@Mosa, Ik temp 's morgens ook altijd een paar keer hoor, maar meestal is mijn temp wel hetzelfde. Fijn dat je een kruis hebt op dag 16! Jippie! @Afrola, Fijn dat je je stem terug hebt. Pas dan merk je hoe het zonder moeilijk is he! @loveble, Fijn een bijna positieve ovutest! @za4a: het kan zijn dat je temp erg laag is hoor. Hoe temperatuur je? Dit kan ook nog van invloed zijn namelijk! @Maar, Matig he, die plas ophouden? Heb je al getest? Succes en ik duim voor een dikke vette streep (twee dan he ) @all; Pffff, weer druk op school. Nu de kerst he. Morgen hebben we met de hele school kerstcrea. Knutselen de hele morgen. gelukkig heb ik net de voorbereidingen af. Dus ik ben er helemaal klaar voor! Groetjes, Hanna
@ Maar, is zeker ook een goede manier van denken, maar dat zal soms makkelijker gezegd dan gedaan zijn! Maar jij hebt vaak wel reacties waardoor ik met een glimlach op mijn mond zit te lezen
@ Hanna, ik kan me voorstellen dat deze tijd van het jaar wel érg leuk is met jouw beroep! Maar ook wel vermoeiend natuurlijk
@Mosa: ja behoorlijk, lig de hele dag dubbel gevouwen van de pijn, maar ach ik neem wel weer een asprientje
@ Springmuis, jeetje zeg, wat vervelend! Maar inderdaad goed aspirientjes nemen, dat helpt vaak wel! Misschien dat je lichaam om wat voor reden dan ook van slag was?
@ allen: ik temp rectaal, en als ik (met een andere termometer hoor!) oraal of onder de oksel meet, zit het er niet ver vandaan. Ben al 20 rondes bezig en na 2 maanden tempen denk ik dat het misschien wel aan me temp ligt dat het niet lukt. Als mijn ovu is geweest zit ik op 36.3 ongeveer
ja daar zat ik ook al aan te denken, vooral omdat mijn vorige ongi zo vreemd was met spotting en heel licht, misschien dat mijn lichaam nu pas echt aan de grote schoonmaak is begonnen.
za4a, das idd wel laag, maar of dat ermee te maken heeft dat je nog niet zwanger bent, weet ik niet! Heb je het al eens aan de HA voorgelegd? Mosa, fijn dat ik je soms een glimlach kan bezorgen. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd he? En het valt idd niet altijd mee om posi te zijn hoor. Heb ook vaak wel een baalmoment, maar meestal moet Maarman het dan ontgelden en niet mn dinnetjes van het forum... hihi. Hanna, leuk joh, zo'n prutsdag! Veel plakplezier, zou ik zeggen! Ik had laatst met m'n nichtje sinterklaasmutsen gemaakt,en toen heb ik het gepresteerd m'n mouw aan de muts vast te nieten! Hoop dat het jou beter afgaat... Nog ff wat werken en dan als een jacko naar de H&M babykleertjes kopen voor mijn vriendin, die is vorige week bevallen.Was ook een fijn moment en zal best ff moeilijk worden als ik die hummel vast heb, maar misschien is de volgende van ons, moet ik dan maar denken. En dan gauw naar huis --> piesen! (het komt al zowat uit mijn oren!
