@Nadja, Ik denk dat je inderdaad wel te vroeg hebt getest op 9 DPO, maar ik begrijp ook wel je ingeduld. Hopelijk hoef je niet meer geduldig te worden en test je over een paar dagen positief!
tja, wat kan een dag toch lang duren............... ben wel blij met jullie steun hoor. Ik heb nog steeds niet echt ongi gezien. Dacht vanmorgen dus bij afvegen een beetje roze en mijn buik voelt alsof ik ongi ben. Maar heb nog steeds geen 2e keer iets gevonden. Zou ik dan toch te vroeg getest hebben en dit een spoor van een innesteling zijn of bedenk ik nu gewoon smoesjes ? Het spijt me als ik nu een zwaar beroep op het forum doe maar ik ben even van slag af. Een mens zou bijna hopen op een hele duidelijke ongi en niet van die vage signalen die nog alle kanten op kunnen. Toch raar hoor ik had me de laatste maand van 2008 toch heel anders voorgesteld (het zou zo mooi zijn om mijn topjaar ook top af te sluiten)
No worries! Juist wij weten als geen ander hoe je je soms kunt voelen... Je cyclus is wel erg lang he? Wel een hele mooie stijging op het laatst en mooi hoog.... fingers crossed. Hier is ook nog niks te merken, sinds vandaag wel meer last van mijn borsten, maar ik durf er niks van te denken
hey meid, Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend en onduidelijk voor je is.. Misschien kun je morgen nog een testje doen? Hoe zit het met je cyclus, is die meestal regelmatig? Ik lees van alles op het forum en heb ook dingen gelezen over soort lichte ongi of roze bloedverlies bij vrouwen die wel zwanger bleken te zijn. Wil je geen valse hoop geven, maar is toch misschien wel fijn om te weten! Sterkte en hopenlijk kunnen we elkaar snel heel goed nieuws vertellen! Liefs Nadja
@Silvia en Nadja; bedankt voor jullie lieve woorden. Het is zo frustrerend omdat mijn eerste cyclus 61 dagen had, 2e 33, 3e 37 en nu zit ik al op 50 dagen ?! en inderdaad ik lees ook veel op het forum hier en het internet maar het probleem is dat je vaak leest wat je wilt lezen en de negatieve dingen bewust niet registreerd. Maar het wordt vanzelf weer morgenvroeg en we zien dan weer verder. nogmaals bedankt voor jullie steun en ik hoop dat ik bewust of onbewust ook jullie tot steun kan zijn
@ Sylvia, drink eigenlijk helemaal geen alcohol (niet vanwege het zwanger willen worden hoor, vind het gewoon niet lekker), maar ik kan me wel voorstellen dat het invloed heeft op je temp. @ Nadja, jammer meid, maar is snap goed dat je het wilde proberen. Vooral als je je wel zwanger voelt. Ik hoop maar dat je gevoel klopt en dat je over een paar dagen alsnog positief test! @ Djaar, geeft toch niets, die onzekerheid is ook niets! En 2008 kan nog steeds heel mooi afsluiten voor jou! Je kaartje ziet er supergoed uit en je bent nog niet ongi. Zelfs in het uiterste geval dat je eisprong op dag 39 is geweest (wat ik denk), dan zie je al op 11 dpo en heb je over 3 dagen duidelijkheid. Het liefst natuurlijk met een positieve test! Knuffel!
@ Hanna, nee nog steeds geen eitje hier. Temp vanmorgen weer heel laag. Me bmm staat nu wel ineens weer hoog.. Afwachten maar weer. @ Djaar, als je ei niet op dag 35 is geweest dan denk ik dag 39 dus dan kan het nog wel. Duim voor je @ Tessa, spannend kaartje hoor! @ Afrola, nou ik denk dat er binnenkort een eitje moet komen... Me temperatuur doet nu zo vreemd! Veel plezier vandaag meis! @ Mosa, ziet er uit als een eisprong idd maar ff je temp van morgen afwachten! Spannend hoor. Maak je ook een foto van je ovu testen? Ben wel benieuwd.. @ Nadja, ik duim voor je hoor. Ik heb ook blauwe aderen gehad in de 1e ronde en ik voelde me ook zwanger.. Maar je kaartje ziet er goed uit hoor meis, het kàn nog! . Had een ovu test gedaan vanmiddag. Streepje is net zoals die van 19 nov. in me album.. Ik snap het niet meer. Bmm is nu weer hoog.. En kijk hoe gek mijn temp het doet: (Ik had gisteren rekbaar slijm, maar het was dezelfde kleur als het cremige slijm.. Dat is toch geen vruchtbaar slijm?)
