@mosa Thanks voor de uitleg! ik zat bij het spel soms een dag ernaast, snapte er niks van! En die rode horizontale streep zit zelf soms nog onder de temp. van de periode voor de eisprong, maar meestal erboven of erop. Maar nu is het wat duidelijker. Ja, mijn 1e cyclus was heeeel lang! wat was ik blij dat ik eindelijk ongi werd! Nu maar hopen dat ie niet weer zo lang wordt!
@Leonie, Ik kan bergijpen dat je blij was dat je ongi werd. Nu hopen dat ie heeeel ang wegblijft Heb je je banner nu op 29 dagen gezet?
*pffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffff* Zo die tempen zijn omhoog! Let maar op morgen
@ Afrola, moet je doen! Kunnen we morgen kijken of het geholpen heeft! Als we tenminste niet de hele nacht wakker hebben gelegen van de warmte @ Leonie, door het tempen heb je in ieder geval iets meer zicht op je cyclus, alhoewel dit bij mij vaak alsnog onduidelijk is. Maar bij jou was het vast nog ontpillen, hopelijk heb je het ergste gehad!
Welterusten, ik ga er ook vandoor... Blaaaaaaaas nog wel even voor hoge temps, blaaaaaaaaasssssss pfffffffffffffffffffffff
@ Hannah, ik dacht dat ik m'n banner nu op 28 dagen had gezet. Tja, ik heb geen idee hoelang deze nu gaat worden, ik merk het vanzelf wel! Idd hopen dat hij heel lang wegblijft, dat zou mooi zijn! @ Mosa, het ontpillen was inderdaad duidelijk merkbaar bij mij! Nu is het alweer een tijdje rustig, dus wie weet! Slaap lekker en morgenochtend allemaal hoge temperatuurtjes!
Goedemorgen meiden, Nou het geblaas van vanmorgen heeft bij mij wel 1 tiende geholpen . Maar goed, bij mij is het nu even niet zo spannend. Als ie maar boven de lijn blijft ben ik al gelukkig. Hoe is het met de tempen van de meiden met bijna een eisprong? Een week van de wachtbank zit er al op voor mij. Is wel snel gegaan. Hopelijk gaat de tweede week ook zo snel! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Hey meiden hier is de meid met de "rare" cyclus weer Vanmorgen temp ineens weer erg hoog gestegen. buikpijn is minder maar heb nog wel roze-bruinverlies Ik hoop zo dat dit nu een eisprong kan zijn, zou wel een erg duidelijk kaartje zijn dan (gelukkig gisteren wel goed geklust en vanavond weer )
Zo gezegd zo gedaan. M`n temp. was vanmorgen 37,2 wel erg hoog ineens. Ik heb gisteren echt flink geklust, en ik had echt heel veel eggwhite heel de dag al en tijdens het vrijen was ik echt echt nat, dat is niet altijd zo heftig. Ik hoop dat dat een goed teken is. Moet je eigenlijk een eitjes-dip hebben als je eitje komt of is gekomen? Ik ben vandaag heel de dag weg, lekker met mannetje winkelen. Groetjes
Nou gister om 18.00 nog een test gedaan maar die was weer nega....Had gister wel een hele korte gemene steek, duurde echt maar iets van een tiende van een seconde...mss was mijn test van eergister toch wel posi (al was die niet knalposi) en was die steek mijn ei. Vanmorgen was mijn temp na 4 dagen 36.6 gestegen naar 36.7...mmm, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar blijf gewoon doorgaan met testen.
Heb net de huisarts gebeld en kan vanmiddag om half 3 terecht want de buikkramp aan 1 kant is niet meer te harden, hopelijk een doorverwijzing voor een echo...
Heb net vruchtbaar slijm gespot? Was wel vermengd met wat bloed maar zeer stretchbaar, kon het zeker wel bijna 10cm uitrekken (bah heerlijke details weer op de vroege morgen) Ook heb ik mijn bmm weer gevoeld, gisteren was er een klein gaatje te voelen die nu vanmorgen ineens veel groter was met veel slijm erbij. Denk dan toch mijn ei, kan haast niet nders, stomme ovutesten pffff
Goedemorgen, @ Hanna, fijn dat je temp weer wat omhoog is! Dat lijkt een mooi innestelingsdipje te zijn! @ Loveable, lijkt op een eisprong, maar met zulke heftige steken? Goed dat je vanmiddag naar de huisarts gaat, hoop dat je geen cyste hebt! @ Wendy, lijkt erop dat je eisprong gisteren geweest is! Veel plezier met winkelen! @ Kweb, misschien dat je ovulatietest eergisteren toch positief was en dat morgen je temp doorstijgt? Ik hoop het voor je! @ All, mijn thermometer twijfelde weer tussen 36.8 en 36.9, heb 3 keer getempt dus maar weer 36.85 ingevuld. Nu is mijn kruis op dag 16 weer terug, maar het blijft een heel raar kaartje. Fijne dag allemaal!
lekker dat rekbare slijm Ik heb het nog nooit gehad, dus reken daar ook niet op hahaha.... Maar lekker klussen, je hebt nu meer aan je lichaam dan aan de testen hoor... die kunnen er ook wel eens naast zitten. Heb tot mn spijt gister niet geklust...vanmiddag als ik thuis kom gaan we wel klussen omdat we vanavond een bruiloft hebben en er daarna dus niets van klussen komt. Eergister wel geklust, dus als gister mijn ei was en ik eergister en vanmiddag nog ga klussen, hoop ik dat het genoeg is...jammer van gister maarja...we zien morgen wat mijn temp zal doen....wel balen dat ik dan uitgerekend vannacht laat thuis zal zijn en morgenochtend weer moet tempen...hoop niet dat het heel veel van invloed zal zijn... hou jullie op de hoogte
Hier gister weer een negatieve ovutest (nog lichter als de vorige), maar temp is wel weer een stukkie hoger... Begin van de middag nog maar ff testen... Loveable: suc6 bij de HA strax! Ben heel benieuwd wat ie zegt. 8-[ Mosa: misschien wel een goed teken dat je kaartje nu zo anders is? Wendy: shopse vandaag en veel plezier!