Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat bedoel ik, ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die zwanger willen worden die er helemaal geen rekening mee houden wanneer ze vruchtbaar zijn.
    Al 15 jaar, dat is al een tijd! Ik heb altijd wel kinderen gewild en ook wel jong, maar was nog een tijd bezig met studeren. Nu ben ik nog jong hoor (26), maar ik heb het altijd gehad. Jij vroeger ook minder dan?
    En dat de wens na je miskraam alleen maar groter is geworden kan ik me voorstellen, toen was het natuurlijk écht. Wel heel jammer dat het zo gelopen is en dat jullie nu ook al weer zo'n tijd bezig zijn.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, ik heb eigenlijk altijd wel getwijfeld. Ik kan niet tegen bloed en alles wat daarmee te maken heeft, maar dat heb ik al wel eens geschreven toch?
    En als je zwanger bent krijg je daar toch mee te maken....
    NU wil ik me daar heel graag wel overheen zetten.
    Jong kinderen heb ik nooit gewild. We waren nog aan het studeren, huis gekocht, later nog een ander huis (lees krot) gekocht die we nu zo''n beetje wel verbouwd hebben. In 5 jaar tijd....
    Dus.... kom maar op met die zwangerschap :)
    Erg jammer van die miskraam, het was gewoon onze tijd nog niet blijkbaar.
    Het ging ons de hele tijd al voor de wind en eens keert het tij helaas.
    Maar we blijven erg positief. Ik heb een lieve man en we raken heus een keer zwanger!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat van het bloedprikken enzo had je inderdaad al een keer geschreven. Dan is dat wel heel heftig bij jou, als je zelfs daardoor getwijfeld hebt!
    Maar misschien is dit juist wel een manier om er over heen te komen, dat heb ik zelf mijn mijn overgeeffobie!
    Misschien als het een paar keer gebeurt, dat het dan makkelijker wordt.
    En de basis moet inderdaad goed zijn voor je aan kinderen kan denken, vind ik. Wij hebben vorig jaar een huis gekocht, zijn al 8,5 jaar samen, dus toen vonden we het ook tijd worden.
    Eerst wilde ik na de zomer stoppen met de pil, maar omdat je toch niet weet hoelang het allemaal gaat duren, ben ik in mei gestopt. Daar ben ik nu wel heel blij om!
    En jullie raken inderdaad heus wel een keer zwanger, maar ik vind dat jullie nu wel lang genoeg hebben moeten wachten!
    Dat vond ik ook met Dib en Jent hier, die gun je het dan net iets extra!
    Iedereen natuurlijk, maar vooral degenen die al zo'n tijd bezig zijn!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is heel lief van je om te zeggen!
    Doet me goed!
    Ik hoop dat we gewoon met z'n allen bij de septembermama's kunnen aanschuiven!

Ik ga nog even naar beneden. Manlief is een beetje ziek, ga even kijken of hij nog wat thee wil
    Fijne avond verder!
    En tot morgen waarschijnlijk!

Groetjes, Hanna

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb toevallig straks gekeken en ik zou ongeveer 28 augustus uitgerekend zijn. Dan is mijn moeder jarig en ik een paar dagen later :D Dus ik ga eerst nog even voor de augustusbaby!
    Maar als dat niet lukt, dan volg ik je wel naar de septembermama's ;)

Jij ook een fijne avond en slaap lekker voor straks! En beterschap voor je mannetje!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, hoe is het eigenlijk met jou?

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Ben al weer op mijn werk. Heb net alle knutsels van gisteren in de klas op gehangen en het ziet er nu echt kersterig uit :)

Mijn temp is wat gedaald naar 36,2. Misschien kleine innestelingsdip? Wie weet?

@Mosa,
    Heb net even gekeken op de calculator en als ik nu zwanger ben zou ik op 29 augustus zijn uitgerekend, dus ook nog niet in september.
    Mijn man is op de 24e jarig. Ach ja we zien wel.
    Eerst maar een hoge temp houden!
    Hoe was je temp vandaag?

Fijne dag voor iedereen!

Groetjes, Hanna

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Hanna. wauw ik wil ook zo'n temp kaartje!

