Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Was al even begonnen met teruglezen, maar jullie hebben weer gezellig gekletst gister dus maar vast een berichtje en dan ga ik zo op jullie allen reageren ;) .

Vanmorgen een flinke tempdaling :confused: en gistermiddag was mijn onderbuik ook weer gevoelig en dacht al zou de eisprong dan misschien niet geweest zijn ? of voel ik weer iets anders?
    Gezien mijn temp van vanochtend is mijn ei nog steeds onderweg... Dus zelfs na 4 rondes tempen en 6 rondes bezig zijn kom je nog steeds voor verrassingen te staan :rolleyes:

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

@ Annie, nogmaals gefeliciteerd, nu kun je er niet meer onder uit ;)

@ Hanna, fijn die hoge temp!

@ Loveable, misschien een voorbode van je eisprong?

@ Maar, op de één of andere manier is de comp. erg traag en krijg ik de kaartjes niet geopend, maar vreemd zeg! Misschien dat dan toch je eisprong er al aan zit te komen?

@ Djaar, inderdaad lastig om soms nog echt blij te zijn voor iemand die zwanger is. Maar jouw tijd komt ook wel, sterkte!

@ Sylvia, in ieder geval heb je nu duidelijkheid! Ik hoop met je mee op een normale cyclus!

@ Afrola, ik denk dat je eisprong vandaag is, vandaar die dip.

@ all, :( mijn temp was weer gedaald :( Ik baal hier zo van, voor mijn gevoel is mijn eisprong echt geweest, maar mijn temp wil niet zo. Als ik morgen 36.9 heb, dan krijg ik weer een kruis op dag 16, maar ik vind het nu niet meer duidelijk. Ik vind dit heel frustrerend!

Allemaal een fijne dag!

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Mosa@kan me voorstellen dat je gefrustreerd raakt van die tempjes. In Augustus heb je volgens mij ook pas laat je ei gehad of niet? En vorige maand ook. Hopelijk snel meer duidelijkheid.

Maar@ heb je foto's van je ovutesten?

afrola@datvind ik dus het nadeel van tempen. Je weet pas achteraf waar je ei nu was. Je kunt moeilijk voor uit plannen. Zoals met een ovu test dat je ziet dat hij positief is en binen 24-48 uur is je ei. Dan weet je waar je aan toe bent!

Sylvia@ gelukkig nu meer zekerheid. Heel veel succes in een nieuwe en hopelijk laatste rond!

Ik kon het toch niet ;aten om vanochtend weer een test te doen. Ik zie wel weer een streepje maar super licht. Moet toch maar even geduld hebben en gewoon even een paar dagen wachten. Straks gaat het weer mis en is de teleurstelling alleen maar groter!

Liefs britt

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Britt, volgens mij is dit gewoon positief hoor! Maar ik kan me voorstellen dat je eerst een duidelijke streep wilt zien. Wel heel spannend zeg! Succes met het wachten!

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja ik kan het wel van de daken schreeuwen, maar mijn man vindt dat ik mijzelf niet moet rijk rekenen.
    Hij vindt een lichte streep niet positief. Dus hij gelooft het ook nog niet. En is bang dat ik mijzelf alleen maar meer pijn doe als het toch niet zo blijkt te zijn.

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, je zou denken dat je je eigen lichaam leert kennen na een aantal rondes en tempen,maar gezien mijn temp van vanochtend is ook na een aantal rondes nog niets zeker. Maar hoop dat vandaag mijn eisprong dan is... We klussen wel gewoon nog even door om te voorkomen dat we per ongeluk de eisprong missen ;)
    Wel ontzettend raar dat een echte tempstijging uitblijft bij jou terwijl je gevoel wat anders zegt... :( Tsja, ik zou voor de zekerheid maar gewoon door blijven klussen misschien dat ie toch nog moet komen.

