Hoi! Balen zeg, ongi! Op naar de volgende ronde! Ik ga zondag testen.... Verder heb ik hier al een paar mooie tempkaartjes gezien! Groetjes Nadja
Gatver Merels, toch weer ongi Wat ontzetten balen voor je! Dikke knuffel en heel veel succes in de nieuwe ronde!
MP, ik heb babyboom-ovulatie-testen ja. Ik ben zeer tevreden erover. Leuk dat je mee hoop op een vroeg eitje mosa. Ik kon niet wachten tot maandag om te beginnen. Had wat buikpijntjes en dacht dat bmm toch al wel weer opender was dan afgelopen dagen. Ik heb dus altijd gedacht dat hij juist laag moet zitten als je vruchtbaar bent. Weer iets geleerd dus. Als mijn bmm open staat kan ik zeg maar m`n vinger er in duwen en anders is het echt dicht en kan je er niet in zeg maar. Beet raar verhaal maar goed.
Ik heb me bmm vaak middelmatig open staan dus ik voel het niet echt wanneer die echt open staat, verwarrend. zijn er hier ook meiden die een cyste hebben gehad?..
En je temp. wat doet die eigenlijk voor eitje, even naar beneden of pas als je eitje spreingt wat naar beneden en dan naar boven. Of blijft het gewoon constand gelijk en na eitje omhoog? Mijn 1e ronde met temp. is niet helemaal goed gegaan en nu lukt het wel en heb ik een stabielere lijn en temp. echt dag en nacht verschil.
Gelukkig ik tot nu toe nog niet, en weet nu natuurlijk niet of het wel of niet er zit maar goed. Bij ons komt endometriose voor in de familie en dat zijn ook soort van cyste. Ik hoop dat ik dat verdriet gespaart wordt. Denk je dat je cyste hebt, of heb je die?
Nou ik word nu ineens niet ongesteld terwijl ik dat eerst wel werd.. Heel weinig en 2 weken lang dus.. Dus ik denk miss heb ik een cyste want daar kan je ook geen ei van krijgen.. Het verschilt per persoon en per cyclus of je voor je ei een dip krijgt of geen dip en je temp de volgende dag omhoog volgens mij.
Ik heb ook een kennis met endometriose, echt verschrikkelijk idd.. Hoop ook dat dat jou bespaard wordt
Ik heb begin dit jaar groen licht gekregen van de huisarts, en ik ga ervan uit dat het nu ook nog goed zit. Het enige wat vervelend is dat ik onregelmatig ben, maar dat hebben meer meiden hier. Lang leven de ovu-testen en temp. zullen we maar zeggen. Want zo kan je toch een beetje zien wanneer je ongi gaat worden of mag testen.
@ MyPrecious, ik weet weinig van cystes maar heb even gegoogled. Ovariumcysten vaak geen symptomen veroorzaken, vooral als ze klein zijn, maar er zijn tekenen die kunnen wijzen op de aanwezigheid van een cyste onder meer: - Abdominale zwelling - Pijn tijdens geslachtsgemeenschap - Veranderingen in de normale menstruele cyclus, met inbegrip van een onregelmatige, pijnlijke of zware periodes. - Frequent urineren - Moeilijkheden bij het concipiëren - Buikpijn, misselijkheid en koorts als de cyste wendingen of breuken Verder gaat alles over pcos. Maar ik weet nog dat Sammie88 de vorige keer een cyste had, misschien zou je haar een pb kunnen sturen met wat vragen hierover?
Dankje wel lieve Mosa Wat is concipiëren? Ik moet wel vaker plassen. En heb blaasontsteking gevoel bij vrijen. Ook vlagen van misselijkheid, maar dat had ik vorige cyclus ook.... Dat kan van alles zijn. @ Wendy, Heb je verder geen pijn bij je menstruatie enzo? Denk wel dat het bij jou goed zit idd. Die kennis van mij heeft zware endo, ze heeft maar een paar dagen in een cyclus dat ze even wat kan doen, verder vergaat ze van de pijn. En op de natuurlijke manier kan ze wss niet zwanger worden. Ze zijn ookal jaren bezig. Denk wel 6 jaar..
Mijn 2 nichtjes die kunnen ook niet op de normale manier zwanger raken, dat is nu al bekend en 1 nicht is via ivf of hoe noem je dat bezig om zwanger te raken. Ik heb vaak buikpijn, maar het is goed te dragen zeg maar. Het is niet dat ik echt krom lig, maar ik heb eigenlijk elke dag wel buikpijntjes. Niet zo bij stil gestaan eigenlijk. Ik dacht juist dat je veel buikpijn moet hebben als je juist ongi bent. Nou ja ik denk er niet teveel bij na. Heb dat ik het begin van het jaar wel gedaan toen we net begonnen. Was toen echt heel erg onzeker dat ik ook met m`n moeder over dit alles heb gepraat. Zij heeft ook veel cyste`s gehad en miskramen. Dus ja het is allemaal wel dichtbij, maar ik ga gewoon zo zwanger raken en waarschijnlijk heel binnenkort. Ik ga voor ronde 8, wat denken jullie ronde 8 is wel een mooie ronde en nu zo in de feestmaand is het zeer speciaal dus ik ga gewoon zwanger raken. Zo even een opbeurend berichtje
@ MyPrecious, concipieren is zwanger worden, moest ik ook opzoeken hoor! Maar hopelijk krijg je één dezer dagen wel een eisprong! @ Wendy, wat erg voor je nichtjes zeg! En inderdaad er niet te veel over na denken bij jezelf! Ronde is inderdaad een mooie ronde, maar ik zet zelf in op ronde 6
Lieverd als je het niet vertrouwd kun je toch altijd bij de HA aankloppen? Of moet je daarvoor naar een gyn of hoe gaat dat? Bij ongie kruipt die kennis van me echt letterlijk en figuurlijk over de grond van de pijn en verder heeft ze bijna de hele cyclus pijn. Maar iemand met een lichte vorm van endo kan volgens mij wel zonder problemen zwanger worden, toch? Ik duim voor je dat ronde 8 jullie ronde wordt !
Ik hoop het ook Mosa! En anders binnenkort HA. Dan wacht ik wel niet meer op een ongie... Want dit is ook niks en PCOS kunnen ze in je bloed zien dus dan prikt hij maar lekker . En ik duim voor jou dan ronde 6 jullie ronde is meis . Maar komt vast goed
Zo is dat, we gaan zwanger worden! Ik ga m`n bedje opdekken, had de was gedaan en moet er nu nog opleggen en dan lekker onder de wol. Morgen weer de wekker voor het temp. en we gaan morgenvroeg naar Beuningen even winkelen. Iedereen een fijne avond en nacht. Groetjes