@ Maar, wow ineens een hoge temp ja. Ben benieuwd hoe je temp vandaag is.

@ Djaar, zo ging het hier ook.. De ene zwangere na de andere....... En tegen iemand hield ik de schijn op dat we bezig gingen, en vertelde ze doodleuk dat het makkelijk is om zwanger te raken. Zij was beide keren na de 1e bloeding zwanger.

@ Syl, jammer van de ongie.. Maar nu kun je weer door veel succes meis.

@ Afrola, whaa temp dip! Hoe is je temp vandaag? :D

@ Britt, ik zie de streep! Spannend, duim heel erg voor je.

@ Mosa, hmm irriiiii die temp nu van jou! :( Ben benieuwd hoe ie verder gaat...

@ Springmuis, hoop dat het jullie de volgende ronde zeker lukt! Echt waar. Fijn dat je nu met zo'n goed gevoel zit. En het komt ook helemaal goed!

@ Nadja, :( balen van je ongie zeg....

@ Wies, Meis! Spannend zeg! Snap dat de verleiding groot is om te tempen, maar zorgt het niet voor nog extra stress?...

Hahaha lees net over jullie gedachten over extra dekbed, sokken etc. Dat heb ik dus helemaal niet hé. Ik denk juist: Aaaah wat is het koud! Kan ook helemaal geen extra dekbed over doen door het tempen :) :) dom he.

@ ALL. Nou ik was er vanmorgen een uur eerder uit, en moest toen ook maar tempen. En weer 36.3 Gisteren ook 36.3 maar toen tempte ik om 9u. :( Dus ik heb nu een hele lijn van 36.3 staan! :)

Me thermometer is niet kapot want na een kwartier tempen vanmorgen :oops: (ja dan vliegt de tijd) had ik ook een keer 36.1 en op me andere thermometer 36.2 nadat ik de 1e keer 36.3 tempte. En die thermometer loop 0.1 achter op de andere. Snappen jullie het nog? Dus ik kan het wel op 36.3 houden denk ik.

Iedereen fijne dag!

9. MyPrecious

@ Hanna, innestellen die beeb! :D Ooh duim zo voor je. Hahah ik leef zo mee hé.

Valt me ineens op dat ik deze ronde meer happyer ben zeg maar. Gek hé. Ben er nu ook niet zo heel veel meer mee bezig de afgelopen dagen. Misschien ook wel beter voor mij.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MyPrecious,
    Wel een heel stabiele temp dan.
    Dat is ook wel lekker toch?
    Als het erg heen en weer gaat lijkt het me minder fijn.
    Goed dat je je happyer voelt.
    Dat is sowieso altijd beter :D

11. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ik heb vanmorgen wel 5x achtereen getempt en kon het nog niet geloven na zo'n stabiele lijn HIJ IS GEZAKT ! :confused:
    Heb echt veel buikpijn nu en nu is mijn vraag komt mij ei eraan nog of is ie al geweest?
    Gisteren namelijk niet geklust met manlief want die had een dartwedstrijd en werd erg laat met de benodigde porties bier dus van klussen kwam niets meer :)
    Heb het hem vanmorgen direct verteld dat ik een daling had en hij beloofde direct uit het werk vanmiddag er een positieve draai aan te geven zodra hij thuis komt, zullen we dan nog op tijd zijn?
    I HOPE SO.
    Wel raar dat ik nog niet echt een duidelijke positieve ovutest heb gehad, maar ik test met die dingen maar 1x per dag dus misschien de échte piek gemist?

Heb mijn banner wel effies aangepast want ei is eerder dan verwacht, ik blijk toch een hele nette cyclus te hebben nu van ongeveer 28 dagen, daar ben ik erg blij mee ;)

12. MyPrecious

@ Hanna, Ja idd weer eens wat anders hahah, hoop dat ik zo wel mijn ei kan spotten. Als ik er nu teninste wel 1 krijg dat is nog afwachten. Voel idd beter als je ook beter in je vel zit. Ik kan toch niks aan me lijf veranderen en anders over een paar weken gewoon naar de HA :D dan zijn we een half jaar bezig kan hij ten 1e daar niet over zeuren en ten 2e moet hij gewoon helpen ik kom daar niet zomaar :D. Mijn darmen zijn wel de heeeele tijd bezig, dat heb ik anders nooit. Gerommel elke dag.
    Hoe voel jij je? Hoop zo dat het voor jullie nu ook weer raak mag zijn. Ik gun het iedereen zo hier. En als je dan de langere lijsten met cyclus lengtes ziet dan denk ik helemaal, die gun ik het zò. Vooral nu ik zelf weet hoelang wachten duurd!

