Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, ik voel er zelf niet aan, maar volgens mij moet je bmm hoog staan en zacht en open zijn. Dus volgens mij is het juist een goed teken hoe het bij jou is!

@ Loveable, wat vreemd zeg :( Ik weet ook niet wat dat kan betekenen! Of het heeft met je eisprong te maken?

2. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ja DAG 13 PAS :confused: daarom snap ik er ook niets meer van, of het is ongi of wel een hele hevige ovulatie hahahahahaha maar ben bang voor het eerste.
    Eens even afwachten wat mijn temp gaat doen morgen...want tast nu helemaal in het duister.
    Heb wel aan 1 kant (links) veel buikpijn/krampen, andere kant niet ook zo raar al.
    Dit is wel de eierstok waar ik de vorige cyclus een cyste aan heb gehad, misschien heeft het daarmee iets te maken?
    Als ik langer zo door blijf sukkelen bel ik de dokter voor een echo want begrijp hier niets meer van nu...

3. Niet meer actief

Groot gelijk, kijk het weekend af en anders even naar de huisarts.
    Dat kan nooit kwaad.
    Heel veel succes.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loveable, misschien zet het niet door en is het toch je eisprong? Als het wel doorzet zou ik inderdaad even de dokter bellen vanwege die cyste. Succes!

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, daar ben ik weer hoor, voor een iets langertje ;)
    Wel ontzettend raar dat je temp maar niet wil stijgen... Misschien maar twee truien, 3 paar sokken en extra slaapzak aan en om. Vervolgens verzuipt Mosaman in het zweet :) veel plezier dus maar vannacht ;) Deze cyclus is wel weer heel anders dan je andere cycli toch? zou dat een goed teken zijn :rolleyes: ?

@ Loveable, jeetje wat balen meis dat je lichaam raar doet. Nog een paar dagen in de gaten houden en anders weer terug naar de gyn. Misschien was neit alles weg(gehaald)? Of kan dat niet?

@ Sannehai, klinkt als vruchtbaar je bmm stand. Ik probeer ook wel te voelen maar weet meestal ook neit wat ik nou 'voel'. Of het nou hoog is of middelhoog, of zacht of open :( We willen gewoon veels te zeker weten waar we nu precies zitten in onze cyclus ;)

@ Wies, spannend hoor, Nog veel spannender dan een gewone cyclus lijkt me... Duim [-o< voor je dat je temp zo/ma dan nog verder gaat stijgen!!

Zo dit was weer een eerste reactie op iedereen. Zo nog even verder kijken naar eerdere berichtjes...

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@loveable huh dat is wel heel erg gek dan ja! laten we hopen op gwoon een eitje en anders echt de ha bellen ja kijken of hij dr meer mee kan! want op dag 13...dat is echt heel gek ja...:S

@mosa, oke nou hopen dat het een goed teken is;) heb wel nog steeds echt creamy geen eggewhite hopen dt het snel komt:) en jij? al tekens van je ei ofso?

groetjesss

7. Sannehai

@afrola ja dat klopt;) we willen natuurlijk allemaal graag tekens voor een eitje;) hahaha ik weet ook nooit preceis goed wat ik voel, maar ik weet wel meestal te voelen of hij hoog of laag staat, want als hij wat hoger staat kan ik er echt niet goed bij.

maarja ligt ook weer aan de stand hoe je zit/staat als je voelt! ik zal dalijk nog maar es zitted voelen, wie weet zit ie dan gewoon weer laag! hahaha;)

maar jij hebt teminste wel eggwhite dat is echt een goed teken!

groetjess

8. Sannehai

whaah en ja hoor! als ik zit ( zo voel ik eigenlijk meestal) zit mn bmm helemaal niet zo hoog! en gewoon creamy maar wel ietsje watery volges mij...maarja dat kan ook verbeelding zijn;) hahahaha:p

wat wel zo was meestal temp ik ook nog wel eens als ik gweoon savonds thuis ben, nu was ie wel echt best laag 36,7 terwijl ik soms als ik net wakker ben 36,5 heb..:S en gister toen ik savonds gewoon tempe ws het 37 en meestal zit ie rond de 37 achja....

wat een gezeur :p hahahaha ;)

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna, zou jij nu zo'n mooie innestelingsdip hebben? Hopelijk heb je morgen weer een mooie stijging! Ik hoop ook dat ik een mooie pre-eidip heb en dat de dip van gister mijn ei-sprong inhoudt maar ik zal het nog even moeten afwachten ...
    Trouwens wel handig dat boek van je. Dat zaad 7 uur nodig heeft om zich voor te bereiden :confused: . Dat is wel nuttige info...

@ Mosa en Nadja, Het ff spel met ei-sprongen raden heb ik ook eens per ongeluk gevonden. Is idd wel leuk om af en toe te doen. :)

@ MP, mooie temp, nog steeds happy :D ? Fijn hoor als je je zo voelt!

