Jij bent dus wel eens zwanger geweest. Hoe voelde jij te toen? Ook een beetje misselijk, hoofdpijn, gevoelige borsten, mooi kaartje en steekjes in buik? Ik maak mezelf helemaal gek.
Hahaha, niet doen joh, jezelf gek maken! Ik tempte toen nog niet, was na 7 maanden proberen zwanger, dus helemaal "' spontaan"' Het enige wat ik weet is dat het een beetje voelde alsof de ongi eraan zat te komen. Maar die bleef uit. Verder had ik geen eerste tekenen. Ben wel vanaf wwek 4 t/m 10 heel erg misselijk geweest.
Bedankt voor de info. Nou, ik zal nog maar even wachten met testen, maar eigenlijk lukt dit me niet. Denk niet dat als ik zwanger zou zijn dat de test dit nu al aangeeft. Heb een lf van maar 11 dagen, dus denk ik nog niet genoeg hcg.
Graag gedaan Nee, ik den eigenlijk dat je nu ook nog niet positief kan testen. Lastig he dat wachten!
Stel dat ik ongi word, wanneer gaat je temp dan zo'n beetje zakken? Weet jij dat? Of is dat gewoon op het moment dat je ongi wordt.
Ik denk dat dat bij iedereen wel anders is. Bij mij zakte de temp de eerste keer 6 tiende en de tweede keer 2 tiende graad en de dag daarna werd ik ongi.
hee bij mij zakt mn temp helemaal niet als ik ongi word, alleen als ik het dus als ben dan gaat hij langzaam aan zakken best onhandig eigenlijk want dan hoeft een hoge temp dus niet een positiefs iets te zijn maar het is bij iedereen weer anders
@Sannehai, Ja dat lijkt me ook wel lastig. 's Morgens blij met een hoge temp en dan toch ongi worden.....
@Annie: ik ga morgen testen...1 dag voor mijn nod. Misschien is het nog net te vroeg, maar dan probeer ik het maandag of dinsdag nog eens. @Sannehai: lijkt me inderdaad niet handig als je temp niet zakt bij je ongi. Maar op je kaartje is te zien dat je temp wel zakt...
Oh, dat is zeker balen. Nou ik moet me ook maar niet te veel vasthouden aan temp, maar mijn kaartje is zo mooi.
Annie, je hebt inderdaad een mooi kaartje. Maar er kan (net zoals bij mij) nog van alles gebeuren. Bij de kaartjes van niet zwangeren en zwangeren is het enige duidelijke verschil (zoals ik het bekijk tenminste) dat de temp niet zakt. Houd je maar niet teveel vast aan de temp....die kan nog dalen, net als bij mij. Maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd! Ik vind het iedere ochtend weer spannend om te tempen. Heb vrijdagochtend ook getest, te vroeg en was negatief. Morgen is mijn man thuis en wil ik graag testen, kan niet langer wachten. En dan test ik maandag gewoon weer als het nega is. Ik weet dat het geen goede oplossing is, maar als ik nog langer moet wachten met testen... dat kan ik niet! Dan kost het maar wat meer, maar het bespaart me wel dat gevoel dat ik de hele dag denk 'zou ik testen'. Heb ook rustig kunnen werken op mijn werk, zonder erover na te denken. Liefs Nadja
Ik weet dat ik me ook niet te veel moet vasthouden aan kaartje, maar ben tot nu toe zo blij ermee. Ik ga denk ik maandag testen als ik dan nog steeds last heb van mijn misselijkheid en anders dinsdag of woensdag. Ik duim voor je meid!
Hey Annie, Ik ben ook heel blij met mijn kaartje en merk dat ik me er ook wel aan vasthoud. Het is wat ik zeg: makkelijk gezegd allemaal he! Ik wens je in ieder geval heel veel succes en hoop een posi test voor je! Liefs Nadja
Ook duidelijk hoor met een innesteling op dag 6. Jeetje het blijft spannend! Lees net in nod forum dat er weer 1 zwanger is. Wij willen ook! Snik, snik!
Zie je een innesteling op dag 6? Is dat omdat mijn temp daarvoor hoger was? Had zelf geen idee, zag geen innesteling op tempkaartje. NOD-lijst: Wij komen ook aan de beurt hoor, let maar op!
Ik denk het wel, toen daalde je temp na je ei. Tenminste als je ei bij het kruis was. Ik heb mijn ei een dag later gevoeld dan ff aangeeft. Zie geen duidelijke innesteling bij mezelf, maar wanneer hij met 0,2 daalt, dan kan het al een innesteling zijn had ik begrepen. Here we come!