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Gatverdamme, vanmorgen 36,6 en creamy.

IK SNAP NIX MEER VAN MN LIJF! :( :cry:

14. MyPrecious

@ Loveable, lees je berichtje nu pas boven de mijne :p. Maar ik denk dat je ei er zeker aan zit te komen! Klusze dus wanneer je mannetje thuis komt! Ga je vandaag nog wel een ovu test doen? Als je er genoeg hebt liggen zou ik over een paar uren een ovu test gaan proberen, ziet er zo wel goed uit. Kan ook zijn dat ie dik negatief is nu natuurlijk :eek: ...

@ Maar, het kan héél goed zijn dat je ei vandaag springt hoor. Je ziet weleens vaker een hogere temp voor de temp dip.. Zou nog ff door klussen meis. Wel rot die onzekerheid.

15. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ik ga vanaf 10.00 uur niets meer drinken zodat ik tegen 13.00 uur een ovutest kan gaan doen.
    Ik denk idd dat dit mijn ei gaat worden daar ik ineens véél vruchtbaar slijm heb :) heb me net zelfs al weer een keertje moeten verschonen, ga maar even iets voordoen denk ik :oops:
    Ben zelf idd ook erg benieuwd wat mijn ovutest gaat zeggen ;)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @loveble:
    Ik denk dat als je temp nu gezakt is je ei er nog aankomt hoor.
    Klus ze ;)
    Ben benieuwd hoe je ovutest zal zijn vandaag.

@maar,
    jammer van die lagere temp :(
    Maar zoals MP zei: je ei kan alsnog springen bij een hogere temp morgen!

17. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Even update, heb nog wel bruinverlies zag ik net en mijn bmm zit héél erg laag, betekend dit iets?
    Ga ik misschien dan toch weer ongi worden :confused: dat zou wel erg snel zijn toch?

18. MyPrecious

@ Loveable, spannend hoor. Als het lukt check ik vanavond nog ff hier laat je het weten hoe je ovu test was? Wel een heel goed teken dat je zoveel vruchtbaar slijm hebt! Mijn duimen draaien :).

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Wat een spanning en sensatie hier met al die eierjachten, lijkt wel of jullie allemaal gisteren vandaag of morgen een eisprong hebben ;)

Ik kan alleen maar hopen dat mijn ongi na morgen toch echt gedaan is. Het lijkt wel of deze nog langer en heftiger is dan de voorgaande keren. Last van iets heb ik gelukkig helemaal niet.

Vanaf het weekend zullen we maar weer ons om de dag klussenschema er tegenaan gooien. Mannetje is nu gelukkig ook steeds meer aan het beseffen dat we er echt iets meer voor nodig hebben dan houden van elkaar. We gaan gewoon proberen extra ons best te doen, meer kunnen we er toch niet aan doen.

Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Hanna, dat zou een hele mooie innestelingsdip zijn zeg! Op je andere kaartjes had je dit niet echt, dus misschien wel een heel goed teken!

@ MyPrecious, mooi lijntje hoor! Volgens mij is het goed dat hij zo anders is dan de vorige maanden. Ik hoop het in ieder geval! En dat je deze ronde happier bent, is natuurlijk altijd goed!

@ Loveable, waarschijnlijk komt inderdaad je eisprong eraan!

@ Maar, vreemd :( Misschien inderdaad vandaag je eisprong?

@ All, nu was mijn temp weer 36.8 :( Ik wil minimaal 36.9! Raar kaartje wordt het zo, en totaal niet duidelijk. Maar we wachten het maar weer af.

Allemaal een fijne dag!

Deel Deze Pagina