Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Voor een goudvis is 1 jaar redelijk op leeftijd hoor meestal halen ze dat niet eens :D

2. Niet meer actief

Hahaha ja dat is waar.
    Nou dat zijn wel zielige goudvisjes.

Bij ons waren ze redelijk oud.
    10 jaar ofzo haha.

3. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0

Wat zijn dat voor genetisch gemanipuleerde goudvissen? :confused: :confused:

verder verzorg ik ze geloof ik wel goed maar volgens mij rust er een vloek op dit huis want we moesten een keer passen op een goudvis en na 2 dagen was die dood 8-[ terwijl die al 5 was ofzo en heel gezond toen we hem kregen...

4. Niet meer actief

Hahaha misschien inderdaad een vloek.

Onze goudvissen zijn gewoon gek!
    Ze zijn pas bijna allemaal dood gegaan in 1 keer.
    De overlevende zijn in de vijfer gedumpt en misschien ook al dood.

Ach waar gaat het over, over visjes in een temp topic haha.

5. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0

haha die zwemmen vast niet meer rond :)

ja we moeten maar weer ff ontopic deze vis gaat morgen tempen

6. Niet meer actief

En dit wezen gaat straks klussen :D

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, juist niet hoor. Gewoon, wekker uit, rustig blijven liggen, thermometer erin (dus NIET eerst bewegen, opstaan, dingen doen), thermometer aflezen, temp noteren en evt. doorslapen als je dat wil/kan. Je moet juist zo snel mogelijk na het wakker worden tempen, want dan is de meting het zuiverst.

Edit: ik zie nu dat Ikdus dit al prima heeft uitgelegd... sorry weer onnodig van mijn kant. :)

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik ga ook maar eens kijken wat mijn temp mij brengt,
    wie weet kan ik zo mijn ei opsporen.
    Ik voel hem nooit en heb dus geen idee.

ik ben al aardig wat wijzer geworden van de info die ik hier op een aantal blz heb gelezen, en anders kom ik jullie hier gewoon even lastig vallen (of goudvis, want die heeft me eigenlijk een beetje op het idee gebracht ;) )

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, goudvissen overleven het bij mij ook nooit lang.. zal aan onze huizen liggen, IkDus ;)

Hier mijn kaartje van vandaag - blijft mooi omhoog gaan :)
    Fijne dag allemaal!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Nou feestje was wel leuk. Heb me alleen een beetje verveeld.
    Lief kwam zoveel bekenden tegen en schoonvader ook (waren beide uitgenodigd) dat ik er veel maar wat bij stond :(
    Normaal gesproken is dat wat minder het geval en blijven we meestal wat korter.
    En waar ik al bang voor was.... liefje lekker aan het drinken geslagen en 's avonds natuurlijk niet meer in de mood en waarschijnlijk had het ook niet echt gelukt.
    Baal ik van, heb ik gister wel geprobeerd uit te leggen, dat ik een maand moet wachten op 3 dagen en hij een maand min 3 dagen heeft om te doen wat hij wil, zucht.
    En ik ben bang dat het nu te laat is, temp is flink gestegen en had gister wat krampjes.
    Dus om het nu nog te doen heeft volgens mij niet echt veel zin.
    Grrrrrr.... :evil:
    En het klussen van dag 13 was naar mijn idee ook niet echt geslaagd.
    Slakje was wat slapjes en heeft volgens mij bij het klaar komen niet echt ver geschoten, zeg maar. Ik zie het dus weer somber in.
    Zo heb ik het gevoel nooit zwanger te worden.
    Gaat ie ook nog zeggen dat als het nu gelukt zou zijn het in november komt.... wat is dat dan voor een maand!
    Ik heb liever in de lente of zomer, kun je buiten de verjaardag vieren en ben je veel vrolijker.
    Zegt ie, lente/zomer mensen zijn veel vrolijker.
    Zucht, ik zeg, tja je hebt het niet voor het uitzoeken, het is maar wanneer het raak is :( ... mannen!

Oja ik had zo warm toen ik wakker werd, kan het ook zijn dat daarvan mijn temp zo hoog was, of moet ik er toch gewoon echt aan geloven dat mijn ei is geweest.

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mega knuffel mieke :(

Allen: mijn temp blijft mooi gelijk.

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge,

hier gisteren 36.7 C en vanochtend om 7 uur 36.6 C en om 9 uur 36.8 C. Ik temp nooit om 7 uur, altijd rond 9 uur, dus weet niet goed wat ik zal aanhouden. Ovulatietest is nu 1 1/2 dag positief, dus hoef de eisprong nog niet gehad te hebben... afwachten maar wat de temp van morgen brengt, hebben vannacht wel geklust, heb het de hele avond uitgesteld, voelde een beetje als moeten, maar toen het puntje eenmaal bij het paaltje kwam ging het goed ;)

13. mamastarlight

molly wanneer stond je op? die temp moet je aanhouden

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik stond op beide tijdstippen op.

15. mamastarlight

dan moet je toch uit gaan van de eerst gemeten temp volgens mij

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben zo blij ik ben zo blij ik ben zo blij, want ik heb eindelijk een ei, een ei, een ei! \:D/

Alleen niet echt fantastisch geklust, maar ja...ik wist niet dat mijn ei eraan kwam. Volgende maand weer een kans, ik ben al blij dat ik nu mijn ei heb gevonden. Ik vraag me alleen af wat die 'stats' helemaal onderaan betekenen (die groene blokjes), weet iemand dat?

17. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Miepie80 das een mooi kaartje hoor!
    Had vanmorgen eindelijk verhoging, van 36.0 naar 36.3 dus denk dat dat mijn ei was. Wel laat want zit nu op dag 16 en heb nooit later dan dag 14 ei gehad. Misschien wordt mijn cyclus wel langer! Of zou het door de tarwekiemcapsules komen? Hoop wel dat we goed geklust hebben, ben bang dat we nu te vroeg hebben geklust (op dag 10, 11 en 13).

18. Niet meer actief

Jeetje mieke wat naar zeg!

Maar als je een "posi" ovu test heb heb je toch nooit dezelfde dag een eisprong?

Dus misschien zakt morgen je temp?
    Gewoon je mannetje vanavond verleiden.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    IkDus, ik test vanmiddag nog een keertje, is de streep weg dan is het over.
    En gezien mijn vorige kaartjes kan ik er echt vanuit gaan dat gister mijn ei is geweest hoor.
    Daar ken ik mijn lichaam qua tempen nu goed genoeg voor.
    Ach ja, nou ja, niet langer treuren, maar wel nog even balen, hihihi.
    Wilde eigenlijk vanmorgen nog wel klussen, maar eigenlijk had ik het wel een beetje gehad, omdat het niet echt spontaan ging.
    Was eigenlijk zo boos dat ik ook nog eens geroepen heb dat ik soms wel eens denk, laat allemaal maar.
    Het moet wel een beetje van 2 kanten komen hoor.

Mikki, die groene blokjes zijn je vruchtbare dagen volgens FF van je vorige cyclussen, tenminste als je toen ook getempt hebt.

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    oooh...te gek, bedankt :)

Deel Deze Pagina