Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Ja, vanochtend nega test...

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Djaar balen meis, dat had ik niet verwacht.

xx joyce

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, nu al ongie? Wat ging dat snel zeg. Nu komt het idd dichtbij. Wel spannend, maar het is allemaal voor een goed doel!

@ Tessa, yeh! Je temp weer hoger, en nu hoog blijven :D . Ja me HA maakt geen grapjes ofzo, maar hij neemt niks serieus. Mijn moeder had kanker en hij zei dat het haar tussen de oren zat! Ze heeft geluk gehad dat ze geen verlammingen heeft en dat het nog goedaardig was..

@ pookie, ik heb nog geen afspraak gemaakt. Ff kijken wanneer me vriend ff mee kan want dat voelt toch wat prettiger :p.

@ Hanna, ik denk idd dat het kruis nu wel goed staat.

@ Maar, hahah als ik dat bovenaan zou schrijven zou hij me vierkant uitlachen denk ik :). Maar komt goed. Wat leuk dat je piet hebt gespeeld zeg, lijkt me erg grappig om te doen :D!
    Oh als je bmm hoog staat en zacht is komt je ei idd binnenkort! Staat je bmm ook open?

@ Djaar, dikke knuffel voor jou. Ik heb het er soms ook moeilijk mee, snap precies hoe je je voelt! En over je vorige kaartje, ik denk dat je je ei op dag 40 hebt gehad. Als je het uitrekend was het ook je NOD toen je ongie werd waarschijnlijk dus.

@ Afrola, jij moet zéker aan de klus! Good luck!

@ Mosa, hmm gek kaartje zo. Maar vertrouw op je eigen gevoel die heeft het meestal wel goed.

@ Sylvia, spannend hoor. Ik denk dat je kruis idd wel klopt.

@ Wendy, ik heb het ook gelezen over vaginaal tempen op FF. Maar hier in NL vinden ze rectaal het beste volgens mij. Ik vind je kaartje van nu er ook wel goed uit zien trouwens.

@ Nadja, Heb je vanmorgen nega getest? Wat klote zeg :( ..!

4. MyPrecious

Ik vraag me af of huisartsen in de kerstvakantie gewoon door werken? Denk het wel toch? Want dan heeft mijn vriend tijd om met mij heen te gaan, ik ga liever niet alleen.. En heb het overwogen om het mijn ouders te vertellen en mijn moeder mee te vragen maar dat wordt wel erg persoonlijk dan en kan ik me verhaal denk ik niet goed doen.. Daarom.

5. Niet meer actief

Kan de temp. ook niet heel erg verschillen, omdat ik niet elke dag op dezelfde tijd naar bed ga.
    Er zijn dagen bij dat het 11 uur of later wordt?
    Ik ga volgende ronde misschien wel rectaal proberen.
    Ik moet zeggen dat ik dit kaartje al vele male mooier vind dan m`n 1e oefen-kaartje.
    Dat was helemaal van het ene naar het andere uiterste op 1 dag zeg maar.
    Nu gaat het geleidelijk.

Ik ben lekker even douche, tot zo maar weer.

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    MP, kan me voorstellen dat je je vriend mee wil hebben hoor. Zou ik ook doen als ik jou was.
    Gewoon nu al een afspraak maken, dan hebben ze misschien nog niet door dat het bijna Kerst is... hihi!

Ik geloof dat bm aardig open staat ja. Ging ik net ff voelen op de wc, heb ik dus automatisch eerst gepiest, TERWIJL IK DEZE AL SINDS 13.00 UUR AAN HET OPSPAREN WAS! Gatverdamme. Moet nu wachten tot 20.00 uur om mn ovutest te doen...

Wat een doos ben ik soms! :oops: :rolleyes:

7. MyPrecious

@ Wendy, het verschilt per persoon of je daar hinder van hebt met je temperatuur. Bij mij maakt het niets uit of ik 8 uur of 4 uren slaap krijg..

@ Maar, aaah nee he, moet je nog lang wachten :(. Als je niks gedronken hebt kun je over 2 uren ook wel testen denk ik? Of zou dat niet kunnen? Ik zou gewoon zo snel mogelijk gaan klussen als ik jou was haha :D.
    Ik vroeg net oook aan me vriend of de HA er dan is, hij weet het niet. Volgens mij moeten er toch wel huisartsen werken dan toch? Waar moet je anders met je klachten heen? Ik prik liever nu een datum om voor dan een afspraak te maken dan dat er nu een afspraak gemaakt wordt :) weet niet waarom. Wat stressig zeg allemaal zo. Vind het ook wel eng allemaal.

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @MP: Haha ja vlak nadat ik jou een berichtje had gestuurd had ik al spotting :) vanochtend in een bloedbad beland zucht haha!
    De HA is trouwens in de kerstvakantie open, alleen op de kerstdagen zelf niet volgens mij en op oud en nieuw weet ik niet zeker.
    hoe gaat het verder met jou dan? :D

@Wendy: je kaartje ziet er idd al een stuk beter uit!

Liefs!

