@ Wendy, shopze morgen meis . Ik ga morgenmiddag ff kerstinkopen doen . @ Mosa, ja die onzekerheid is niks en dan moet ik maar wat strenger voor mezelf zijn . Ik ga ook afsluiten, weltrusten lieve meiden!
Hoi meiden, Heb ik nog wat gemist na deze slopende dag? Kom net thuis na een hectische dag en verlangde ernaar om weer even op het forum te gluren.
Hallo dames hier was ik weer eens even ik zie allemaal weer spannende kaartjes duim duim duim! maar ook een paar meiden die toch weer ongi zijn gworden, echt Mega balen dames! knufff hee annie hopen dat die stijgende lijn blijft in je temp hier verder niet veel nieuws again, vandaag lekker pakjes avond gehad en eigelijk neit verwacht iets te krijgen ( meer voor de kleintjes) maar er zaten toch wat leuke dingetjes tussen voor vriendlief en mij altijd leuk verder is mn temp weer wat omhoog gegaan en zal ie wel rond de 36,6 en de 36,5 blijven denk ik totdat mijn eisprong komt waar ik zeer benieuwd naar ben wanneer die komt want khep wer geen idee hoe mn cyclus deze x weer zal zijn, khoop gwoon op een snel ei ! hhahaha nou dames fijne avond nog groetjess!
Hoi Sannehai, Spannend wanneer je ei komt! Deze ronde ben ik ook echt voor het eerst druk bezig geweest met ovutesten en dat vond ik ook al heel spannend. Altijd leuk om cadeautjes te krijgen. Ik heb weer een spannend boek gekregen. Nu alleen nog de tijd er voor vinden, want zit momenteel alleen maar op het forum.
haha ja dit forum is erg verslavend ik probeer ook niet alleen maar hier mee bezig te zijn maarja das meestal moeilijk hahah ik heb nog geen ovu testen gebruikt misschien volgende ronde als het nodig is. lijkt me zo duur worden? is misschien wel handig met een onregelmatige cyclus ,maarja khep nog steeds hoop dat mn cyclus wat normaler gaat worden maarja wie weet haha groetjes xxx
Goede morgen meiden, Ik ga met m`n temp. omlaag, misschien een voorbode op vroeg eitje. Ik hoop het echt dan zit ik wat in een normalere cylcus. Ik moet elke keer 17 dagen na m`n posi-ovu-test tellen en wordt dan op dag 17 ongi dus als ik een dezer dagen m`n eitje krijg zit ik rond de 30 dagen. Nou jullie allemaal een fijne dag. Groetjes Wendy ps. hebben jullie dat ook, hoe verder (om meer ronde`s) je meemaakt hoe emotioneler je wordt. M`n vriendinnetje staat op het punt te bevallen en had net mailtje gehad met dat ze gestript is en dat ze 1 cm onsluiting heeft, en meteen weer tranen in m`n ogen. Zijn jullie ook zo emotioneel?
Oh sorry klussertje. Ik bedoelde wel jou maar dat wist ik niet nou dan veel succes met wachten op je ei. xxx Joyce ====== ik moet zeggen dat ik afen toe nog wel het gevoel heb zwanger te wezen maar ja de echo die ik gehad heb die gaf een lege baarmoeder aan met aan weerszeide een eitje klaar voor de sprong inprincipe ====== er was iemand die had gevraagd wie er ook wel eens cyste's had gehad. ik heb intotaal 4 cystes gehad 2 in me eileiders en 2 in me maag
ohw ja en verder allemaal een hele goede morgen *merels wat balen van je ongi mijn temp is nu weer 36.9 dus verwacht dat ff morgen me kruis gaat geven op dag 17. ik hoop dat wel want daarna temp ik een week niet omdat ik dan op vakantie ben. dus meiden duim mee dat het goed zit en ik morgen netjes een kruis op dag 16/17 krijg. weet alleen wel dat ik te laat ben geweest met klussen als het zo is
Goedemorgen, @ Sannahai, hoop ook op een kortere cyclus voor je! @ Wendy, zou mooi zijn als je een vroeg eitje zou krijgen! @ Klussertje, ik duim mee voor een kruis bij jou! Jammer van het te late klussen, maar heerlijk dat jullie een weekje weggaan! Naar Eurodisney toch? Geniet er maar lekker van! @ All, mijn temp was weer lager Nu weet ik niet of mijn eisprong al wel geweest is. Als ik morgen 36.9 heb, geeft ff wel een kruis, dus even afwachten. Maar we blijven evengoed doorklussen, ik wil hem niet missen
@Mosa, ik zag jou naam staan bij de zwangeren kaartjes ik dacht al hihii! Oh jullie kletsen veel, moet alles nog bijlezen! Hier mijn kaartje alvast