Hoi lieve meiden, Vanochtend dacht ik: ongi....maar heb de hele dag nergens last van gehad. Alleen wat spotting: 1 druppel roze en wat lichtbruin slijm... Wel raar hoor, vorige keer had ik gewoon meteen ongi. Kan me voorstellen dat dat niet fijn is om onzeker te zijn. Temp is nog niet onder de lijn van ff. We zien morgen wel weer! Wat denken jullie? Groetjes Nadja
@ Springmuis, hoop ook echt dat het ons jaar wordt, het liefste wens ik iedereen hier zwanger inclusief mezelf. Dan kunnen we ergens anders over praten dan onze temp kaartjes en klachten haha . @ Wendy, ik vind je temp kaartje er heel normaal uit zien hoor! Daar hoef je je geen zorgen over te maken. @ Dazwa, jakkes wat een slecht nieuws... Maar als het idd PCO is kunnen ze er genoeg aan doen dat je wel een eisprong krijgt. Dus alles komt vast goed meis! @ Leonie, ik vind zelf rectaal het beste. En je kaartje ziet er normaal uit, nu wachten op je eisprong! Je temp schommelt niet zo heel erg hoor. @ Mosa, ja ik weet dat ik me niet teveel zorgen moet maken over wat de HA gaat doen, het kan me ook 100% meevallen. Het is alleen zo eng om te gaan . Dus je ei is waarschijnlijk al geweest! Spannend zeg . Jullie hebben in ieder geval goed geklust dus nu moeten mijn duimen weer gaan draaien voor je ! Oh ik zou zelf gewoon 36,9 aanhouden . @ Hanna, ja mijn kaartje blijft stabiel! Kan alleen maar HOPEN. Ben jaloers op jou kaartje, begint er heel goed uit te zien! @ Nadja, jammer van de ongie. Je cyclus is wel netjes idd. Niet tè kort en met ei. @ Maar, ik heb zo'n gevoel dat jou ei nog moet komen eerlijk gezegd! @ Loveable, je temp is netjes hoor! @ Afrola, het lijkt er nu idd op dat je ei gisteren gesprongen is. @ Sammie, jou kaartje is ookal zo stabiel! Netjes. @ za4a, Rond welke tijd temp jij? Hoe vroeger je tempt op een ochtend, hoe lager je temp is. Je kan i.i.g wel aan je temp merken dat je een eisprong hebt. @ ALL. Het valt mij op dat er hier vele regelmatige kaartjes zijn inclusief de mijne nu! Zou het aan het weer liggen? Hahah . Wil mijne toch ook ff plaatsen . Hoop dat het mij iets goeds brengt en dat ik aan het ontpillen ben ofzo (want dat kan natuurlijk óók nog) [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<.
Skatje, ik denk dat het een voorbode is. Helemaal omdat je temp naar beneden is gevlogen... hou er dus maar rekening mee dat je ongi gaat worden...
Het kan een voorbode van de ongie zijn, maar het kan ook gewoon zijn dat je zwanger bent.. Nog even afwachten dus! Of testen . Idd onzekerheid is irritant.
@ my precious: ik temp elke dag om 8:00 sóchtends Maar29: ik heb het nog niet met de dokter besproken, mijn koelbloedigheid. Maak me wel een beetje ongerust als ik jullie kaartjes zie.
@ za4a, je kunt ook je HA ff gaan bellen en het vragen of je temp normaal is zo laag. Heb je al gegoogeld?
Ik wou ff melden dat ik voor het eerst een volle en opgezette tampon had na een uurtje. Zou het dan echt allemaal ontpillen zjin (geweest)? Heb gelijk weer een nieuwe tampon in gedaan en ben benieuwd hoe die er straks uit ziet hahaha wat een vieze tekst zo allemaal .
Wahahahahha \/ * danst met muisje mee ! Klinkt wel heel dom nu ik het terug lees wahahah, moest er zelf om lachen. Oh oooh! Ik heb ookal zolang ik ongie ben ongie "pijn" en dat had ik nog niet gehad na de pil.. En me temp was ook nooit eerder zo stabiel.. Dus ik hoop echt zo dat het gewoon ontpillen is allemaa.. De vk hier op het forum vond mijn "klachten" niet op PCO lijken en ook niet op een cyste, maar natuurlijk weet ze hier ook niet alles van af en kan ze niet in me kijken.. Maar krijg zo'n vermoeden dat het ontpillen is allemaal?..
nou ik hoop dat het dan idd ontpillen is geweest en dat je er nu vanaf bent danst nog even door is wel zo gezellig