Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Geen idee eigenlijk...

Ik heb ook een vraagje...
    Mijn lf varrieert: 11,13,12,12,11 (van ronde 2 t/m ronde 6)
    Wanneer zou ik het beste kunnen testen dan? :oops:
    Ik weet dat ik beter nog ff kan wachten maar het begint nu wel te kriebelen....
    Zou het morgen al kunnen? (met ochtendurine?) of is dat nog te vroeg...
    :oops:

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey tessa het zou misschien al wel kunnen, maar misschien beter nog even wachten? i know moeilijk moeilijk!

hier mijn temp vandaag weer erg laag, maarja niet zo lang geslapen vannacht misschien heeft dat er mee te maken...

wat ik wel zie in mn kaartje is dat ie echt heel anders is als vorrige maand, als ik nu morgen weer hogere temp heb heb ikal 2 dipjes gehad, die ik vorrige maand ook had

maar dan wel vlak voor dat mijn ei kwam. dus whha zit ik weer te denken en te hopen dat dan mn eitje maar snel mag komen! zou wel leuk zijn, heb ik ook een x een korte cyclus maarja

zijn er nog test dames vandaag? kben benieuwd en hanna hopen dat je je eitje toch echt niet hebt gemist! maar zo'n gyn die heeft daar toch wel kijk op?

ik d8 altijd dat je nog wel effectief kon klussen als je ei net gejumpt is, want hij is dan toch nog best lang onderweg...maar of dit echt zo is?

ze zeggen dat het beste is de dag voor je eisprong te klussen geloof ik.

nou groetjess

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Tessa,
    Ik zou een lf van 13 dagen aanhouden.
    Dus nog 2 daagjes wachten....
    Maar ja... ik weet... dat is erg moeilijk.
    Doe waar je je goed bij voelt !

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Sannahai,

Ja je zou denken dat zo'n man er voor geleerd heeft he ;)
    Maar intussen voel ik mezelf ook al een expert hoor, na bijna 1,5 jaar proberen een baby te krijgen.
    Ik ga zeker de volgende keer dit temp kaartje meenemen en ook mijn ovutesten.
    Het zou wel erg matig zijn als ik door deze actie nu geen kans zou hebben.
    Nou ja maar weer afwachten he!

Wat zou het fijn zijn weer een kortere cyclus voor jou!
    Ik duim voor je dat dat ook gebeurt!

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Hanna: Haha ja ik kan wel meekletsen maar niet zo intensief omdat ik niet zo goed weet wat ik moet vertellen :)
    en jaa is zooo saai! voel me echt naakt zonder tempkaart :)
    al moet ik zeggen dat het ook z'n voordelen heeft, ben er niet zoveel mee bezig ;) al vind ik het wel vreemd dat ik nu niet weet wanneer ik ongi word oid :p
    al heb ik zo het gevoel dat dat niet lang meer duurt :confused: heb ongipijn en behoorlijke last van mijn borsten zucht ;)
    Hsg moet ik in mijn volgende cyclus als onderzoek, is dat ze contrast vloeistof in je baarmoeder spuiten en daar een rontgenfoto van maken, om te kijken of je verklevingen hebt.

liefs!

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    heb trouwens 2 dagen vip op ff zie ik net :)

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    He leuk Springmuis, gelijk een overlay gemaakt :)

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hee hanna ja zeg spannend hoor! die man heeft dr vast wel verstand van gewoon duimen dat het deze x goed gaat!

@springmuis is opzich misschien ook wel weer ff lekker ja niet tempen dan ben je dr wel wat minder mee bezig, ( ze zeggen dat dat goed is toch?) wel gek ja dat je niet weet wanneer je dan ongi moet worden enal, spannend!

ik ga zo hier de boel maar es opruimen want khep nog niets nuttigs gedaan hiero hahaha!

groetjesss xxx

9. Niet meer actief

Hey,

Je lf heeft eigenlijk niks met testen te maken.
    Bij iedereen zou de test op 15 dpo positief moeten zijn.
    Het is niet zo dat je met een kortere lf eerder kan testen.
    Echter heb ik zelf ook op 11 dpo een dikke posi test in mijn handen gehad.
    Dus ja, het verschilt gewoon per persoon.

