Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    wow wies wat goed. Hoop dat het lukt. xxx Joyce

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey, lieve mEIden!

Even een kort berichtje van mij, want ben op mn werk de locatie aan het kerstig maken. (wordt gek van al die kapotte lampjes!)

Mijn ovutesten zijn zo licht, dat je het streepje denk ik niet eens kan zien op de foto. Snap er gewoon nix meer van! We zien wel wat de temp morgen gaat doen, want een ovutest gaat niet lukken vandaag.

Afrola, ik heb morgen dat kraambezoek. Lief dat je eraan hebt gedacht! Zie er best een beetje tegenop eigenlijk...

Wies, spannend he! Wie weet wat er nu allemaal daarbinnen gebeurt... je meot het zeker ff rustig aan doen nu? Suc6!

Mosa, dikke knuf voor jou!

Ik ga weer verder met Wham!, Band Aid en Mariah Scarry... :)

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Wies: ben voor je aan het duimen

4. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Spannend Wies! Ik heb weinig ervaring met tempen, zit nu pas in ronde 2. Maar ik vond het heel prettig om te tempen, het gaf me echt duidelijkheid (temp vandaag weer laag en ongi, dus niet zwanger). Maar je moet doen waar je je goed bij voelt en wat jij denkt dat prettig is! Succes! ;)

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Wies, fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan. Nu op naar een hele spannende twee weken. Ik duim voor je mee [-o<

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey wies, succes met wachten. Wat spannend zeg. Hopelijk is dit het kindje voor jullie...

7. Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier ben ik weer even.
    Heb ik nog wat gemist of valt het mee?
    Hier gaat het heel goed.
    M`n temp. is trouwens mooi op dat kleine dipje na, nou ja wie weet wat dat is geweest.
    Misschien wilde eitje springen maar is hij niet gesprongen, want heb nog geen posi-ovu-test gehad dus we wachten netjes af.
    Ik hoop dat de testen vrijdag of in het weekend posi worden, want dan heb ik een ieder geval m`n nod nog in dit jaar en weet ik met kerst of met oud en nieuw meer.
    Nou we blijven hopen natuurlijk.

Hoe gaat het hier allemaal?

Met het afvallen gaat het ook heel goed vorige week woog ik 75 kilo op maandagochtend en vannochtend woog ik 72,3 kilo.
    Dus ik ben helemaal in m`n nopjes.

Groetjes

ps. ik heb nu al sinds gisteren dat ik heel erg g.e.i.l. ben om het even makkelijk te zeggen.
    Hebben jullie dat ook wel eens voor je eitje of als je eitje moet komen?

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Even een inbraak:

Wies, wat spannend! Ik ga zo hard voor je duimen dat t nu heel erg raak is voor jullie. Hoe lang moet je nog wachten tot je meer weet?

9. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi Wendy,

Ik hoop dat je snel een posi test hebt. Goed dat je bent afgevallen! Ik heb toevallig net bij 'zwanger worden' een onderwerp gepost over sonja bakkeren en zwanger worden. Zou je even willen lezen s.v.p.? Misschien dat jij, omdat je ook aan het afvallen bent, wel antwoord op hebt!
    Liefs Nadja ;)

10. Niet meer actief

Maar ik doe geen Sonja Bakker hoor voor de duidelijkheid. :(
    Maar ik zal eens gaan zoeken wat je hebt gepost. ;)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemiddag meiden!

@ Wies, wat goed dat er eentje is terug geplaatst! Wat spannend zeg! Je moet het helemaal zelf weten, maar als ik jou was zou ik denk ik niet tempen. Misschien dat je jezelf er alleen maar onzekerder door maakt? Ik ga in ieder geval superhard voor je duimen dat het goed gaat [-o<

@ Springmuis, ik heb ook gehoord dat je na een hcg sneller kans hebt om zwanger te raken, dus ik hoop dat dat voor jou ook uit komt!

@ Nadja, fijn, en een mooie cyclus! Succes in de nieuwe ronde!

@ Maar, vreemd dat je nog steeds een licht streepje hebt! Maar misschien pas gemist, of een langere cyclus! Succes met je kerstversieringen!

@ Wendy, wat goed dat je al afgevallen bent, ga zo door!

12. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Mosa, ben inderdaad blij met de mooie cyclus!

@Wendy, fijn dat je even kijkt!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik was nog even wat aan het proberen met ff, en volgens mij denkt hij wel dat ik mijn eisprong op dag 16 heb gehad. Want als ik maar binnen een paar dagen een keer 36.9 heb, dan krijg ik mijn kruis weer terug. Misschien dat ff het vooral denkt doordat mijn temp niet meer zo stabiel is als in het begin! Dit geeft mij wel meer hoop dat ik tóch mijn eisprong op dag 16 gehad heb. Dan zou ik alweer op 6 dpo zitten!

14. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Mosa, dat zou best eens kunnen ja! Ik had op ff een soort test gedaan, waarbij je moest 'raden' wanneer de eisprng was. je kreeg allemaal verschillende tempkaartjes en daar stond ook zo'n soort kaartje bij als jij hebt. Het kan natuurlijk zijn dat je niet exact volgens 'het boekje' 3 dagen een hoge temp hebt die 0,3 graden hoger is....dus kan best! Ik zal voor je duimen! ;)

15. Niet meer actief

Spannend dan voor jou.
    Ik hoop ook dat je eitje op dag 16 is geweest, dan heb je een mooie cyclus.

16. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi dames,

Wil nog effe iets kwijt over het tempen! Ik heb het als erg prettig ervaren. Ik heb mijn lichaam beter leren kennen en vind het heel fijn om te tempen. Heb het gevoel dat het erg betrouwbaar is. Voor mij was ook heel duidelijk wanneer mijn ei was en welke temp ik heb als ik ongi ben. Fijn ook dat mijn lichaam (tot nu toe) 'goed werkt'.
    ook heb ik geleerd niet te testen voor 14 dpo! Als de temp dan nog hoog is, zou ik nog eens een testje wagen. Of de dag erna. Maar vroeger niet meer!
    Liefs Nadja ;)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nadja, weet je waar ik die test kan vinden op ff? Dan ga ik die vanavond ook eens doen, vind ik wel interessant. Dank je wel voor het duimen :D Maar hopelijk gaat de komende dagen mijn temp echt stijgen, daan weet ik tenminste dát hij geweest is!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nadja, fijn dan toch! Is toch een hele geruststelling dat je lichaam meteen goed werkt! Ik hoop dat je nu weer zo'n mooie cyclus hebt, maar dan met een ander resultaat!

19. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Mosa, dat hoop ik ook! Ik denk dat we wat teveel hebben geklust eerlijk gezegd, om de dag is geloof ik beter!

@allemaal: ik duim voor jullie: voor eitjes, geen ongi en een blijvend hoge temp! ;)

p.s. fijn om vanalles bij elkaar kwijt te kunnen! Sorry, word sentimenteel. Heb een wijntje op, haha! Mag nu! ;)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Loveble,
    Wel raar inderdaad die roze afscheiding...
    Hoe was je ovutest?

@Maar,
    BMM open en eggwhite in combi met een hoge temp.... Dat zou zomaar eens je eisprong kunnen zijn. Ook al heb je dan geen positieve ovutest gehad....

@Sylvia,
    Fijn dat je nu duidelijkheid hebt, alhoewel je natuurlijk hoopte op een mooie test.
    Succes in de volgende ronde hoor.

@Afrola,
    Misschien the before-egg-dip bij jou?

@Mosa,
    Raar zeg dat je temp niet lekker hoog blijft. Nou, hopen maar op een hoge temp morgen!
    Dan zou je wel weer een mooie kortere cyclus hebben!

@Britt,
    Een vaag streepje is ook een streepje hoor, en deze vind ik al vrij duidelijk. In ieder geavl goed te zien op de foto!
    Toen ik zwanger was had ik ook zo'n streepje + een man die het niet geloofde.
    Heb je al en digitale test gedaan? Dan is het veel duidelijker, misschien gelooft ie het dan ;)

@Springmuis,
    ja ik geloof dat ik vaak wel vroeg ben ja, samen met Wendy.
    Fijn dat je temp gedaald is. Op naar je ei maar weer!

@Nadja,
    Succes in de volgende ronde!

@Wies,
    Fijn te horen dat de terugplaatsing is gedaan.
    Is het meegevallen?
    Ik ga heeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen!

@Wendy,
    Succes met de ei-jacht!

@all,
    Ik heb vanmiddag een boek gekocht over zwanger worden. Voor 12,50 op marktplaats. Had ik ook ale ens in de bieb geleend. Gelijk even opgezocht of klussen net voor de eisprong nog succes kan hebben.
    Er stond in:
    Zaad heeft ongeveer 7 uur in het vrouwenlichaam nodig om zich klaar te maken voor de bevruchting.
    Een eicel leeft ongeveer nog 10 tot 12 uur na de eisprong.
    Dus.... in ons geval, nog alle kans.
    Gelukkig maar!

Groetjes, Hanna

Deel Deze Pagina