Hier ook nog geen posi testen..dacht dat ik een aanloop zag in mijn testen en gister wassie bijna posi, maar vandaag is het weer niets. Nu moet ik wel zeggen dat ik um vandaag om 14.30 gedaan heb en normaal om 18.00, dus ga zo om 18.00 nog wel een keer testen.....Mijn temp is ook onwijs stabiel, dus daar heb ik ook niets aan haha... gister wel wat krampjes gehad nouja krampjes....meer een soort van luchtbel wat plopt in je buik. En nu ook een beetje... Ach, we zien het wel !... Banner klopt in elk geval niet, maar ga die pas aanpassen als mijn ei is geweest, anders blijf ik bezig... Voor de meiden die ongi (zijn) (ge)worden...balen meiden...op naar de volgende ronde... meiden die richting zwanger zijn gaan: Top meiden
Juist! Wat een gezeik! En letterlijk voor mij! Zit met mn benen over elkaar hier, want moet zoooo nodig, maar het kan niet! Moet nog EVEN anderhalf uur (!) wachten.... ](*,) *wil een posi ovutest*wil een posi ovutest*wil een posi ovutest*
M`n ovu-test wordt al wat donkerder, ik hoop zo dat m`n eitje dit weekend springt (uiterlijk 14 dec) Want dan heb ik m`n nod nog net 31 dec en ik hoop zo dat ik dan posi test met oud en nieuw. Ik zie het al helemaal voor me, dan gaan we pas echt 2009 goed in. Nou spannend. * eitje wil je zo snel mogelijk gaan springen voor mij?* [-o< M`n mannetje is vandaag jarig en ik ga hem vannavond verrassen met massage en dan lekker klussen daarna. Mannetje is nu gewoon werken van 15:00 tot 24:00, of heel misschien mag hij eerder naar huis. Ik heb er zo`n zin in. En dan als m`n test nou morgen posi is kunnen we heel het weekend door klussen, kan gewoon niet beter. * eitje wil je zo snel mogelijk gaan springen voor mij?* [-o< Sorry voor mijn berichtje hoor, maar ben een beetje blij en ik hoop echt zo.
Kom je nou mee! Ik hou normaal 4 uur aan, maar ik was nu zo druk vandaag, dat ik volgens mij vanaf 11.00 uur niet meer heb geplast... Ik merk dat als ik loop dat het beter gaat dan als ik zit...Hmmm. Misschien m'n riem een gaatje losser... ppfiiew. 8-[
Nou lekker pinkelen meis. Ik hoop dat je streep duidelijker is dan die van mij. Kijk kijk net op m`n kaartje en zie dat dag 15 van vandaag 36,9 is en van m`n vorige ronde op dag 16 ook 36,9 is. Wel leuk om te zien dat het best dicht bij elkaar ligt dan zo die temp. rond die zelfde dag.
Meiden.. Ik ben vanmorgen ongi geworden Ik ga misschien proberen wat afstand te nemen.. Hopelijk helpt dat eens een keer. Succes iedereen!
@tessa, O wat spijtig zeg, wel kop op houden hoor. Maar begrijp je heel goed als je zegt dat je een beetje afstand wilt gaan nemen. Nou heel veel succes meis.
Goedenavond allemaal, Eindelijk tijd om wat bij te lezen en te kletsen... maar moet ook zo weer koken dus effe een vluggertje. @ Tessa, balen van de duivels, succes in de volgende ronde @ Britt, balen dat de test niet duidelijker wordt, temp is nog niet onder de lijn, hopelijk heb je toch snel een duidelijke test [-o< @ ei-jagers: veel plezier met jullie man-bespring actie @ all, nou weer flink tempstijging, zou ei dan nu geweest zijn Tot strakjes...
Hoi meiden, Even snel reageren en dan lekker eten! @ Britt, wat is dat nou!? Jeetje, wat vreemd zeg! Ik heb toch echt een streepje gezien! Die 0,1 dat je temp gezakt is, vind ik nog niet zo veel zeggen, maar een streepje die niet donkerder word wel ben ik bang Ik ga nog even heel hard voor je duimen dat je temp morgen weer omhoog gaat en dat je niet ongi wordt [-o< @ Wies, dat is nog eens een duidelijk kaartje zeg! Nu maar hopen dat de innesteling goed gaat! We gaan gewoon met z'n allen keihard voor je duimen! Hopelijk gaan deze twee weken snel voorbij, maar je bent al weer een paar dagen op weg! @ Tessa, jeetje, wat balen zeg! Het zag er allemaal zó mooi uit! Wat rot voor je zeg! Een hele dikke knuffel in ieder geval, ik hoop dat het alsnog snel raak is! @ Djaar, hopelijk is inderdaad je ongi snel weg, dan kun je weer tegen aan! Succes! Hopelijk heb je deze keer een kortere (en duidelijkere) cyclus! @ Maar, heeft Maarman het allemaal overleefd En wat doe je jezelf toch aan met die ovulatietesten @ Wendy, ik duim met je mee voor een snel eitje! En voor een positieve test op 31 december natuurlijk! @ Loveable, dan komt je ei er vast aan! Jouw mannetje ook alles overleefd @ Springmuis, dat is een mooi vroeg eitje Nee, misschien doet je temp dit normaal ook wel maar heb je het dan niet in de gaten omdat je anders in het begin niet tempt? Morgen daalt hij