Feitelijk kan je pas testen 2 weken na je eisprong.
    Maar er wordt zoooveel voor nod positief getest dat je best op 11 dpo kan testen hoor.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Hanna: ja gelijk van alles profiteren toch:p
    heb trouwens op mijn vorige kaartje maar even een eisprong erop gezet waar de FA hem zag.

@Sannehai: Ja dat is echt wel lekker hoor, maar idd erg vervelend datje ineens niets meer weet aan komen :p moet het nu op gevoel doen :)

@Tinkerbell: Hoe is het met jou meis? :D

liefs!

11. Niet meer actief

jaa redelijk..

Veel duizelig, misselijk en al enorme last van mijn bekken.
    Maar de eerste echo was helemaal goed (zie album).
    Over 10 dagen de 12 weken echo :)

De tijd gaat zooo snel!
    Gewoon al bijna 12 weken. :)

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Sannehai,
    Is ook heel lastig, maar denk dat ik nog wel even mijn temp afwacht inderdaad.

@Hanna,
    Moeilijk! haha
    Wacht sowieso tot maandag..

@Tinkerbell,
    Jij ook bedankt voor je antwoord.
    Ik wacht denk ik gewoon tot maandag. Maandag is een mooie dag namelijk voor ons.

13. Niet meer actief

tessa, veel succes dan maandag!

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He Tessa, ik zou toch echt nog mar even wachtenmet testen, want je zit pas op 10 dpo dus ik zou tot ongeveer woe wachten met testen.

xxx Joyce succes

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen dames,

Gisteren weer een eicelmeting gehad. Het eitje was 17 mm. Stond dus op knappen. Gisteren goed geklust haha.

Maandag moet ik weer terug komen, om te kijken of het eitje inderdaad is gesprongen.

Helaas was de samenlevingstest matig. Er werd 1 levende en goed zwemmende spermacel gevonden, terwijl het er 2 moesten zijn... Maar nog geen verloren zaak lijkt me.

Temp is iets aan het stijgen, maar ik zit in de nacht dienst, dus tempen is niet echt heel betrouwbaar.

Jammer dat ik nog geen roze berichten zie zeg, het is maar een matige ronde geweest.

@Hanna: moet jij nog terug voor een meting?

@wendy: heb ik nu wat gemist? Ik zie een vroege miskraam staan. Had je een positieve test afgelopen ronde?

Fijn weekend allen.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Tinkerbell: Wauw dat gaat inderdaad snel :D
    Mooi buikje heb je!

@Melisa: Waaauw nou je hebt goed geklust dus moet wel goed komen deze keer denk ik ;) ik duim iig mn duimen blauw voor je ;)
    Enne, bij mij zeiden ze dat 1 goede zaadcel al voldoende was :eek:

Liefs!

17. Niet meer actief

Buikje is iets minder nu...
    Darmen zijn vrij rustig nu.

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

Vanmorgen weer het wekkertje gezet voor mijn temp. Vandaag was hij 0,1 lager, dus 36,7.
    Oh, het is zo spannend! Alle temps zijn nog boven de rode lijn op 1 na.
    Nu hoofdpijn. Heb ik al een tijdje niet gehad. Ik weet wel dat als ik weer aan de pil ga, dat ik voor een andere ga. Sinds het stoppen met de pil heb ik haast geen hoofdpijn meer. Heerlijk!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Melisa,
    Ik hoef niet terug voor nog een echo naar de gyn.
    Hij gaat er vanuit dat ik een gewone eisprong heb omdat ik al eens zwanger was.
    Mocht ik weer ongi worden dan moet ik een afspraak maken voor de volgende cyclusdag 10.

@Annie,
    Je kaartje ziet er nog steeds goed uit hoor. Netjes boven de lijn blijven he ;)

Groetjes, Hanna

20. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi meiden!

Effe bijgelezen, maar ik heb helaas niet alles onthouden!

@Tessa: jouw kaartje ziet er goed uit! Ik was inderdaad (te) vroeg met testen. Kon niet wachten. Morgen ga ik nog eens testen!

@Hanna: ik heb geen idee hoe vlug zo'n eitje kan springen...Succes in ieder geval!

@Melisa: veel succes nog met klussen en hopen dat het raak is!

@Annie: kaartje ziet er goed uit! Ik ben benieuwd! Zit hier ook met hoofdpijn achter de computer.

@iedereen: succes met klussen, eitjes en wachten!

Liefs Nadja ;)

http://www.fertilityfriend.com/home/23ecea

Deel Deze Pagina