Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi!

Ik heb na het stoppen met de pil geen temp ofzo bijgehouden, heb eerst gewacht op ongi. Eerst een pilbloeding gehad en na de pilbloeding had ik tot aan de 'eigen' ongi een cyclus van 24 dagen. Dacht ook een eisprong te hebben gevoeld (dag 13). Nu weer dag 13 een eisprong. Die 24 dagen is dus misschien een gok.... Nu ik erover nadenk! Misschien ben ik inderdaad veel te vroeg aan het testen! Thanks voor je oplettendheid!
    ;)
    http://www.fertilityfriend.com/home/23ecea

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nadja, oke! Dan zou ik nu proberen in je hoofd te houden dat je misschien wel een lf van 14 dagen hebt en dat je dus over een paar dagen je nod hebt. Maar wie weet is het wel in één keer raak! Zou wel gaaf zijn! Je hebt in ieder geval meteen een normale cyclus, dat is ook wel erg fijn!

3. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Mosa, ik was inderdaad ontzettend blij dat ik meteen een gewone cyclus had. Las regelmatig verhalen op het forum over meiden die heel lang moesten wachten op hun eerste ongi na het stoppen met de pil.
    Ik zal zeker in mijn hoofd houden dat ik misschien een langere cyclus zou kunnen hebben! Nogmaals bedankt!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Afrola,
    bedankt voor je antwoord!
    Ben nu weer wat positiever dat we toch goed geklust hebben!

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Mosa: ik heb echt werkelijk geen idee :eek: de FA heeft niets over eitje gezegd dus misschien was hij er toen nog niet of was hij alweer weg :eek:

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, ik hoop het voor je! En wie weet waren de opgespaarde zaadjes wel extra snel ;)

@ Springmuis, ik dacht dat je misschien je eisprong wel voelde, maar niet dus. Nou, hopelijk is deze cyclus in ieder geval korter dan de vorige keer!

7. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    pff deze maand is het welheel erg met me morgen nod temp redelijk stabiel nog en zenuwachtig maar durf geen test te doen met angst voor negatief.

ppfffffff nog ff wachtu nog ff wachtu

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, hoop het ook, inmiddels toch een heeeel klein beetje eggwhite gespot, dus denk dat ik in de aankomende dagen toch echt mijn ei mag gaan verwachten :D

@ Hanna, graag gedaan. Dit hele babymaak gedoe maakt ons ook zo onzeker dat we echt overal aan gaan twijfelen ;) . Dus laat je maar lekker gerust stellen door ons!

@ Wondertje, de laatste dagen voor NOD zijn idd killing, hopelijk heb je nu snel duidelijkheid!

@ all, slaap lekker!

9. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Meiden ik ga jullie voor een week verlaten.
    ben vandaag toch maar naar de tand arts gegaan en ben me kies kwijt er was geen redden meer aan :(
    maar meiden ik hoop heeeeeeeeeeeel veel roze te zien als ik terug kom!
    welterusten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Annie, Gefeliciteerd! Wat super goed zeg :D

@ Mosa, bedankt voor je berichtje. Ik ben nog steeds bang om te gaan en hoop nog steeds dat het door gaat zetten :oops:. Hey zie nu je temp kaartje, er gebeurd wat! Ben benieuwd hoor naar je temp voor morgen.

@ Tessa, Ah nee he.... Ziet er idd niet zo goed uit..

@ Springmuis, ik zou zo blij zijn als je nu zwanger bent hé ;). Zou echt zo geweldig zijn!
    Had jij ook een blanco afspraak gemaakt bij de HA?

@ Afrola, nou die ongie hoe ik die beschrijf, zo is die al maanden nu...

@ Klus, ik hoop voor jou snel weer op roze! Ga je deze week al op vakantie of ga je anders weg? :oops: Veel plezier i.i.g

@ All,

Ik was vanmorgen even erg misselijk moest bijna overgeven. Dit had ik gisteren ook, erg raar.. En me ongie schiet nog niet echt op. Vandaag drupte het er eventjes uit en moest ik een tampon in maar die was voor de helft gekleurd en verder ben ik niets meer verloren. Als ik het de HA zo uitleg dan snapt hij vast ook wel dat het niet normaal is zo.
    Ben echt zo bang dat hij me weg stuurt zonder acties, hij heeft me in het verleden al zo teleurgesteld.

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahaha ik denk het niet hoor, met die buikpijn en die pijnlijke tepels zou een giller zijn als het nu wel raak is! en dat met 3x klussen zonder te weten wanneer mn ei nou is :)

ik heb wel gezegd waarvoor we kwamen..
    maar ik weet van iemand anders dat het wel kan...

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    even een editje heb net bruinbloed verlies :( morgen dus waarschijnlijk al ongi...zoooo vroeg :confused:
    zal dan waarschijnlijk 16 dec. samenlevingstest hebben en 19 dec. de hsg al :confused:

13. Niet meer actief

Goede morgen,

Ik heb een piekje naar beneden gehad maar geen posi-ovu-test dus ik ben benieuwd wat temp. gaat doen komende dagen.
    Iedereen een fijne dag.