9. MyPrecious

Mijn kaartje doet wel iets vreemds voor het eerst in alle cyclussen. Hij blijft stabiel..

Gek hé.

10. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

netjes toch? wie weet wat er nog komen gaat....

11. MyPrecious

@ Springmuis, okay dat is dus wat ik zelf al dacht met de HA. :p Gelukkig maar. Dan moet ik nu een datum prikken hahah oooh shit. Help :p. Maar ja met mij gaat het wel goed. Nog altijd ongie "pijn", wat ik voorheen maar 1 dag had. Dat is wel gek. Jij had wel ineens een hele korte cyclus hé. Je lichaam wil gewoon zekerheid en dacht huppa ik word ongesteld :). En hoe gaat het verder met jou? Voel je je een beetje goed met de gedachte dat er nu onderzoeken gaan komen enzo?

12. MyPrecious

@ Nadja, hahaha ja dat dacht ik ookal. Nu je het los laat en voor jezelf weet dat je nu echt naar de HA moet gaan, komt het misschien ineens goed? Maar vorige cyclus dacht ik ook nu komt het goed, maar dat kwam het niet.

13. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Myprecious, vind het erg vervelend voor je! In ieder geval veel succes ermee. ;)

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    my precious waarom bel je niet gewoon voor een afspraak te maken, dan weet je het en als het dan dicht is dan zeg je oh dan moet ik nog even overleggen met mijn man welke datum het wordt en dan bel ik nog wel een keer terug.
    Easy gewoon doen
    xxx Joyce

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Haha moeilijk he! maar echt als er een datum is valt er zo een enorme last van je schouders af! voelt in zekere zin echt goed, ondanks dat je voor niet leuke reden daar komt. maar je begrijpt vast wat ik bedoel ;)
    ik had inderdaad ineens heel erg kort 22 dagen :eek: idd misschien was dat het wel :) ben de 1e van de januari nod die al op rood staat :) met mij gaat het wel goed behalve de buikpijn dan :) heb gister ook nog eens perongeluk noten binnen gekregen dus dubbel op buikpijn :( maar voor de rest voel ik me top :D
    voor de onderzoeken ben ik wel erg bang hoor, het gaat ineens zo verschrikkelijk snel!
    maar aan de andere kant, heb ik in het begin van 2009 al uitslagen en als er iets is kunnen we snel met iets beginnen!
    hm...wilde nog iets zeggen maar ben het even kwijt... :)

Liefs!

16. MyPrecious

@ Springmuis, Ja het is zeker moeilijk... Al zullen sommigen dat erg dom vinden van mij maar goed.. Ik ben al zo'n persoon die niet snel medicijnen ophaalt en snel naar de HA gaat, dus dan is dit nog eens extra moeilijk. Haha ja je NOD kwam zo wel snel voorbij vliegen :p. Idd een voordeel dat je nu ook snel uitslagen zult zien van de onderzoeken die komen gaan. Vind het ook erg spannend voor je en ben heel benieuwd hoe en wat. Maar 2009 wordt vast jullie jaar ;). Daar duim ik voor!

Ik ging zonet naar de wc, en ik was helemaal doorgelekt :eek: . Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.. Ik durf niet te hopen dat het vanzelf goed komt, maar goed. Het was nu wel echt rood in plaats van een licht rode kleur.................

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    :eek: :eek: dat had ik dus vanochtend toen ik opstond :eek: gelukkig niet in het bed maar mn benen waren helemaal rood, he bahhh :oops: :(
    enne ik denk niet dat er mensen zijn die je dom vinden hoor. ik ben trouwens precies zo ;) ik heb het immers ook een jaar uitgesteld :) ;)
    ik hoop dat je dit keer een normale cyclus hebt met een duidelijke ei!
    enne....2009 word ONS jaar ;) ook die van jou!
    samen gezellig zwanger zijn :D

liefssss!

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Zaterdagavond en zondagmorgen een licht tweede streepje op kruidvattest. Vanmorgen een licht tweede streepje op Etos test. Maar gister een digitale van CB gedaan en daar stond niet zwanger.
    Gister temp gestegen en vandaag 0,2 gezakt. Maakt dat wat uit?
    Was net even bang dat ik ongi was geworden, maar had veel afscheiding. Hoort dit er ook bij?

19. Niet meer actief

MP, Springmuis,

Ik vind jullie geen van bijde raar of dom hoor.
    Ik loop ook niet snel naar de HA, al zou ik het soms wel willen.
    Ik voel mezelf wel dom hoor en dan vooral met mijn temp.kaartje. :oops:
    Maar goed.

:baby: 2009 wordt het jaar van de zwangerschap. :baby:

Dus we gaan allemaal roze in 2009.
    Het liefst nog dit jaar maar ik ga ook voor 2009!

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    of veel afscheiding erbij hoort weet ik niet, volgens mij heb ik ergens gelezen van wel.

en dat de digitale nega aangaf kan komen omdat je voor die meer HCG nodig hebt. dus over een paar dagen komt er wel "zwanger" te staan denk ik.

liefs

Deel Deze Pagina