@ Maar, ja mijn temp schommelt ook inene rond de eisprong. Misschien bij jou ook? Voor de zekerheid maar flink aan de klus ;)

@ Wendy, klusze!

@ Springmuis, ws vanwege je ongi temp een beetje van slag, zal snel wel weer gaan dalen.

@ Kweb, in je vorige cyclus was je ei ook best laat, dus denk dat je nog even geduld moet hebben...

Ik geloof dat ik nu een heel eind ben. :D
    Er zijn idd veel mensen rond hun ei nu. Kunnen we straks gezellig samen zeuren wat we voelen en dat we zo ongeduldig zijn :D
    Dus lekker aan de klus, kunnen we allemaal roze het nieuwe jaar inluiden!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Afrola, haha, goed idee, ik zal straks al mijn warmste kleren uit de kast halen :D Deze cyclus is inderdaad anders dan de vorige, maar mijn temp mag nu toch wel omhoog gaan. Ik hoop nog steeds dat mijn eisprong op dag 16 geweest is, voor mijn gevoel wel, maar het is vervelend dat mijn temp niet meewerkt.

@ Sannehai, zoals ik hierboven ook schrijf, voor mijn gevoel is mijn eisprong al geweest, had ook duidelijk rekbaar slijm. Daarna steeg mijn temp ook, maar dat was maar voor één dag. Maar als mijn temp morgen of overmorgen 36.9 of hoger is, geeft ff alsnog een kruis op dag 16. Maar het is wel een rare cyclus.
    En over dat voelen aan je bmm, volgens mij moet je dat, net als ovulatietesten, op ongeveer hetzelfde tijdstip en in dezelfde houding doen. Volgens mij kan hij namelijk bijv. 's ochtends anders staan dan 's avonds, daarom moet je het op hetzelfde tijdstip vergelijken.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ sannehai, ja eggwhite vinden is al heel fijn. Uit het slijm kan ik gelukkig redelijk wijs worden en dat is wel een belangrijke aanwijzing :D
    Hoop voor jou dat je bmm stand (of iets anders) je binnenkort ook kan vertellen of je ei er al aan komt. Al zie ik dat je misschien nog wel een beetje vroeg in je cyclus zit als ik ze vergelijk met je vorige cycli...
    Die zijn behoorlijk lang, pfff nou hoop echt dat ze wat korter worden!

12. @all: erg leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat en wat jullie allemaal te vertellen hebben! Elke dag weer een aantal blz. erbij.. leuk!
    Ik ben nog steeds vrolijk door aan t tempen, nog steeds geen eisprong kunnen vinden. We wachten af! Ik was net het spelletje aan het spelen op ff, 85% whoehoe! het enige wat ik niet snap is het volgende:

Wat betekend de rode horizontale lijn? En wat betekend DPO?

Liefs Leonie

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Leonie, als ff een kruis plaatst dan betekent de verticale streep de dag dat je eisprong geweest is en de horizontale lijn zeg maar de grens tussen basistemp en de temp na je eisprong. Het gemiddelde van je temp is in principe hoger dan het gemiddelde van je temp voor je eisprong. Je temp moet na je eisprong zeg maar boven de lijn blijven, maar verder zegt die lijn niet zoveel.

DPO staat voor days past ovulation, dus het aantal dagen na je eisprong.

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Afrola,
    Mooie stijging inderdaad. Nu morgen nog zo 1 :)

@Mosa,
    Kom op je kan het...... 3 truien, 4 paar sokken en vergeet je oorwarmers niet :D

@Loveble:
    Raar zeg, en dat op dag 13?

@ Leonie:
    Verslavend spel hahahahahhahahah, maar wel erg leuk!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, haha, moet ik mijn oorwarmers wel even van de zolder pakken! Kan ik gelijk m'n muts pakken :) En dan morgen ineens een temp van 37.5 ;)

@ Leonie, o ja, wat een verschrikkelijke lange cyclus heb je de vorige keer gehad! Hopelijk wordt deze een stuk korter!

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Thnx meiden!
    Het komt vast ooit goed! :D
    Daar gaan we gewoon vanuit.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa,
    Go for it!
    Zou toch wel mooi zijn he?
    Kruis vast op dag 16!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tuurlijk Tessa,gewoon positief blijven denk he!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tessa, het komt inderdaad vast goed! Niet de moed opgeven in ieder geval en er gewoon weer voor gaan!

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, misschien moet ik je voorbeeld wel volgen. Wil ook een hogere temp :)
    Als het nou eens zo makkelijk zou gaan en je lichaam er ook naar zou luisteren... ;)

@ Hanna, hope so, voor allemaal een megatempstijging :D

Deel Deze Pagina