@sylvia: ik loop onder behandeling in het ziekenhuis. Vrijdag zat mijn ei er nog en maandag was ie weg. Dus vandaar. @mosa: ik geloof dat het niet veel uit maakt. Als ik het trager maak gaan ze met IUI beginnen en als het traag is van zichzelf geloof ik ook.
Hmm, ja dat lijkt me dan wel duidelijk! Maar is het dan zeker dat je ei gesprongen is? Of kan het ook zo zijn dat ie net niet gesprongen is, dat schijnt ook te kunnen...
Afrola, ik hoop niet dat mijn ei al geweest is. Kijk eens hoe laag mijn temp is! Denk gewoon dat het gister te vroeg was of teveel gedronken. Hoop dat ie vanmiddag wat hoopvoller is! Mosa, ik denk idd dat je ei op dag 16 is geweest. Moet wel ff goed kijken met al die kleurtjes en lijntjes! haha. Nog ff volhouden dus meid. Suc6!
@ Maar, kan inderdaad dat je gisteren te veel gedronken hebt voor het testen. Als je op mijn linkje klikt, zie je onder die overlay mijn tempkaartje van deze ronde, dat kijkt iets makkelijker
@sylvia, Nee, hij is echt gesprongen, het zakje was mooi leeg. Tegenwoordig kunnen ze echt alles zien.
nou ben weer begonnen met tempen hoor heb eindelijk die thermometer onder het bed vandaan gevist moest gister al beginnen maar was het helemaal niet meer gewend joh dus was het vergeten iig het is 36.8 geworden liefsss
Hier vanmiddag net een duidelijkere streep op mijn ovulatietestje, nog niet zo donker als de controlestreep maar wel al veel duidelijker als die van de afgelopen dagen en verwacht hem morgen misschien nog wel donkerder (positief?)
@ Melisa, dus als het de uitslagen de volgende keer ook niet erg goed zijn, dan beginnen jullie met IUI? Best een grote stap of niet? @ Springmuis, dus al die tijd lag je thermometer nog onder je bed Je hebt een stuk hogere temp dan normaal in het begin van je cyclus of niet? @ Loveable, fijn dat het streepje al donkerder wordt, dan komt hij er vast aan!
@Mosa: :-$ hahaha ja heb er er pas gisteravond vandaan gevist, nouja mijn lief, ik zeg oooow *vleeswaar* ik moet van die dokter natuurlijk weer tempen dus hij heeft het bed opgetild ja vond hem ook wel hoog, vorige ronde was hij op de 1e dag 36.6 en op de 2e 36.5, misschien ligt het er aan dat ik toen heel licht ongi was en nu echt zooooo erg heb nog nooit zo erg gehad! liefs!
Dag mede tempratuurders Ik temp al 2 maanden en had een vraag voor jullie: Mijn basale ochtendtemperatuur is elke dag voor mijn ovulatie maar 35,6 of 35,7 Is dit "normaal"? Alvast bedankt! en suc6 allemaal
Spannend telkens weer he? Of je iedere dag een zwangerschapstest doet! (bijwijze van... ) Ik hoop ook op een dikke streep vanmiddag. Ben net nog ff voor de laatste keer naar de wc geweest. Heb nu een matra voor vanmiddag: *mag niet meer plassen*mag niet meer plassen*mag niet meer plassen*
Hoe temp je? Als je het oraal doet, is normaal als ie lager is. Ik temp zelf altijd rectaal en zit dan rond de 36,5.
@ Springmuis, vreemd dat je zoveel erger ongi bent dan normaal. Heb je er ook meer last van? @ Za4a, het kan wel, maar is wel een hele lage basistemp! Hoe temp je? @ Maar, *niet meer plassen*niet meer plassen* Wat me trouwens altijd opvalt aan jou, is dat je altijd zó positief overkomt, ondanks dat je ook al weer een hele tijd bezig bent! Hartstikke goed van je hoor!
Mosa, wat lief van je! Ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten, maar dan gaat het zéker niet lukken! Mijn lijfspreuk is: De wind kan je niet veranderen. Wel de manier waarop je je zeilen zet!!!