vast wel weer iets. @ Sylvia, ik zat eens naar je cyclussen te kijken, maar bij jou begonnen ze mooi kort en redelijk regelmatig, maar ineens werden ze langer. Ook vreemd! Hopelijk wordt hij nu wel weer iets korter, succes in ieder geval deze ronde! @ Kweb, kan best dat het tijdstip van je ovulatietest van invloed is hoor! Heb je om 18.00 uur nog een nieuwe gedaan? @ Afrola, volgende keer eis ik iets meer dan een vluggertje hoor Zou heel goed kunnen dat gisteren of vandaag (denk vandaag) je eisprong is hoor! Spannend, ik hoop dat je temp morgen verder stijgt! @ All, mijn temp hobbelt rustig verder. Iedere ochtend hoop ik op een echte stijging, maar helaas. Ik hoop wel dat het snel gaat gebeuren! Moet ik me vannacht maar extra goed aankleden
Ja, raar he? De eerste 2 rondes heb ik trouwens ook express niet geklust rond mijn ei (was er toch een beetje zenuwachtig van). Daarna dachten ze misschien een cyste, maar dat werd achteraf weer ontkent. De Gyn (waar ik bij terrecht kwam vanwege een vermoeden van BBZ, waarvan ze later dachten dat het een cyste was en daarna dus weer niet) stelde Chlomid voor, maar toen was ik al zwanger... bij een wat "normalere cyclus". Afgelopen ronde weer van slag door de MA... Ik hoop echt dat ik nu weer in een kortere cyclus kom, ben met mijn banner uitgegaan van 31 dagen..
Hoi dames! sorry dat ik weer een tijdje er niet was, ik was nogal verslaafd samen met vriendlief aan de dvd sterie lost! hadden we nog nooit gezien en die hebben we dus nu hahah ook staat hier onze kerstboom al, ben dr erg blij mee! khep nog steeds geen ei gehad, dus een mega vroeg ei zal het niet meer worden, maar toch hopelijk wel vroeger als afgelopen ronde! dag 37! haah. @tessa echt heel erg balen zeg dat je ongi bent geworden, er waren zulke mooie kaartjes! verder nog veel meiden op de ei jacht ! hopelijk zijn je ovu testen al snel weer wat donkerder wendy! ik hoop toch ook dat mn eitje dr snel aan zit te komen maarja dat is maar afwachten geblazen. ik weet wel dat mn bmm zacht is, maar ik weet nooit goed offie open staat, gister bij het klussen, verloor ik toch nog veel daarna, meestal als je echt vruchtbaar bent blijft er toch veel in je lichaam zitten? of dacht ik dat maar? nou dames fijne avond! groetjessss
meiden die moeilijk hun ovutesten aflezen, gebruik de cb digitaal eens, hartstikke duidelijk, een open rondje of een smiley. Ze zijn wel veel duurder, maar wel overduidelijk. Voor degenen die echt heel onregelmatige cyclussen hebben is dat niets, want dan wordt het echt een duur plaatje, maar anders is het goed te doen hoor. balen voor degenen die ongi zijn geworden. Mijn temp van nu (36.8 ) is wat ik normaal ook had, dus mocht het nu raak zijn moet het wel gaan stijgen na de innesteling. Die verwachten we rond zondag/maandag, dan is het embryo tot ongeveer 150 cellen gedeeld, en dan nestelt het zich blijkbaar in. Dus volgende week moet mijn temp dan wel omhoog gaan. Voor nu nog niet echt heel spannend dus. Klus ze!
Gelukkig kan ik met de ovu-testen van Babyboom goed uit de weg. In m`n album staan al 2 ronde`s met die testen en dan zie je gelukkig heel goed wanneer het posi is. Het is wel elke keer spannend. Net als vandaag is hij weer iets donkerder geworden dus ik hoop dat het morgen posi is.
@ Wies, wat ontzettend spannend zeg! Hoe je het wachten een beetje vol? Ik weet dat je niet anders kan, maar dan nog. Hopelijk heb je over een paar dagen een mooie innestelingsdip en dan een nog hogere temp! @ Sylvia, hm...beetje vreemd verhaal, maar hopelijk nu in ieder geval een mooie cyclus! @ Sannehai, ik weet niet of het echt zo is dat als je vruchtbaar bent, dat er dan meer in je lichaam blijft zitten, ik had vorige week wel dat idee. Hopelijk komt je eisprong snel!
@wies hopen dat je temp snel stijgd! @wendy voor jou hopen dat ie morgen mega posie is die ovu test! en dan flink klussen! @mosa ja ik duim ook voor jou voor een eitje! volges mij blijft er dn wel meer achter...:S maar hoe moet je bmm nou ook weer staan als ie vruchtbaar is? mijnes is vandaag vrij hoog en zacht...of teminste niet hard... kvind dat zo moeilijk! haha groetjess
IK SNAP NIKS MEER VAN MIJN LICHAAM Het roze-bruinverlies schijnt door te zetten, volgens mij ga ik ongi worden maar véééééls te vroeg ! Ik weet nu helemaal niet meer wat ik ervan moet denken....
Je bent pas op dag 13. Wat raar zeg, ik hoop dat het niet doorzet hoor. [-o< En dat het een klein foutje van je lichaam is.