Nou, met zo'n duidelijk streepje nu al zit het wel goed lijkt me. Kun je zien dat je ook zwanger kunt zijn met een niet al te hoge temp. Geniet er maar lekker van! En ik hoop dat dit het startsein is voor meer roze!!!
hey dames, zit in de nachtdienst, dus kan mooi even bijlezen. @Britt: bij een samenlevingstest moet je op je meest vruchtbare dag klussen. Dan gaat de gyn de dag er na een beetje slijm weghalen bij de baarmoedermond en kijkt of er zaadcellen zwemmen. Bij mij zag ze er 1, maar ze willen er liever 2 zien. Maandag moet ik terug komen, mogelijk dat mijn ei pas maandag springt en dan kunnen ze de test op nieuw doen. Want zaadjes blijven blijkbaar alleen leven in heel vruchtbaar slijm? Wist ik ook niet hoor! @Annie: gefeliciteerd meid. Geniet van je zwangerschap! Ik ga nog even een tijdje proberen wakker te blijven.
Hallo allemaal. ik ben echt mega vroeg wakker heb kiespijn van hier tot ginder. oohw en het word zo'n lange dag vandaag maar ga toch een poging wagen om vandaag ff bij de spoedtandarts langs te gaan. maar het na deel is dat we dan direct contant moeten betalen. en dat gaat niet omdat ik dan geen geld meer heb voor de vakantie. een kiesje laten trekken kost ff snel zo'n 150,- schat ik *met verdoving er bij* heeeeeeeeeeeeeeeeelp weet niet wat te doen
nou ja ik heb deze ronden helemaal opgegeven na zo'n beroerde nacht heb ik uit eindelijk om half 4 een diclofenac ingenomen. daarna een half uur wakker gelegen uiteindelijk voelde ik de pijn weg trekken en ben ik in slaap gevallen. alleen om half 8 alweer klaar wakker. dus ook maar niet getempt omdat diclofenac temp verlagend is. nou ja en nou vanacht vertrekken op vakantie dus dan temp ik al helemaal niet. dus denk dat het ronde 3/4 gaat worden eer ik weer goed loop qua cyclus
Hey meiden Vraagje: Hoort het zo dat je temperatuur érg stabiel blijft zoals die van mij? Heb een nieuwe thermometer en temperatuur iedere ochtend vóór het opstaan op exact dezelfde tijd rectaal. Vind hem namelijk wel erg stabiel, maar hoort of kan dit? @Annie: GEFELICITEERD MEID
Annie gefeliciteerd. Tja tessa het ziet er niet echt hoopgevend uit als ik eerlijk moet zijn. Hoe zou het met Djaar zijn? xxx Joyce
Mijn temp is ook altijd vrij stabiel. Ik had er ook weinig hoop in, maar het kan dus wel. Kijk maar naar mijn kaartje! Nu jullie meiden! Ik duim voor jullie.
Goedemorgen dames! Allereerst @Annie: PROFICIAT MET JE ZWANGERSCHAP. Echt helemaal geweldig voor je!! Ik heb vanochtend getest (1 dag voor NOD) en was nega. Maar mijn temp is weer gestegen, zie kaartje. Heb geen kwaaltjes, alleen blauwe aders op mijn borsten...Morgen test ik nog een keertje (vanaf dan 'mag' het ook eigenlijk pas... @Sannehai, je hebt helemaal gelijk hoor! Als temp hoog blijft na meer dagen en ongi blijft weg! @Mosa, klinkt inderdaad niet als een echte ongi. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! @Britt, eitje op dag 20 volgens mij. Maar ben nog niet zo ervaren ermee! Succes in ieder geval. @klussertje, balen zeg! Hoop dat je je snel beter voelt. @Sylvia, mooi kaartje! Durf je al een testje te wagen? http://www.fertilityfriend.com/home/23ecea
Ah Nadja, er is nog hoop meid! Ik heb ook te vroeg getest en is nu nog niet duidelijk. Ga zo gelijk een digitale test kopen en laat het dan weten. Heb je mijn foto gezien? Met blote oog duidelijker. Ik duim voor je! Maar dat doe ik voor iedereen!
Testje is hartstikke negatief... ik wacht weer een paar dagen af.. Jouw kaartje ziet er ook super uit, lijkt een beetje op mijn kaartje van 25 aug toen ik zwanger werd (ik duim voor je)
Wat jammer dat ie negatief is, en dat met zo'n kaartje...Succes in ieder geval met testen. Leuk dat jouw kaartje op die van mij lijkt. Ik ben benieuwd, voel helemaal geen rare dingen...Maar geen bloed geeft moed, toch?