@ Maar, mooie tempstijging, misschien dan nu wel je ei, of op weg naar je ei? Wel vreemd dat je ovutest niet posi is (geweest)? Misschien ei-dip de verkeerde kant op? dat lijkt bij mij ook zo te zijn :( Tsja even afwachten wat je temp de komende dagen doet... En hoe was het kraambezoek bij je vriendin met mixed feelings?

@ za4a, welkom hier, volgens mij is er niets mis met lage temp. Hebben wel meer meiden...

@ Hanna, 't is wel grappig om te zien hoe mensen reageren als je geen stem hebt, ze kijken je echt aan of je stom bent :) . Verder ben ik idd heel blij dat hij weer terug is, toch een stuk gezelliger om te kunnen kletsen :D .
    Mooie hoge temp heb je weer, goed begin is het halve werk zeggen ze wel eens ;) hoop dat het ook voor jou geldt! En veel plezier met kerstcrea dag op school (hoop dat je hebt genoten, want je leest dit ws pas later)!

@ MP, denk dat mijn ei nog onderweg is hopelijk wil hij vandaag springen ;) .
    Jouw kaartje is trouwens wel heel mooi stabiel misschien komt het idd door de kou... ;) En ook heel fijn dat je ongi wat 'normaler wordt'!

@ Brit, wat apart met die testen van jouw, ze lijken me heeeeel licht posi, en temp is weer gestegen vandaag, hoe spannend...
    Wat betreft ovu-testen, die kunnen heel handig zijn. Maar ik moet overdag veel drinken om mijn darmen aan de gang te houden... Tsja en dan is niet drinken voor 3 a 4 uur om 's middags een ovu-test te doen gewoon te veel. Dus houd ik het voorlopig maar bij gewoon tempen en gewoon heel regelmatig klussen.

@ Wies, leuk dat je weer even terug bent, heel veel succes vandaag! Dat wordt dus heel spannend de komende weken voor jullie, duim voor je [-o<

@ Annie, dat kon ook bijna niet anders, maar nogmaals GEFELICITEERD, nu echt gaan genieten hoor ;)

@ Loveable, roze verlies in het midden van de cyclus, vreemd, kan best van klussen komen of van eisprong.

@ Djaar, fijn dat je geslaagd bent! Maar heb even gemist waarvoor :oops:

@ Sylvia, Fijn dat je duidelijkheid hebt, nieuwe ronde nieuwe kansen. Misschien moest je lijf nog even op gang komen... Duim voor je dat de aankomende cyclus wat normaler zal verlopen [-o<

7. Niet meer actief

Britt, volgens mij mag je het over een paar dagen van de daken schreeuwen haha. Hij lijkt mij positief dus dan zal hij over een paar dagen donkerder zijn.

Annie, gefeliciteerd!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Britt, ik kan me wel voorstellen dat je man iets terughoudender is, maar hopelijk heb je over een paar dagen zo'n duidelijke streep dat je er niet meer omheen kan. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over, ook omdat je pas op je werk niet goed werd!

@ Afrola, wij klussen voor de zekerheid ook gewoon verder hoor! Maar mijn cyclussen werden steeds iets korter, ik dacht dat het ontpillen was, maar de vorige keer ineens weer zo'n lange :( Voordat ik ooit aan de pil begon, was ik altijd erg regelmatig, dus ik vind het vreemd dat het nu zo gaat. Maar je doet er niet zo veel aan hè? :)

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, helaas kun je er idd niets aan doen. Die onregelmatigheid heb ik ook last van. mijn cyclus is nog niet zo lang als bij jou maar het is toch irritant. En ook zo irritant dat je dan voor de zekerheid aan ovutesten begint maar dat die niet positief worden.. Doe je die eigenlijk nog?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Afrola, ik doe ze nog wel, maar gisteren is het er niet van gekomen. Vanmiddag wil ik er wel weer eentje doen, maar ik verwacht er niet zoveel meer van.
    Ik heb gewoon nu even een baaldag, is straks of morgen wel weer over :D Maar dit vind ik gewoon heel frustrerend, niet eens het feit dat ik (nog) niet zwanger ben, maar die onduidelijke cyclussen. Ik heb ook nog eens een lf van wel 17 dagen, dus als mijn eisprong dan eindelijk geweest is moet ik nog zo lang wachten.

