Ik was vergeten te plassen, dus ik tampon uit en was ie weer rood * zet muziekje op en maakt een feestje
ja alcoholvrije van jip en janneke ik drink helemaal nooit alcohol owja en omdat ik je toch niet met lege handen naar huis wil sturen heb ik een kadootje meegebracht om het te vieren, de strik moet je er even bij denken
als je op internet een plaatje ziet moet je rechtermuisknopje en dan naar eigenschappen en dan het linkje van ADRES URL kopieeren en dan de link tussen [ img] [ /img] zetten alleen dan zonder spaties.
Nou meiden, ik ga ervandoor! Ben benieuwd wanneer de ongi eraan komt... Als mijn temp morgen weer hoger is, word ik gek! Ik denk het niet, maar ik voel nog geen ongi in ieder geval! Succes allemaal met alles! Liefs Nadja
@ Maar, ik ben benieuwd naar je ovulatietest! @ Nadja, vreemd, maar het zal inderdaad nog wel doorzetten. @ MyPrecious, mooie stabiele temp zeg! Hopelijk blijft je kaartje mooi! En wie weet was het nog wel ontpillen en begint je lichaam nu echt zelf op gang te komen! Dat zou fijn zijn, want dan was het allemaal heel onschuldig! Hihi, gekke meiden @ Za4a, voor iedere ochtend om 8 uur tempen vind ik het wel een hele lage temp. Maar ik weet niet of dat een teken kan zijn dat het nog niet wil lukken bij jullie. Ik zou het inderdaad wel even bespreken.
Even inbreken! Mijn temp is gezekt van 73.2 naar 37. Maar nu heb ik 3 verschillende testen gedaan. Die cassette van trekpleister/kruidvat is helemaal blanco. Die van CB zag iok gisteren een heeeeel licht streepje en die gaf vanochtend een hele rare lijn en nu net een gedaan van kruidvat eigenmerk en die geeft weer licht een lijntje, maar ik denk een indrooglijntje. Ik heb intzettend veel last van ongipijn! Is dit nu gewoon een indrooglijn (dit is na 2min) Ik zal die CB van gisteren ook even plaatsen Britt
Oooh Britt, wat spannend Ik zie inderdaad een heel licht lijntje, maar zelf denk je dat het een indroogstreepje is? Maar indroogstreepjes komen toch niet na 2 minuten? Wanneer is je nod precies? En ongi pijn kan ook juist een goed teken zijn. Ben benieuwd naar je andere foto!
Dit is die CB test. Eerst dus een heel licht streepje en ik wilde hem vandaag aan mijn zus laten zien en toen zag ik opeens dit!
Jeetje, dat is een heel duidelijk streepje, maar wel raar dun Ik ken deze testen niet, dus weet niet hoe die er uit horen te zien. Maar het lijkt me dat zonder HCG je niet zulke lijntjes kan krijgen! Spannend zeg, zou het nu dan toch raak zijn?!?! Misschien morgen nog een keer met ochtendurine?
Ja gaat dat maar even doen, maar die testen heb ik niet meer thuis. Alleen nog die kruidvat/trekpleister cassettes
Jeetje, wat spannend voor je zeg! Je zou het ook nog in 'ovulatie- en zwangerschapstesten' kunnen proberen, kijken wat ze daar zeggen. Voor mijn gevoel ziet het er goed uit voor je, maar ik weet het ook niet. Ik ga in ieder geval hééééééél hard voor je duimen!