Goedemorgen meiden, @Mosa, ja we "mochten" pas vanaf vrijdag weer klussen. Ik zat al te twijfelen en heb dit natuurlijk met manlief besproken. Maar we hebben samen besloten nu maar te doen wat die man had gezegd. Onze tactiek werkt blijkbaar niet, misschien die van hem wel dan? Nu geeft FF wel an dat het klussen "low" gelukt is in de goede periode. Dus daar baal ik wel een beetje van. Ik heb op vrijdag wel de hele dag ei-pijn gehad en dat was pas zaterdag een beetje over. Dus ik heb nog wel hoop hoor. Ik heb een badeendje voor mijn nichtje geknutseld omdat ze zo graag in bad gaat. Van papier maché nog wel Als je steeds geen streepje krijgt zou het kunnen zijn dat je ovutesten toch niet zo goed zijn. Misschien de volgende ronde andere gebruiken? Ik wil je er anders wel 1 opsturen die ik gebruik om eens te kijken of dat wat is.... Anders heb je er gelijk weer zo veel he? @Britt, Bedankt voor je berichtje. Zelf hou ik ook maar dat 13 aan als eisprong. dan zou de ovutest van donderdag positief zijn en die is wel het donkerst. Afwachten maar weer! Jouw temp is nog mooi hoog! Hopelijk blijft het zo! @Annie, Die test ziet er goed uit hoor! Gefeliciteerd! @Klussertje: Jeetje, kiespijn..... wat heel erg verevelend voor je zeg! Ben je al naar de tandarts geweest? Zal je altijd zien he, zulke dingen zijn vaak in het weekend. Sterkte ermee! @Tessa, Jammer dat je temp zo daalt zeg @Loveble, Bij iedereen is dit eigenlijk anders. Sommigen hebben een hele stabiele temp en bij anderen schommelt het meer. Dit heeft helemaal geen invloed op het goed kunnen aflezen van het kaartje hoor, dus het maakt niet uit. @SylviaM; Ik gebruik de didgitale thermometer van Kruidvat eigen merk, met flexibele grip. Meten in 10 seconden. @Nadja, Jammer van de negatieve test. Misschien gewoon nog wat te vroeg. Hoog houden he die temp @all, Mijn temp 36,2 lekker hoog. Ei-sprong dus gehad, maar niet op donderdag denk ik zoals FF aangeeft. Nou ja, ei = gesprongen dus we hebben weer een kans Ik heb net mijn laatste gedicht gemaakt voor dit jaar. Vanmiddag vieren we nog Sint met vrienden. Weer een leuek surprise gemaakt voor een vriend, een muis, ipv een computermuis. Fijne dag vandaag! Groetjes, Hanna
Hoi dames, @ Klussertje, wat vervelend zeg, die kiespijn! Gelukkig hielp de diclofenac! Alvast een hele fijne vakantie toegewenst, geniet er maar van! @ Tessa, dat ziet er inderdaad niet goed uit. Wat balen zeg! Sterkte! @ Loveable, een stabiele temp kan hoor, had ik deze cyclus ook. @ Sylvia, nog steeds een mooie temp! Nog eventjes geduld hebben! @ Nadja, balen dat je test negatief was! Maar fijn dat je temp verder gestegen is! @ Hanna, toch blijft het jammer als je eisprong eerder geweest is. Maar misschien heeft het opsparen van de sperma wel juist geholpen! Ik zal vandaag wel even een topic openen over die e-bay ovulatietesten, kijken wat de ervaring van anderen is. Maar in ieder geval bedankt voor je aanbod er eentje op te sturen, lief van je Veel plezier vanmiddag! @ All, mijn temp was iets gestegen, maar niet genoeg voor ff om er een eisprong in te zien. Nu ging ik wel laat naar bed en heb dus korter geslapen voordat ik tempte, dus ik betwijfel of hij betrouwbaar is. Maar als ik morgen minimaal 36.9 heb, dan geeft hij alsnog een kruis op dag 16. Nu hoop ik dat dan maar!
@Mosa, Jammer dat je temp niet zo hoog was. Het kan inderdaad wel zo zijn dat korter slapen invloed heeft op je temp. Morgen maar weer afwachten he! Dag 16 een kruis zou wel mooi zijn! Ben benieuwd naar andere ervaringen met de ovulatietesten die je gebruikt.
@ Hanna, Ik wil ook heel graag een kruis op dag 16 En inmiddels heb ik een topic geopend bij ovulatie- en zwangerschapstesten, dus ik ben benieuwd!