@Sylvia, Wat een spannend kaartje heb jij! @Djaar, Hier nog zo een met een gekneusd gevoel in mijn (.)(.) was vanmorgen na het tempen natuurlijk wakker, kon moeilijk slapen en dacht ook lichtelijk misselijk te zijn (maar ben zo bang dat ik me dat verbeeld) @Mosa, Mijn temp is dus weer wat omlaag, maar nog wel hoog. Ben alleen bang dat ie nu langzaam gaat zakken Jou kaartje ziet er goed uit, als je temp morgen nog hoog is denk ik ook wel dat jou eitje is geweest.. @Hanna, Volgens mij is jou ei ook geweest? @Jent, Dankjewel voor je compliment van mn kaartje! @Wendyvanliemde, Dat hoop ik ook! Maar ben bang dat hij gaat zakken nu @Nadja, Wat spannend zeg! Hopelijk test je alsnog positief. Maar als ik naar jou kaartje kijk, was je nog vrij vroeg met testen toch? @MyPrecious, Moelijk zeg jou temp @Sannehai, spannend dat je eitje eraan zit te komen! @All, sorry als ik iets vergeten ben... Maar het is zo moeilijk om alles 'goed' door te lezen... @alle andere meiden, Sorry als ik jullie vergeten ben
Hallo dames, Wendy, ik was ook steeds meer emo hoor.. elke ronde weer een stukje meer. Hoop ook voor jou op een vroeg eitje! MP, je kan ook een eisprong krijgen zonder tempstijging he. En dan is het niet per direct een eitje wat niet bevrucht kan worden. Er worden echt dames zwanger terwijl hun temp geen ei aangeeft. Als ik jou was zou ik de aankomende dagen even doorgaan met ovutesten. Als ze donker blijven even een testje doen he.
@ tessa, hihi, ik dacht ook, mag ik eindelijk in het zwangerentopic posten Wat een mooi kaartje heb je toch! Die daling hoeft niet zo veel te betekenen, ik denk eerder dat je temp van gisteren gewoon héél hoog was. Maar voor de zekerheid *BLAAS* zodat hij morgen niet verder daalt!
Hoi meiden, Gisteren niet meer bij kunnen lezen hier, dus dat ga ik nu even doen. @MyPrecious, Dat zou fijn zijn zeg als je ei alsnog zou komen. Hoe is je ovualatietest vandaag? @Merels: Balen zeg dat je ongi bent geworden! Hopelijk brengt de volgende ronde vor jou meer geluk! @Sannehai: Inderdaad een verslavend forum Ovulatietesten hoeven niet duur te zijn hoor. Ik gebruik dipsticks, hele kleine testjes en die zijn niet zo heel erg duur. @Wendy, mooie dip zeg! Zou zo maar eens een eitjesdip kunnen zijn! Qua emoties waar je het over had: Na de miskraam was dat wel steeds heel erg met elke ronde, maar nu gaat het juist weer een beetje beter. Spannend dat je vreindin gaat bevallen! @Mosa, een lagere temp had ik bij jou niet verwachte vandaag. Nou, hopen maar dat het morgen wel weer zo is dan! Jammer dat je ovutesten niet donkerder worden. Welk merk had je ook alweer? @Tessa, Mooi kaartje zeg. Wordt spannend! @all: Beetje in de war hier...... Woensdag echo bij gyn>>> eitje van 14 mm, zou springen zo rond vandaag. Gisteren heel erg last van, ik denk, mijn ei. Tot gisteravond toen ik ging slapen. Vanmorgen niet erg meer, wel een beetje. Ik heb een hoge temp vandaag, goed zou je zeggen, maar.... Even zitten spelen met FF. Als ik morgen weer hoog temp, dus 36,1/36,2 dan heb ik al op donderdag mijn eisprong gehad volgens FF. Dat kan dan toch nooit? Dat is 1 dag na de echo? Heb ik weer hoor ! Hebben jullie een leuke Sint gehad? Of hebben jullie het niet gevierd. Gisteravond bij mijn familie gevierd en de surprise viel in goed smaak bij mijn nichtje Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Hoi meiden! Hoe is het hier? Wel saai hoor zo zonder tempen, kan helemaal niet mee kletsen haha gelukkig moet ik volgende keer weer tempen van de dokter Liefs springmuis
@Mosa, Dankjewel voor je geblaas! Hoop dat het helpt. ben zo bang dat hij nu langzaam gaat zakken @Hanna, Dankje! Ik denk dat FF uitgaat van jou eggwhite op die dag?
Hoi Springmuis, Haha, saai zonder tempen Nou je kan gewoon mee kletsen hier toch? Wat betekent in je volgende cyclus HSG als ik vragen mag?
Laten we dan hopen op vrijdag.... De gyn had gezegd: zaterdag en even sperma opsparen en vanaf vrijdag weer aan de klus. Pffff, het zal toch niet zo zijn dat ik nu een ei heb gemist