Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hallo dames

annie gefeliciteerd:D:D! gaaf hoor!

@britt ja mn lf was maar 11 dagen de afgelope cyclus, die van daarvoor weet ik nietomdat ik toen nog niet tempte, en ja dit is mijn 3e ronde dus ben erg benieuwd of, als ik niet zwanger raak deze ronde, ik weer zo'n korte lf heb...want heb wel gelezen/gehoord dat dat niet zo goed is.

maar dat zien we dan weer wel:) hoop natuurlijk gwoon dat hetdeze ronde raak is.

ja ikben ook benieuwd of ik nu een vroeg eitje krijg ik hoop het zo! hahaha :)

tessa jammer dat je temp weer naar beneden ging zeg

en wie had er nog nega getest? echt balen hoor!

nou meiden groetjess

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, een lf van 11 dagen is niet te kort hoor! Volgens mij geldt dat pas als hij korter is dan 10 dagen en hoef jij je nergens zorgen over te maken!

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ANNIE GEFELICIFLAPSTAART
    toch al een duidelijke test voor 3 dagen voor NOD. Hoe lang is jouw LF normaal?

@mosa; balen dat je geen kruis hebt gekregen. Hopelijk morgen wel.

@Klussertje; balen van je kies en dat je meteen moet afrekenen. Maar de hele vakantie met kiespijn zitten lijkt mij ook geen pretje.

@Hanna; lastige keuze maar zoals je al zegt wie weet dat de taktiek van de Gyn wel tot posi resultaat leidt.

Rest; geduld en geen bloed geeft moed.

Hier gaan de klusdagen zich weer voorzichtig aandienen. Zit nog steeds in dubio, feestdagen gezellige kerstborrels........
    Ik ga het niet op een zuipen zetten maar een wijntje bij het eten vind ik eigenlijk met kerst wel onmisbaar!

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Mosa: Ja ik blijf nog wel mee kletsen hoor ;) alleen wat minder. maar ik lees nog wel iedere dag even ;)

@MP: Wat Mosa al zegt, zou ik gewoon een blanco afspraak maken, je bent niet verplicht om het aan de ass. te vertellen
    wel naar dat het weer alleen druppels zijn zucht :( Knuf!
    Miss you 2 :D

@Britt: Dat kan gebeuren ;)
    Ik ben wel begonnen maar werd ziek, moest naar de Fert. Arts dus ben er maar een maandje mee gestopt, want door mijn 2 weken ziek zijn zou ik denk ik mijn eitje niet opmerken ;)
    volgende cyclus moet ik weer beginnen van de arts, heb nu een kaartje van haar gekregen. maar nog maar 1 maand geloof ik
    Enne, hier hoest ik ook de longen uit mijn lijf door zo'n irritante kriebel! pfff al anderhalve week lang, zo erg dat ik er van moest spugen omdat het zo'n droge hoest was, nu komt er gelukkig (haha sorry) slijm mee dus is makkelijker hoesten en gelukkig een stuk minder.

@Annie: Gefeliciteerd meis :D

@Klus: Veel plezier in disney he :D *kruipt stiekem in je koffer* :)

@All: Aaaargh, blijf ongi piijn hebben, nu al drie dagen, en mijn tepels zijn niet gevoelig, ze doen gewoon pijn! :( de rest van mn borsten zijn gewoon..zucht hoe kan dat nou zit pas op dag 23 :(
    voor de rest mogen we hier tot donderdag nog klussen daarna t/m woensdag ochtend niet :) arme vent moet naar het lab met z'n potje volgende week ;)
    verder voel ik me gelukkig al een stuk beter pfieuw!

Liefs!

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Thnx meiden..
    Kan het er iets mee te maken hebben dat ik vannacht een half uur wakker heb gelegen?

