nou, iedereen is op zijn eisprong aan het wachten lijkt wel. Loveable, die van jou komt eraan denk ik, je bm zit ook laag als je een eisprong hebt. Ik kan het toch niet laten om te tempen, zelfs nu na de ivf. Ik vroeg het aan mijn man,wat zal ik doen, hij zei, waarom niet, meer mee bezig zijn dan dit kan al niet. En dat is ook zo. Alleen wilt ff niet echt een duidelijk kruis zetten. Ik heb alle medicijnen erbij gezet, de punctie en de terugplaatsing, en nog een stippellijn. Nou ja, als ie nog verplaatst zet ik hem zelf wel weg. Maar hier is na lange tijd mijn kaartje weer!
Ik klus maar vrolijk door en dan zien we het wel... Wel irritant als je lijf allemaal mixed feelings afgeeft...!
@ Wies: mooi kaartje meis! Voor zover je nu al iets kunt zeggen natuurlijk Ben benieuwd wat je temp de komende dagen doet... @ Maar: jouw lijf doet moeilijk... Ga voor je duimen dat je gauw duidelijkheid hebt. @ rest: sorry, ben t alweer kwijt
Ik ga Maarman vanmiddag voordat we op kraamvisite gaan nog maar ff tegen het bed aan smijten... (nou ja, erop dan )
**Ik breek even in** Ik heb vanmorgen doorzichtig-rekbaar-slijm gehad, dus hopelijk komt m`n eitje in het weekend. Ik weet nu denk ik wel wat en hoe mijn eitjes-pijn voelt. Ik voel al sinds eergisteren een pijn in m`n lies en het is een soort van trekkende pijn. Nu wordt dat per dag erger, en nu zal ik eens op gaan letten als ik posi-ovu-test heb wanneer het minder of weg gaat die pijn. Hoe voelen jullie dat als je eitje eraankomt of juist springt? Temp. is iets omhoog gegaan maar dat kan deze keer echt aan het niet slapen liggen (heb maar 2 uur geslapen) Ovu-test is nog steeds nega dus het is nog even wachten. Ik ben dus nog volop eitjes jacht. **Ik breek weer uit**
Net een ovutest gedaan snap er nu helemaal niets meer van Het is de duidelijkste tot nu toe... Ik ga voor de zekerheid vanavond ook nog even een ovutestje extra wagen, ben nu wel erg benieuwd
Oh?! Ben benieuwd! Ik ga er strax ook ff een doen. Heb éigenlijk geen tijd, maar ben toch wel heel benieuwd of daar een beetje wijs uit wordt.... Ben echt ff de weg kwijt!
even ego berichtje. Streepje vanochtend was niet donkerder geworden. Mijn temp is ook weer aan het zakken!? Gisteren de welbekende hoofdpijn voor iedere ongi. Liefs Britt
Hi! Ik kom hier ook nog even spieken vandaag... @Britt: hmmm, dat zijn geen goede signalen @Loveable: hoezo snap je het niet, volgens mij zou je nu toch ongeveer een positieve OPK kunnen hebben, toch? Heb je een iets kortere cyclus.
Dan ben je niet de enigste die de weg een beetje kwijt is hoor, hier nog eentje Rare ovutesten, waarom geen HELE DIKKE 2de STREEP dat zou pas duidelijk zijn
dames ik snap het niet meer, ik zie op de temkaarten van andere meiden dat de tem op sommige dagen zakt en dan weer stijgt en dan weer zakt en dan op eens 37 is. waarom is dat en na je ei moet ie tog hoog zijn? waarom zie ik dan op sommige kaarten dat hij zelfs zo zakt? en tog zwanger zijn? kan iemand me dat uitleggen?
Wat bedoel je precies? Dalen en stijgen voor je ei: ja, bij mij schommelt het ook een beetje tussen 36.4 en 36.6 voor mijn ei. Na ei: dan stijg ik naar 36.8 - 37.1 Mijn kaartje is nu zoooooo saai ....