Goh, lastig. Als ik er lang naar kijk, lijkt het wel dat ik een licht lijntje zie maar deze vind ik minder duidelijk dan de eerste. Hoeveel dagen na je eisprong zit je? Spannend hoor, maar ik heb er een goed gevoel over! Niet dat je daar wat aan hebt natuurlijk
http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=22340 Even proberen of die het doet... Ik kwam namelijk een foto in iemands album tegen, zij was niet zwanger. Dit is ook zo'n smal lijntje als jij had. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou anders is![/img]
Nou meiden, nog steeds geen positieve test! Net zo belachelijk licht streepje als gister, en eergister, en die dag daarvoor... Maar goed dat ik een voordeelpak had gekocht!
meiden, ik krijg het niet voor elkaar met die plaatjes! Wat als er nu zo'n adres staat: http://home.tiscali.nl/cupper/wat/files/mooncup.jpg
@ Maar, vreemd Welke ovulatietesten gebruik je, ik heb namelijk ook niet meer dan een heel licht lijntje gehad. Maar misschien is hij al geweest, maar heb je hem gisteren gemist?
Ik weet wat het is Wat is de mooncup? De Mooncup is een bekkertje (in de vorm van een omgekeerde kerstklok). De mooncup draag je (inwendig) in jouw vagina en vangt het menstruatiebloed op. De mooncup wordt omsloten door je vagina. De sluitspier van jouw vagina zorgt dat de mooncup op zijn plaats blijft. Op die manier wordt de vagina afgesloten en het menstruatiebloed opgevangen. De mooncup lekt niet en er komen ook geen vervelende geurtjes vrij. De mooncup gebruik je steeds opnieuw en kan zeker 10 jaar gebruikt worden. Dat levert je een aanzienlijk besparing. Toch is voor de meeste vrouwen het draagcomfort de grootste movitatie om de mooncup te gaan gebruiken en vooral blijven gebruiken. De moon cup kan ruim 30 ml. bloed opvangen. Dat is ruim een derde van de hoeveelheid bloed die bij een gemiddelde menstruatie vrijkomt. Je zult zelf ontdekken, dat de mooncup minder vaak geleegd hoeft te worden dan je normaal jouw maandverband of tampon moet vervangen. Wil je die gaan kopen Maar?
Je moet voor dit zetten en dan heb je het als plaatje hier. Matig zeg dat je ovutest niet positief is vandaag. @Britt: Spannend meid Ik zie ook wel lichte streepjes. Hopelijk heb je snel een vette streep!
Ik heb ze van Sensitest, maar denk dat ie gewoon nog niet geweest is, als ik zo mijn tempies zie... We wachten dus maar WEER af....
Een vriendin van mij gebruikt 'm (altijd zwaaar ongi) en ze zweert erbij! Ik vind dat gevrot alleen in mn pruim, om 'm er weer uit te krijgen, dus helemaal nix he. (hoewel ik mn grenzen al behoorlijk verlegd heb inmiddels...hihi)
@Maar; =D> =D> =D> =D> =D> Knap werk! Zelf zou ik zoiets ook helemaal niet zien zitten. Maar... voor elk wat wils he!