6. Sannehai

@mosa oke gelukkig, britt zei er wat over maar ik heb volges mij ook wel gelezen ( ff geeft dat ook aan) dat als ik een paar maanden een korte lf heb ook 11 dagen beschouwen ze misschien niet Te kort maar wel aan de korte kant, dan moet ik er wel mee langs de ha. dusja ik weet het ook niet. eerst maar es kijken wat deze ronde te bieden heeft ;)

7. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Sannehai,
    had je de vorige ronde een lf van 10?
    Ik heb ook wel vaker een lf van 11 gehad, maar tegen mij zeggen ze altijd dat dat niks uitmaakt... :(

8. Sannehai

in mijn vorrige ronde werd ik op dag 11 ongesteld zegmaar, is dat dan een lf van 10 of van 11 ?

10 zeker misschien dat ik evenverkeerd was en dat ik d8 dat het 11 was, maar 10 dus ja.

ik hoord dat als je dat vaker had dat gaf ff bij mij ook aan dan stond er zo iets van als je vaker een korte lf heb, van 10 of 11 dagen en je klust wel op je vruchtbare dagen en na een paar maanden lukt het niet dan kan je daarvoor naar de ha gaan want dan kan het ligge naan dat je lf misschien te kort zou zijn.

maar ik ga gewoon eerst maar es afwachten wat ie deze ronde doet.

:) groetjess

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja dan had je een LF van 10 inderdaad.

Bij de een vind de innesteling eerder dan bij de ander plaats.. Dus het zou te kort kunnen zijn maar ook wel goed hoor.
    Wij zijn nu 7 rondes bezig en van ronde 1 weet ik mijn lf niet (tempte toen nog niet) en bij mij is het tussen de 11 en 13. dus opzich moet het goed zijn.
    Had nooit gehoord dat als hij vaker 11 zou zijn dat je dan evt. naar de ha kon gaan?

@All,
    Een ander vraagje nog.
    Zou je temp ook om laag kunnen gaan als je 's nachts een half uur wakker hebt gelegen? Ik werd wakker en kon niet goed meer slapen..
    Of maakt dat niks uit?

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Bedankt allemaal!
    Iemand vroeg hoelang mijn lf is. 11 dagen, dus inderdaad niet te kort meiden.
    Moet even weg, ben straks weer terug.

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zwangere meiden, GEFELICITEERD!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Ben weer terug van mijn ouders. Pakjesavond was supergezellig. Mijn surprise viel ook in de smaak en heb zelf ook een mooie gekregen. We zijn nog een dagje blijven plakken maar nu weer thuis. Gelijk even mijn gegevens in ff ingevoerd en hier bijgelezen. Hoezo verslavend... ;)

@ Annie, Gefeliciteerd, heel fijn dat je gevoel ook waar blijkt te zijn!

@ Hanna, een mooie eisprong gehad, ik denk dat klussen voor je eisprong altijd goed is (dat het niet te kort kan zijn). Het duurt toch ongeveer 5 minuten totdat de sperma zijn weg naar boven heeft gevonden, en dan liggen ze klaar als je ei dan een half uur later zou springen liggen ze vast optimaal klaar. Ik denk dus dat je wel op tijd bent geweest, nu weer vol spanning op de wachtbank dus...

@ Mosa, jouw ei misschien ook al geweest, hopelijk gaaat morgen je temp omhoog en is je ei idd geweest...

@ MP, jammer zeg dat je het eerste bloed hebt gesignaleerd al kun je het (nog) geen ongi noemen...

@ Klus, is je tandpijn al over? Ieg veel plezier op vakantie!

@ Tessa, je kaartje zag er heel goed uit, maar 2 dalende temps achter elkaar :rolleyes: Hopelijk morgen weer omhoog, *b laaaas, blaaaaaaas *

@Loveable, een stabiele temp komt vaker voor, vorige kaartje was bij mij al ongewoon stabiel, en nu alweer heel stabiel. Hopelijk na ei ook heeeel stabiel voor nog 8 maanden ;)

@ Sannehai, Hopelijk vind je snel je ei. En wat betreft korte lf, die van mij zit ook rond de 11 dagen... Weet ook niet zo goed wat ik daarvan moest denken... :(

@ Springmuis, fijn dat jeje wat beter voelt!