Zo, genoeg geklaagd ;) Ik zal er over ophouden!

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, geeft niet hoor zo'n baaldag! Lekker even je hart luchten hier op het forum, daar is het voor en we proberen wat opmonterends en meelevends terug te typen :)

Zo heb zo'n dorst gister en vandaag, volgens mij heb ik gister wel 4 volle kannen thee (en dan mijn gewone porties water en vruchttensap) op. En nu heb ik opnieuw in anderhalf uur een volle theekan leeggedronken :confused: . Gelukkig is het maar thee ;) , dus ga ik maar weer nieuwe zetten (en even naar de wc, het moet er natuurlijk ook weer uit :) ).

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Afrola, dank je, lief! Dan heb je zeker veel gedronken zeg! Het is ook wel weer voor thee! Ik heb net maar heel nuttig de ramen buiten gelapt, maar het is koud!

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wat goed dat jij de ramen gaat lappen met dit weer *Bibbert op de stoel, bij alleen het idee al*.

Ik heb vanochtend wel wat opgeruimd en de was opgevouwen, verder me vooral vermaakt met internetten :oops: ... Maar moest thuis blijven voor de verwarmingsmonteur en we hebben weer warm water :D :D :D , De monteur heeft de geiser, die het niet meer deed, schoongemaakt en gelijk de moederhaard een onderhoudsbeurt gegeven. Kan ik ook weer opwarmen en schoon worden onder de douche :D .

14. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Mijn ovustreepje is vandaag weer lichter dan die van gister :confused:
    Nog maar even doortesten dus, gelukkig gisteren wel geklust (stel je voor dat het mijn ei wel was) maar in temperatuur nog geen veranderingen, we zullen zien, afwachten dan maar ;)
    Heb nog wel steeds af en toe roze-bruin bij afvegen :(

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Hanna: ben jij niet altijd als 1e 'wakker' hiero? ;)
    leuk zeg, lekker crea bea! ik hou wel van knutselen :D

@all: mijn temp is gedaald 36.6 :whistle: nog ongeveer drie dagen en dan begint de ronde voor het echie dan ben ik van dat bloedbad af yeaaah!
    maarja is niet echt goede klus ronde hoor haha want vanaf vrijdag mag er in huize springmuis niet geklust worden, pas weer woensdag ;)
    maarja na de hsg blijk je super vruchtbaar te zijn dussuhhhh na de hsg moet ik al klussen van de arts dus dan moet het maar gelijk raak zijn he ;)

liefssss

16. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi meiden,

@Annie: fijn zeg, dat het in woorden staat ZWANGER! Nogmaals proficiat en geniet ervan!

@allemaal, vanochtend lage temp en ongi. Dus op naar de 2e ronde!

Liefs Nadja ;)

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Nadja, balen hoor die ongi, maar wel fijn dat je gelijk een redelijke cyclus hebt veel succes in ronde 2!

18. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Ik baal nog niet, hoor! Zit pas in ronde 2...Ik zie op je kaartje dat je misschien vandaag je ei hebt, kan dat?

Jij ook veel succes! ;)

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Nadja, Fijn dat je er nog niet van baalt :D .
    vandaag mijn ei, zou kunnen... eigenlijk hoop ik het ook. Heb last van mijn buik temp laag, goed geklust dus ei kom maar op :)

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier net een terugplaatsing gehad van 1 emmy! nu weer op het wachtbankje. zit te twijfelen weer te gaan tempen...

Deel Deze Pagina