Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hou ik je aan!

Groetjes,
    Annie

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@nadja ja mn temp zakte pas toen ik echt ongesteld was.... de dagen ervoor bleef hij echt hoog en toen had ik ook al wel bruinverlies maar toen bleef hij toch hoog pas op dag 2 ging hij echt zakken.

op mn ongestelheidsdag 1 was hij gewoon nog boven mijn rode kruis..

dat bedoelde ik net was iemand nog zei hanna volges mij, dan ben je sochtends toch blij nog hoge temp en dan ineene ongesteld.

maar goed zo ist bij iedereen weer anders:) ik weet nu gewoon dat ik niet meer hoef te springen als mn temp na mn ei hoog is, pas als ie langer hoog blijft dan wel natuurlijk;) hahaha

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Frustrerend he die temp!
    Ik ben pas blij wanneer ik een positieve test in handen heb. Zou toch heerlijk zijn in deze feestmaand!
    Kan niet wachten tot maandag of dinsdag.

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ja voor jou spannend hoor annie!

@mosa haha ik d8 dus ook ff dat je zwanger was omdat je bij die kaartjes stond maar het was jammer genoeg niet zo

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Hanna, nee toch?! En jullie 'mochten' natuurlijk gisteren pas klussen. Jeetje zeg, het lijkt er toch echt op dat je eisprong gisteren of eergisteren is geweest :( Wat zou dat balen zijn zeg!
    Ik zou niet weten hoe kort voor de eisprong klussen nog effectief is :(
    Wat voor suprise had je gemaakt voor je nichtje dan?
    Ik heb trouwens de ovulatietesten van e-bay, maar geen flauw idee of die goed zijn. Vandaag ook weer geen streepje.

@ Springmuis, ik zou het in ieder geval jammer vinden als je hier niet meer meekletst, maar ik kan me ook voorstellen dat het nu voor jou anders is!

@ Tessa, en nog maar een keer *BLAAS* :D En wachten tot (op z'n vroegst) maandag is inderdaad beter, succes!

@ Sannehai, je kaartje is inderdaad heel anders de de vorige, en aan je temp van de laatste dagen te zien kan het ook best zijn dat je eisprong deze keer eerder komt. Ik hoop het voor je!
    En ik hoop maar dat er snel weer een nieuwe zwangere bij komt, want dan is mijn naam bij de zwangeren tempkaartjes tenminste weer weg ;)

@ Tinkerbell, fijn dat de eerste echo goed was!

@ Melisa, fijn dat je eitje op springen staat! Maar wat jammer dat de samenlevingstest matig was! Maar volgens mij is het nog goed genoeg om zwanger te raken. Succes met wachten dan maar weer! Ik ga voor je duimen!

@ Annie, spannend! Ik heb trouwens ook veel minder hoofdpijn sinds ik de pil niet meer slik, maar wel meer buikpijn :(

@ Nadja, mooi kaartje hoor! Nog een paar daagjes geduld hebben!

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Wendy, ik ben ook steeds heel emotioneel.. Maar bij mij is het weer anders omdat ik nog geen ei heb gehad..

@ Tinkerbell, mijn ongies willen ook niet doorzetten zijn echt minimaal dus dan denk ik niet aan een eisrpong..

@ Hanna, ik snap wel waarom FF van donderdag uit gaat, maar ik denk zelf ook vrijdag. Je moet het ook een beetje voor jezelf uit denken wanneer je ergens last van had enzo.

@ Springmuis, ik mis je hier wel hoor meis! Je moet gewoon mee praten hier haha :D.

@ Mosa, ben heel benieuwd naar je temp van morgen!

Verder heb ik niet zo bijgelezen, want heb een beetje haast!

, Ik ging vanmorgen voelen aan mijn bmm, en huppa bruine slijm. Later beetje bloed aan wc papier. En 1x een stip op wc papier na een hele middag shoppen. Dus ja zit nu weer met de wc papier in men ondergoed! Binnenkort dokter bellen, moet alleen even goed nadenken hoe ik het moet zeggen. Want ik word eigenlijk niet eens ongesteld ik verlies alleen maar druppen bloed... Dat noem ik eigenlijk geen ongie, toch?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, vreemd zeg! Als je de dokter gaat bellen, kun je denk ik het beste nog niet zoveel uitleggen maar alleen een afspraak maken. Als je dan een afspraak hebt, dan kun je alles uitleggen. Dan zou ik je tempkaartjes meenemen en dan uitleggen dat je niet echt ongi bent maar meer druppels bloed verliest. Maar dat kan hij ook wel op je kaartje zien. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je weer naar huis gestuurd gaat worden onder het mom van, probeer het nog maar een paar maanden. Ik denk dat hij er wel werk van gaat maken om te kijken wat er aan de hand is. Sterkte en een knuffel!

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    hi allemaal!

Jullie zijn druk aan het kletsen geweest vandaag. Hier nog geen ongi te bekennen... morgen weer een testje doen..

