@ Hanna, en misschien wel een hele goede kans! Nu had je op dat moment natuurlijk wel heel vers zaad (klinkt een beetje raar!), misschien dat het helpt! @ Nadja, dat vind ik ook fijn hoor, hier alles kwijt kunnen! En geniet maar lekker van je wijntje!
@Mosa, Dat is wel een goede kans inderdaad. We hebben in die 1,5 jaar al veel klusdingen uitgeprobeerd, maar zo opsparen als nu, dat heb ik nooit aangedurfd. Bang om het ei te missen. Dat heb ik nu ook wel, maar nu is het dokters order he
@Mosa, ik heb effe geen idee meer hoe ik bij die test terecht kwam. Heb van alles zitten lezen op het forum en volgens mij kwam het in beeld toen ik naar een tempkaartje van iemand aan het kijken was.....Weet het echt niet meer, helaas! Als ik erachter ben laat ik het weten!
Ovutest was vanmiddag weer lichter dan gisteren maar toch vond ik die van gisteren niet positief naar mijn mening, was maar íetsjepietsje donkerder dan de anderen en hij spingt er niet echt bovenuit. Ik test gewoon nog even een paar dagen door en dan zien we wel... Roze afscheiding is nu weer weg maar druk op de buik blijft
@Mosa, ik heb het gevonden!! Links in de menubalk van ff staat ' fun'. Klik op games en dan op Chart Interpretation Game . Veel plezier!
@ Hanna, misschien is dat wel hét 'recept' en klussen we allemaal gewoon te vaak Ik zou ook veel te bang zijn om hem te missen! Hopelijk heeft het nut! Dan zou ik wel weten wat wij allemaal de volgende ronde doen @ Nadja, geeft niet hoor! Ik zal zelf wel even op zoek gaan! Maar misschien ook beter zo, anders zit ik mezelf denk ik alleen maar gek te maken met kaartjes van anderen. @ Loveable, vreemd, maar inderdaad nog maar een paar dagen doorgaan. Misschien heb je ineens wel een superpositieve!
Score van 85 procent 3 foutjes! Maar ik heb geen kaartje gezien die vergelijkbaar is met die van mij, dus ze zullen wel telkens andere kaartjes doen. Wel grappig om te doen dit, maar de meeste zijn wel duidelijk.
Haha, knap dat je na een keer kan stoppen Ik deed een wedstrijdje met mijn zus wie het eerste 100 % goed had. Ik heb gewonnen
En hoe veel keer had je hem gedaan voor je die 100% haalde? De meeste waren wel makkelijk vond ik, maar bij sommige zat ik er net één dag naast. Wel goed dat je van je zus gewonnen hebt natuurlijk
Pff, echt wel vaak hoor. Sommige kaartjes lijken duidelijk, maar dat zit de horizontale lijn net anders dan ik denk. Dan zit je er net naast, dat heb ik ook. Maar in ieder geval wle leuk om te doen. En zoals een vriendin en ik tegen elkaar zeggen: Verder zijn we helemaal niet bezig hoor met zwanger worden
Niemand hier is toch veel bezig met zwanger worden Ik merk dat ik het ook wel leuk vind om er mee bezig te zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat je er op een gegeven moment anders over gaat denken. Dan maar hopen dat ik voor die tijd zwanger ben natuurlijk En ja, zou inderdaad leuk zijn als ik op 6 dpo zou zitten. Ik temp ook als ik naar bed ga en net dacht ik zelfs, zal ik een extra vestje aandoen, want dan is mijn temp straks misschien hoger Net of dat morgenochtend nog uitmaakt! Maar verder ben ik niet veel bezig met zwanger worden hoor
@Mosa, haha! Ik tempte ook nog vaker op 1 dag, vooral bij 12 en 13 dpo! En inderdaad spelen dan van die gedachtes door mijn hoofd van een dubbel dekbed en warm aankleden. Leuk dat je het spelletje hebt gedaan. Was volgens mij niet echt verstandig om te zeggen, want volgens mij zijn er al een paar dames aan verslaafd, haha (grapje). Fijne avond nog! Nadja
@ Nadja, erg hè, dat vaker tempen! Rond mijn nod doe ik het soms wel 5 keer op een dag en dat heeft nu echt geen nut! En een warm dekbed enzo herken ik ook wel, wat zijn we erg hè?! Jij ook nog een fijne avond!
Hahaha, grappig dat vestje. Ik heb dat met sokken aan Erg leuk en ontspannen op dit forum. je kan hier volgens mij echt (bijna) alles typen en niemand vindt het dan raar. 's Avonds als ik naar bed ga temp ik natuurlijk ook. Dan heb ik echt een lagere temp dan 'smorgens. Raar he? Nou ja zolang het 's morgens maar lekker hoog is vind ik alles best. Er zijn van die mensen die zeggen: Je bent er te veel mee bezig. Zet het van je af, onverwacht ben je zwanger Onverwacht? denk ik dan? lekker makkelijk praten. Na 1,5 jaar is het niet meer onverwacht hoor! Maar goed, beetje humor houden is niet slecht denk ik en daar is dit forum wel heel goed voor. Soms zit ik hier echt heel hard te lachen achter de comp
Wel heel grappig, dat je stiekem toch probeert je temp te beinvloeden Maar dat je 's avonds een lagere temp heb dan 's ochtends vind ik toch wel raar Bij mij daalt hij wel een halve graag 's nachts en soms nog meer! En het is inderdaad lekker makkelijk praten dat je het van je af moet zetten! Op het moment dat je samen besluit dat je een kindje wil, dan ben je er toch mee bezig. Soms lees je ook over vrouwen die dan zeggen, we klussen alleen als we zin hebben, maar dat valt dan wel precies altijd extra rond de vruchtbare dagen. volgens mij is bijna iedereen er wel veel mee bezig, kan bijna niet anders. En het forum is inderdaad erg goed om te lachen, gelukkig maar!
Wij klussen ook als we zin hebben, maar OOK in de vruchtbare dagen hahahaha. Geen ei gaat hier voorbij We hebben echt jaren getwijfeld, wel gaan voor een kind, niet gaan voor een kind.... Zaterdag zijn mijn man en ik 15 jaar samen, kan je nagaan! En inderdaad, als je dan eenmaal besloten hebt om er wel voor te gaan, ben je er toch mee bezig. Na mijn miskraam eigenlijk alleen maar meer....