren. Zometeen gezellig de cadeautjes uitpakken. Ik voel mij eitje nu wel zitten. Ik weet ook aan welke kant ik moet voelen natuurlijk, dat scheelt wel Groetjes, Hanna
hebben jullie ook dat als jullie 1 of 2 wijntjes drinken (voor je ei natuurlijk ) je temp de volgende dag wat hoger is?
djaar wata balen meis ik zou gewoon over 3 daagjes nog eens testen succes meid. Sylvia het ziet er naar uit dat jou eitje misschien toch pas 5 november is geweest ik zou net als djaar nog 3 daagjes wachten en dan pas weer een test doen succes. Tessa je kaartje zo houden he ziet er mooi uit. Klussertje misshien vreemde vraag maar zou je toch niet zwanger kunnen zijn je temp blijft wel hoog. En je bent maar heel ietsieoietsie ongio geweest. xxx Joyce
Hoi meiden, Er is een hoop gebeurd zo te lezen! Heb effe niet onthouden bij wie wat precies is..... Zag wel een mooi kaartje bij Sylvia en Tessa. En Djaar: hopen dat je binnenkort een posi test krijgt. Ik ben stom geweest en heb vandaag al getest. Ik kan die spanning echt niet aan (leer ik nog wel denk ik!). Nega in ieder geval. Maar....heb blauwe aders op mijn borsten en een beetje een buikje. Het voelt gewoon anders dan normaal. Ik voel mijn baarmoeder ook, echt heel raar. Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik zwanger ben.... Ik was was wat teleurgesteld over mijn temp, maar zag bij kaartjes van zwangeren dat het niet veel uitmaakt, als je temp maar niet onder de rode lijn zakt.... Zondag nog een keer testen. Ik weet dat het raar klinkt: ik voel me zwanger. Maar ik merk het verschil tussen ' ik hoop dat ik het ben' en ' ik denk/ voel dat ik het ben'. We zullen zien, succes allemaal! Liefs Nadja http://www.fertilityfriend.com/home/23ecea
@djaar, hé dat had ik ook niet verwacht, hopen dat je ongi wegblijft en toch een posi test krijgt. Ik duim voor je!