Djaar, lieverd, wat een rotweekend zo voor je! Ongi worden is al 1, maar dan ook nog een zwangere schoonzus... Niet dat je het ze niet gunt, maar je bent je des te bewuster van je eigen gemis. Dikke knuf voor jou! Ik had hetzelfde toen ik donderdag een berichtje van een vriendinnetje kreeg dat ze was bevallen. Ben super blij voor ze, maar was het zooo graag zelf geweest. Denk dat ik het donderdag wel ff slecht krijg op de kraamvisite.
@djaar, Balen zeg van je ongi. ik kan best begrijpen dat je je extra rot voelt als je net ongi bent en je hoort dat iemand anders zwanger is. Tijdens de Sintviering met vrienden gisteren hoorden we dan een vriendin ook weer zwanger is. van de tweede. ik merk dat ik daar toch niet zo goed mee om kan gaan. pffff, is normaal echt niks voor mij, maar nu het allemaal zo lang duurt merk ik wel dat het wel wat met me doet. Maar goed.... ook wij zijn een keer aan de beurt hoor!
Goedemorgen allemaal, @ MP, Zo'n ongi als jij beschrijft klinkt mij niet normaal in de oren, wist wel dat je altijd een lichte ongi hebt maar dit is wel heel weinig... Het wordt echt tijd om met de HA te gaan praten! Schrijf alles op papier, oefen met je vriend, verzamel moed en gaan... Succes! @ Springmuis, gewoon een korte cyclus door ontbreken van alle stress . Maar als je dan toch niet zwanger bent is het toch wel lekker als je gewoon verder gaat in het medische circuit.. succes alvast! @ Wendy, spannend hoor die ei-jacht, hopelijk kun je je ei snel vinden @ Tessa, wat fijn dat je temp weer is gestegen, *blaas, blaas, blaaaaas*, voor het behoud van de hoge temp @ Hanna, dat ziet er goed uit dat kruis, volgens mij klopt hij ook op deze plek en ws wordt hij met een paar dagen wel vast. Succes op de wachtbank! @ Maar, Leuk het dat kinderen soms zo makkelijk om de tuin te leiden zijn. @ Djaar, wat ontzettend balen... Gun jezelf een paar dagen om lekker te balen en dan weer vol goede moed op naar een nieuwe ei-jacht! Knuf @ all, temp ietsje gezakt, verder voel ik mijn liezen opnieuw en iets trekt links in mijn buik dus denk dat dat mijn ei is, die onderweg is Vanavond maar lekker aan de klus dus
auw auw auw ben echt heel erg ongi geworden had vandaag dus ook moeten beginnen met tempen maar ben het vergeten, morgen dan maar
Meiden, Zulke mooie kaartjes, en toch ongi geworden...*dikke knuffel!* Wendy, Is jouw thermometer wel goed? Want zulke schommelingen klopt niet...
Hallo dames, wie weet hoe ik zelf een kruis kan plaatsen bij FF? Mijn eisprong is geweest volgens de gyn, maar volgens mijn temp niet. Vandaag weer een samenlevingstest gehad, en man had weer niet genoeg hard zwemmende zaadjes. Wat een domper...
Hoi meiden, Even snel vanavond weer uitgebreider: @ Tessa, spannend zeg! Fijn dat hij toch weer gestegen is! @ Hanna, mooi zo, kruis op vrijdag! @ Djaar, wat klote voor je! Sterkte en een dikke knuffel! @ Afrola, veel plezier met klussen dan! @ Springmuis, wat vreemd dat je nu al ongi bent! Je hele cylcus lijkt wel van slag! Jammer hoor! @ All, mijn temp was weer wat gedaald, helaas. Toch heb ik zelf wel het idee dat mijn eisprong geweest is, vooral door de afscheiding. Ook schommelt mijn temp nu iets meer. Als hij morgen 36.9 is, heeft ff evengoed een kruis op dag 16, dus het blijft afwachten.
@ Melisa, zit op mijn werk, dus kan zelf niet op ff kijken, maar een stukje onder je grafiek staat iets van overrule, die kun je invullen. Maar wat balen van die samenlevingstest! Inderdaad een domper!
Hoi meiden! na wat gepuzzel met het ziekenhuis zijn we eruit! 17-12 HSG en 18-12 Samenlevingtest ze wilden de 17e al samenlevingstest doen maarja mijn ventje moet die dag ook zijn potje inleveren dus dan ging niet want dan mogen we niet klussen komt wel erg dichtbij he.... liefs!
Hi allemaal, Heb even met FF gemaild en ze hebben mijn kruis verzet, waardoor mijn NOD pas over 2 dagen is... Temp was vandaag 36.9 (0.1 lager, maar nog steeds hoog). xxx
Djaar@ wat ontzettend rot zeg! Vooral als er iemand anders in je omgeving wel positief nieuws heeft (zoals mijn schoonzus die 7 dagen voor mijn oorspronkelijke beval datum is uitgerekend)Arggg. Je gunt het ze natuurlijk maar leuk voor jezelf is anders!
Springmuis@balen zeg! Wel goed dat je nu testjes krijgt. Mosa@hmmm waar is je ei nou? Vreemd doordat je slijm wel klopt! MP@ ik sluit me geheel bij tessa en pookie aan. Hij kan je niet weigeren en een second opinion bij een gyno kun je altijd om vragen.
afrola@flink aan de klus zo te zien! melisa@idd een domper dat de zaadjes niet optimaal zijn. Wat zou nu de volgende stap zijn. Hebben ze het daar al over gehad?
Hanna@de 13e is idd veel beter! Hopelijk straks goed nieuws Wendy@Ik vind je temp helemaal niet zo gek vergeleken vorige maand! Ben zelf vanochtend om 3.30 opgestaan en naar mijn werk gegaan. vlak voordat we door de douane gingen werd ik niet lekker. Ik dacht verman je even en toen na de douane werd ik me toch bleek en viel bijna flauw en moest bijna overgeven. Ik schaamde me echt kapot t.o.v. mijn collega's. Toen ben ik weer naar huis gestuurd en moest er iemand anders voor mijn vlucht worden opgeroepen. Voel me nu nog niet optimaal, maar heb geen verhoging. Hoop dat het iets positiefs betekend, maar overgeven heerst enorm nu dus ga er maar niet van uit. Liefs
Springmuisje, je hebt je samenlevingstest op mijn verjaardag! Het wordt een heugelijke dag, ik voel het!
Ik vind juist m`n temp. beter dan de 1e ronde dat ik het probeerde. Ik vind het nu niet zovee schommelen dan de vorige ronde hoor.