Groetjes

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Wendyvanliemde,
    Spannend zeg! Ben benieuwd wanneer jou is is (geweest).

@All,
    Ik heb weer hoop! Wou jullie het toch even melden ;)

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Heb je een afspraak gemaakt? Wanneer ga je?
    Je huisarts kan je hiermee niet wegsturen, zorg ervoor dat je alles opgeschreven hebt wat je wilt vragen. En eventueel oefen je de verschillende reacties die hij kan geven.
    Rsutig blijven en uitleggen dat je je hier niet prettig bij voelt en dat je geholpen wilt worden, bij voorkeur door GYN/ Fert Arts!
    Succes

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @MyPrecious,

Wat vervelend zeg!
    En inderdaad wat Pookie zegt, de ha mag je nooit wegsturen hoor!
    Ik sluit me helemaal bij Pookie aan, schrijf het desnoods op zodat je je zeker aan je wil vast kunt houden.
    Kan me voorstellen hoe het voelt, heb zelf namelijk ook zo'n vervelende ha gehad.
    Die maakte overal grapjes om, dat was erg vervelend.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@tessa,
    Zo, dat is goed zeg, je temp weer omhoog! Fijn voor je!

@MyPrecious:
    Ik denk ook dat de arts je niet zomaar weg zal sturen als je hem dit verhaal vertelt.

@all,
    Toen ik vanmorgen mijn temp invulde heeft FF het kruis verplaatst naar vrijdag.
    Jippie :)
    Volgend mij klopt dat veel beter dan donderdag namelijk.
    Nu maar weer afwachten!
    gelukkig veel afleiding op school, want nu komt kerst eraan.
    De kerstboom heb ik al opgezet voor in de klas en Ik ga zo de lampjes er in hangen.
    de ballen mogen de kinderen zelf doen.
    Jullie kunnen dan wel raden hoe die boom er straks uit ziet denk ik, maar dan is het ook echt de boom van de kinderen :)

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

18. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Hanna,
    Wat fijn dat je je ei gevonden hebt!
    Leuk zo'n kerstboom die de kinderen gaan versieren!

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goedemorgen, lieve mEIden!

Ik ben weer terug van even weg geweest.
    Erg druk weekend gehad en vrijdag Piet gespeeld op de school van mijn neefjes en nichtjes, met schoonvader als Sint! Echt zooo gelachen. Alleen hadden 2 neefjes mij al herkend toen ik nog niet eens op het schoolplein stond... :( 1 durfde het te vragen of ik het was, maar ik zei: natuurlijk niet, ik ben toch Piet?! En toen was het ook gelijk klaar en was ik gewoon Piet. Mooi he. :)

Annie: ik ga je gewoon feliciteren :baby: ! Geniet van je zwangerschap en hopelijk kunnen er gauw meer volgen.

Klus: ik hoop dat je niet veel last hebt van je getrokken kies en hopelijk ga iets leuks doen, waarom je ons een weekje gaat verlaten...

Tessa: *blaas*blaas*blaas* OMHOOG MET DIE TEMP!

MP: schrijf idd maar op wat je wil vragen en heel groot bovenaan: IK LAAT ME NIET WEGSTUREN ZONDER DOORVERWIJZING!!!

Springmuis: fijn dat je zo snel die testen kunt krijgen joh. Ben heel benieuwd hoe het in z'n werk gaat en wat de uitslagen zijn natuurlijk. Alvast een dikke knuf, want het zal met megaspannend zijn!

Hanna: ziet er goed uit meid! Ik ga je helpen: pfieuw, pfieuw, pfieuw

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    halle allemaal,
    na een druk en zeer vreemd weekend ben ik er weer.
    Wat een weekend zeg. Mijn temperatuur is nog steeds niet onder de 37.0 geweest en zaterdag had ik wat bruinverlies 1 of 2 keer maar niets noemenswaardigs, dus ik had nog goede hoop.
    Maar helaas gisteren tijdens de autorit naar mijn schoonouders voelde ik het komen en ja hoor super ongi. Het zette meteen volle bak door en mijn wereldje storte een beetje in. Niets aan de hand vriend erg lief en door met de sinterklaasviering.
    Na afloop toen schoonzus met man en kinderen wegwas bleek schoonmoeder ontfutseld te hebben dat mijn schoonzus nu 9 weken zwanger is (na een eerdere miskraam op 10 weken, en vrij snel daarna dus weer zwanger). Ik sloeg dan ook meteen dicht en gelukkig gingen we snel naar huis.
    In de auto ben ik ook helemaal over de zeik gegaan en heb de hele nacht wakker gelegen. Ik ben zo blij voor hun maar zo teleurgesteld in mezelf. Nu begint echter weer opnieuw alle spanning en het zoeken naar het ei dus ik ben geloof ik nog wel even een paar weken bij jullie.

@Annie; GEFELICITEERD !

@Jent; bedankt.

Deel Deze Pagina