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik zou nog even wachten wantik denk dat je ei pas 25 november is geweest. Succes sylvia.

xxx Joyce

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    25 november zou niet zo goed zijn ivm klussen.... (fingers crossed)

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Moeilijk hoor dat wachten.. Ik ga het wel proberen..
    Heb de vorige 3 rondes ook niet getest.. Had toen ook een ander gevoel erbij..

maarja er zijn hier zo veel meiden die voor hun nod al lopen te testen... dat ik in de verleiding kom...
    Misschien was het toch geen goed plan om hier weer vaker te komen? :oops:

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sylvia, ik heb altijd wel het idee gehad dat je eisprong pas bij je tweede ovulatietest is geweest, dus als het je lukt zou ik nog even niet testen. Maar wanneer hebben jullie voor die tijd geklust? Zou wel heel balen zijn als je hem net gemist hebt!

@ Tessa, niet iedereen test voor haar nod hoor! En daarbij, de laatste tijd heeft dat ook niet veel opgeleverd hier, alleen teleurstellingen. Dus probeer nog eventjes te wachten, ook al is het heel moeilijk!

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik wil ook testen, maar durf niet. Heb zoveel kwaaltjes dat ik echt denk..ja zal het?

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Bij de 2e ovulatietest hebben we gelukkig wel geklust, maar daarvoor toevallig een paar dagen niet... dus mijn eisprong moet dan echt op de dag van de positieve test zijn geweest of daarna...

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Annie, ik zou echt proberen tot minimaal maandag te wachten met testen, maar als je het echt niet meer houdt, dan moet je het gewoon eerder doen natuurlijk! Maar de kans op een negatieve test (ook al zou je wel zwanger zijn) is natuurlijk best groot nu.

@ Sylvia, volgens mij is je eisprong ook wel op de dag van je positieve test of de dag erna geweest hoor, dus dan zit het wel goed (gelukkig maar!)

16. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Sannehai@ Zag dat je vorige ronde een erg korte lf had. Ben je net pas gestopr met de pil (2 rondes in je onderschrift)

Wendy@Hoop voor je op een vroeg eitje. Ik heb dat ook met die emoties. Mijn schoonzus is in februari uitgerekend. 7 dagen voordat ik mijn oorspronkelijke uitgerekende datum had. Deze komt dus steeds dichterbij

Klus@ga duimen voor een eitje..

Mosa@Denk dat je ei op dag 18 komt. Even je tempjes afwachten

Tessa@ Ziet er goed uit je kaartje. Mooi hoog blijft je temp. Je zou best een testje kunnen proberen morgen.

Hanna@ Denk zoals het er nu uitziet dag 13 een ei, maar dit kan natuurlijk nog allemaal veranderen. eerst maar je andere tempjes afwachten voor dat je je zorgen gaat maken joh.

Springmuis@ Zag dat je ook even niet tempt. Ik denk alleen dat ik over de rede heb heengelezen.

Melisa@ Wat enorm balen dat de samenlevingstest niet opyimaal was. Wat doen ze eigenlijk met zo een test? Wel mooi dat je ei op knappen staat.

Annie@Kan een innestellings dipje zijn op 5 dpo. Ik wil nooit meer aan de pil! Anders doe je toch gewoon een testje morgen ochtend.

Nadja mooi kaartje heb je. Ook een mini dipje en nu lekker constant.

MP@ Wat vreemd zeg. Ik zou idd ook maar naar ha gaan hiermee. Lijkt toch niet echt op een normale ongi.

Sylvia@ denk ook dat je op 25 nov ei hebt gehad.

Merels@ Balen van je ongi zeg. Je hebt toch steeds mooie kaartjes!

Ik heb even vanaf 6 dec terug gelezen. Anders ben ik helemaal de draad kwijt en is het misschien achterhaald wat ik stuur. Ik temp nu wel weer in de ochtend. Wil toch voorbereid zijn op een eventuele ongi. Mijn ei is ergens tussen 28 en 30 november geweest volgen de ovu testen. Dus dag 17 en 19. Ik ga proberen hier weer wat vaker mijn gezicht te laten zien. Hebben jullie ook zo een last van je keel. Ik hoor het echt zoveel om me heen. Ik zelf word gek van de kriebel. Ook mijn zoontje hoest verschrikkelijk, maar dan met slijm!

Tot snel!

Liefs Britt

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hé Britt, met één dagje bijlezen ben je al weer een tijd bezig hè?!
    Dus jouw nod komt ook alweer dichter bij, spannend zeg! Hopelijk is het deze keer raak! Ik heb gelukkig geen keelpijn of last van verkoudheid (klop, klop), maar je hoort het inderdaad erg veel. Beterschap dan maar, ik hoop dat jullie je snel beter voelen!

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb toch getest. Kijk maar in mijn album.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :confused: :confused:
    Je bent gewoon zwanger!
    Van harte gefeliciteerd!
    Dus je voorgevoel klopte toch, wat ontzettend fijn voor je!

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx! Morgenochtend nog een test met ochtendurine. Zit nu drie dagen voor nod, oh nee inmiddels 2.

Deel Deze Pagina