@ all, nou mijn temp is ook mega-stabiel... Dus nog geen eitjesdip te ontdekken... en ook nog geen rekbaar slijm trouwens... Ei normaal gesproken tussen dag 15 en 20... Hoop dus nu toch snel wat te ontdekken!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    hoi meiden,

@ Pookie, misschien denken anderen er heel anders over hoor, maar ik zou me niet zoveel zorgen maken over een paar wijntjes met de kerstdagen. Ik drink zelf niet, maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Ook heb ik weleens gelezen dat je pas na 6 weken zwangerschap een bloedband hebt met het babietje in je buik, dus dat het daarvoor niet zoveel uitmaakt.

@ Springmuis, gelukkig voel je je al wat beter! Vreemd die ongipijn! Heb je al wel je eisprong gehad denk je?

@ Tessa, dat je vannacht een half uur wakker gelegen hebt, was dat voor je ging tempen of al eerder? Volgens mij kan je temp daardoor anders zijn, maar ik denk dat het bij de één wel meteen uitmaakt en bij de ander niet. Het blijft afwachten wat je temp morgen doet!

@ Sannehai, een lf van 10 kan volgens mij ook wel. Heb een tijdje geleden over iemand gelezen die zwanger is geworden met een lf van 9 dagen. Volgens mij is onder de 10 vaak niet goed, maar 10 wel. Ik heb juist het andere uiterste, vaak een lf van 17 dagen. Ook vervelend, want dan moet je zolang wachten!

@ Afrola, hopelijk komt je eisprong snel!

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa,
    Dat was gewoon vannacht, ongeveer 3 uur voordat ik temp.
    Maarja we zien het wel.
    Het zal morgen wel weer game over zijn :cry:

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Tessa, als het 3 uur voordat je getempt hebt was, dan ben ik bang dat je temp wel betrouwbaar is :( Jammer hoor! Je hebt denk ik nog een kleine kans dat hij morgen stijgt, maar ik ben er bang voor! Ik ga in ieder geval voor je duimen!

16. Niet meer actief

Hoi allemaal,

@Annie van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.
    Geniet van alles.

Waren er nog meer zwangere onder ons of was annie de enige?
    Nou als ik toch nog iemand heb vergeten die ook zwanger is.

Van harte gefeliciteerd zwangere meiden onder ons!

Groetjes

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou ik ben er nog niet helemaal zeker van. Gisteravond en vanmorgen streepje met Kruidvat. Vanmiddag met CB digitaal getest en die zegt niet zwanger. Nou schijnt het dat Kruidvat gevoeliger is, maar ben pas blij als beide positief zijn.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wendy, jammer genoeg was er maar één zwangere. Maar ik hoop dat er snel meer bijkomen!

@ Annie, je zit nog voor je nod, dus waarschijnlijk heb je nog te weinig hcg voor de clear blue test. Die hebben inderdaad meer hcg nodig. Ik vind je test van gisteren duidelijk genoeg hoor, dus zou dinsdag- of woensdagochtend het opnieuw proberen als je het graag in woorden wil hebben.

19. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi Annie,

Tja.... ik meen ook dat die van kruidvat gevoeliger zijn. Kan me voorstellen dat je wat onzeker bent. Misschien kun je bij je ha een bloedtestje laten doen? Ben je tenminste van de onzekerheid af! Maar ik denk: 2 streepjes zijn 2 streepjes.. Succes meid!
    Ik laat morgen nog effe wat horen. Manlief dacht al bij de nega test vanmorgen dat het ' op naar de volgende ronde' was. Even uitgelegd dat morgen pas mijn nod is en ik nog geen verlaagde temp heb, dus....effe wachten. Ik ben ook pas in de eerste ronde!
    Liefs Nadja ;)

http://www.fertilityfriend.com/home/23ecea

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nadja, het blijft inderdaad afwachten. Maar op 11 dpo is de kans ook wel klein om positief te testen, ook al zou je wel zwanger zijn. Maar hoezo is morgen je nod dan? Als dit je eerste ronde is, hoezo weet je dan dat je lf 12 dagen is?

Deel Deze Pagina