@ MyPrecious, mijn streepjes op de ovulatietesten zijn echt heel licht, te licht om een foto van te nemen. Dus ik ga er wel mee door, maar probeer ook op andere dingen te letten (slijm). Als je ovulatietest weer donker is, dan lijkt het erop of je eisprong toch nog gaat komen. Je temp is ook mooi laag en je bmm staat hoog, klinkt goed! Goed dat jullie gisteren geklust hebben, misschien vanavond nog een keer? Maar hij kan natuurlijk nu echt komen. Ondanks de lange cyclus die het dan wordt, hoop ik dat het nu echt gaat gebeuren!
Hoi, De bmm is toch juist laag als je vruchtbaar bent? MP, is zou toch even door testen als ik jouw was, misschien toch nog eitje? Ik heb vandaag ook ovu-test gedaan en zie een 2e licht streepje. Hopelijk komt eitje dus lekker op tijd. Succes allemaal.
@ Mosa, die testen van babyboomshop geven ook bijna niet positief aan bij sommigen, maar als die het donkerste is van alle testen dan komt de eisprong bij de meeste. Heb laatst van iemand gezien die ook zwanger was na zo'n test. Goed om ook op slijm te letten idd. Het maakt mij niet uit al duurd een cyclus 90 dagen als er maar een eisprong komt. En we klussen alleen als we zin hebben, mannetje lijkt nu meer op een preutsvrouwtje de laatste tijd hahah. @ Wendy, Je bmm zit hoog, is zacht en open als je eisprong eraan komt.. Ik heb eigenlijk deze ronde pas door hoe je kan voelen of je bmm hoog of laag zit . Vind het nog wel moeilijk om te beoordelen of die open staat.. Jij gebruikt toch die babyboomshop testen? Of heb je nu andere? Ik wil ze misschien ook gaan bestellen heb er nu nog maar 5 haha. Maar meiden, ik vraag me ook af of dit geen cyste kan zijn? Komt daar ook LH uit vrij?
@ Wendy, ik ga met je meehopen op een vroeg eitje! @ MyPrecious, ik gebruik niet de testen van babyboomshop, ik heb ze gekocht via E-bay. Ik ga héél hard voor je duimen dat je nu toch echt een eisprong krijgt! Volgens mij moet vruchtbaar slijm wel echt doorzichtig zijn, dus als eiwit. Volgens mij is het zo dat als je cremig slijm hebt, dat dit niet rekbaar is. Maar misschien verschilt dit per persoon?
@ Mosa, Het was een cremige kleur. Verder heb ik alleen maar last van cremig slijm, maar gisteren was het rekbaar maar niet doorzicht van kleur maar cremige kleur. Gek he. Maar ik bedoel, misschien zijn de jouwe ook van zo'n kwaliteit als die van bbshop? . Ik kan beter maar niet meer naar buikjes van bekenden kijken op hyves word er helemaal sip van zeg! Zo zijn ze nog maar net zwanger en 3 verwachten bijna de beeb en nog 1 heeft ook zo'n mooi buikje en moet nog 3 maandjes. Maar ik mòèt kijken hé. Hebben jullie dat ook?
joyce ik denk dat je het tegen de verkeerde hebt want heb a voor mijn doen een zeer lage temp momenteel en B ik heb net 2/3 weken geleden een vmk gehad
Oh sorry klussertje. Ik bedoelde wel jou maar dat wist ik niet nou dan veel succes met wachten op je ei. xxx Joyce
Ah lieve Djaar! Wat ontzettend balen voor je! Had ik zoooo niet verwacht... Ik ga heel hard duimen dat je toch een later ei hebt gehad en dat je heel gauw posi gaat testen. Hier de Geen bloed geeft moed! - mantra
Hoi iedereen, ben even niet geweest, omdat het internet hier moeilijk deed Ben gisteren ook weer ongi geworden, helaas Hoe is het verder hier?