Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    *Zwaaaaai*

Hoe is het hier?

Liefs!

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Kan een paar positieve zwangerschapstestjes beter! :) :) :)

Hoest met jou?!

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    :) :) ja dat inderdaad een stuk beter!
    Hier gaat het wel goed denk ik :)
    beetje de zenuwen maargoed, dat komt wel goed ;)

liefssss!

4. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Hier goed slecht :cry:

Helaas de bloeding zet door met nu helder bloed. :cry:
    Ik ga door naar de volgende ronde na een cyclus gehad te hebben van maar 14 dagen, meiden ik snap er niets meer van hoor, ik zie het echt helemaal niet meer zitten nu en ben echt blij dat ik volgende week vrijdag naar het ziekenhuis kan voor intake IVF/PGD.
    Heb het even gehad met alles!

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Spring, logisch dat je zenuwachtig bent.
    Tis toch ook heeel spannund?!
    Gelukkig duurt het niet zo heeel lang meer.
    Even volhouden moppie en leuke dingen gaan doen het weekend ;)

Loveable: wat ontzettend balen voor je meid!
    Ga je toch nog even naar je HA? Of bel 'm ff.
    Misschien kan hij/zij je iets meer duidelijkheid geven. In elk geval voordat je naar de gyna gaat...

Dikke knuf voor je meid en ff een baaldag is heel logisch hoor.

6. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ik heb vanmiddag om half 3 een afspraak staan bij de huisarts ik ga er zeker heen!
    Misschien kan hij me meer duidelijkheid geven of een doorverwijzing voor een echo?
    Ik laat het vanmiddag nog wel even weten hier.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Loveable: Ik snap dat je het even gehad hebt :( wat raar :( zou toch even de HA bellen..

Edit: je hebt al een afspraak gemaakt lees ik, succes meis!

@Maar: ja dat is natuurlijk ook wel zo :)
    heb alleen een probleempje, mijn liefje moet het hele weekend werken :( haha dus ik weet nog even niet wat ik moet gaan doen dit weekend :) ik denk dat ik even gewoon klussen, in huis he :) het echte werk mag helaas niet meer :cry: :)

ennneee jij zit in je wachtweken? :eek:

Lieeeefsss

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Komt even om de hoek kijken hoe het hier gaat..*

Loveable,

Misschien een cyste?
    Of een kleine bloeding van je ei...
    In iedere geval succes bij de HA.

Hier ff mijn kaartje:

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Wendy,
    mooie tempstijging!

@Loveble,
    Jeetje zeg, nu opeens maar een cyclus van 14 dagen?
    Balen zeg!
    Hopelijk krijg je snel meer inzicht in je cyclus, want dit is natuurlijk maar niks!
    Succes bij de HA!

@Mosa,
    Fijn weer je ei terug op dag 16. Ik denk dat dat wel klopt hoor!

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wist ik het maar!

Heb nog steeds geen posi ovutest, maar ze worden steeds lichter.
    Dat zou niet zo raar zijn als je je ei hebt gehad, maar dat is dus weer niet af te lezen uit mn temp!
    Kortom, ik snap er geen f**k meer van!
    Blijf nog ff testen tm zondag en als ik dan geen posi test heb gehad, dan geef ik het op en dan zien we wel... :(

Balen dat je kerel moet werken het weekend!
    Ik ben vanmorgen ook al druk met de bank aan het slepen geweest en zo.
    Even lekker domme, simpele dingen doen! :)

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Maar,
    Ik heb deze maand ook geen heel positieve ovutest gehad.
    Heb je wel een iets donkerdere gehad?
    Soms kan het zijn dat je net voor en na de piek test....

12. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Meiden ben net terug van de huisarts, pff heb een dik half uur onderzoekjes gehad, ook inwendig, schaamde me best omdat ik bloedde gelukkig is ze een hele vriendelijke vrouw.
    Bmm was zo goed als dicht en bloedde dus géén ovulatie maar echt een ongi!
    Ze vond het werkelijk prachtig hoe ik alles bijhield (had ovutesten en tempkaartje meegenomen) dus nu weet ik waarom ik geen positieve ovutest had want had geen ei, maar snap alleen de temp dan niet maar daar wist zij ook geen duidelijkheid over te geven.
    Ze heeft nog met een andere arts gesproken over mijn problemen en zelfs waar ik bijzat het ziekenhuis gebeld gyneacoloog.
    Nu is het feit dat ik af ga wachten , ik moet dit als nieuwe cyclus zien en van gewoon 28 dagen uitgaan, iedere dag tempen en op dag 8 weer beginnen met ovutesten.
    Volgende week vrijdag moet ik naar intakegesprek IVF/PGD daar moest ik dit direct aangeven in de hoop dat hun me verder gaan begeleiden en anders krijg ik begeleiding hier in he ziekenhuis en de arts wilde erop benadrukken dat ik snellen in aanmerking moest komen voor IVF-PGD dus liever geen lange wachttijd of dan maar een andere behandeling misschien met clomid.
    Al met al zit ik nu dus ook in de MMM Medische malle molen :cry:
    Het gaat weer lekker allemaal hier maar ja niets aan te doen en hopen maar dat ze me kunnen helpen op korte termijn...

13. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb niet terug kunnen lezen maar wilde even laten weten dat de ovu-test weer wat donkerder was geworden dan gisteren.
    Voor mijn gevoel nog niet zo positief als de andere ronde`s dus ik denk echt morgen of overmorgen posi.
    Ik heb dus waarschijnlijk weer een cyclus zo rond de 32 dagen ofzo, ik ben er zo happy mee.
    Maar kan je ook je eitje voor een posi-ovu-test hebben eigenlijk?
    Nou ik ben even douche en dan eten en dan hebben we de verjaardag van m`n mannetje, dus het is druk druk druk, maar wel gezellig druk.
    Ik heb met m`n mannetje afgesproken dat we dus heel het weekend doorklussen.
    Dus gisteren was de 1e dag van de 4 dagen.
    Vanavond, morgen en overmorgen gaan we zo ie zo klussen dus.
    Nou ik hoop dat het raak is deze ronde.
    Nou ik ben weer weg.

Groetjes

14. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi meiden!

Tjonge, ik kan echt geen dag missen van dit forum, moet veel bijlezen! Ik zag al wat mooie tempkaartjes en vruchtbaar slijm voorbij komen (klinkt smakelijk, haha)! Veel succes allemaal!
    Mijn lichaam werkt nog goed, ben ongi en dat zal ik weten! Ik ben echt heftiger ongi dan toen ik aan de pil was, maar goed. Ben trots op mijn lichaam dat het het zelf zo goed kan regelen, haha!
    @Loveable: erg vervelend voor je allemaal. Veel succes ermee!

@Wendy: fijn klusweekend gewenst!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Loveable, wat vreemd dat het toch een ongi was! Wel heftig zeg! Hopelijk gaan ze je goed begeleiden in het ziekenhuis, want zo is het ook geen pretje! Sterkte!

@ Kweb, je hoeft niet per sé iedere dag te klussen rond je ei hoor, ze zeggen dat om de dag genoeg is! Dus hoe jullie het doen is het prima!

@ Maar, ik ben benieuwd of je temp morgen doorstijgt!

@ Springmuis, je temp is weer op zijn normale niveau zie ik. En dat je een beetje de zenuwen hebt is logisch hoor, volgende week een hele spannende week natuurlijk!

@ Wendy, gefeliciteerd met je mannetje!

@ Nadja, ik ben juist minder heftig ongi dan toen ik aan de pil was. Maar het is heel fijn dat alles bij jou precies volgens het boekje is gegaan! Hopelijk blijft dat ook zo!

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Tessa, balen dat je ongie bent geworden meis.. Als je afstand gaat houden dan hoop ik dat je dat heel veel goeds doet en dat je met goed nieuws hier terug komt!

@ Afrola, jou ei is geweest op dag 17 :D

@ Loveable, Wat een berichten allemaal... Hoop dat het allemaal snel goed komt hoor! Dit is ook niks :( .. Dikke knuffel voor jou meis!

@ Hanna, mooie temp! Duim voor je.

@ Mosa, miss een idee om een thermomter te kopen die 2 cijfers achter de comma heeft? :) Hoe gaat het verder met jou meis?

Hier mijn temp kaartje. Snap er niets meer van :) ik hoop maar dat het een goed teken is maar ik verwacht niks meer.

Mijn schatje kwam vanmiddag thuis met een bosje bloemen :D hihi erg lief toch.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, wat lief van je mannetje zeg :D Leuk is dat hè, vooral als het zomaar is! Je hebt een mooie stabiele temp zeg! Alleen jammer dat je nog steeds een beetje ongi bent, hopelijk wordt dat snel minder.

En een thermometer met 2 decimalen zou kunnen, maar meestal maakt het niet zoveel uit of je nu 0,1 hoger of lager heb, alleen nu is het lastig vanwege mijn wel of geen eisprong gedoe!
    Verder gaat het prima met mij, alleen ik baal een beetje van mijn onduidelijke kaartje en hoop maar dat mijn eisprong geweest is. Anders wordt het wel een hele lange cyclus :( Maar we klussen nu gewoon om de dag, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik hem niet kan missen.

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, ja vind het heel lief van 'm. De schat. Ja me ongie blijft vreemd, maar hopelijk is het ontpillen. Maar ff afwachten hoe het met me temp afloopt nog even.
    Ja ik vind je kaartje ook onduidelijk, snap dat je baalt.. Vorige keer dachten we dat je ei was geweest en toen kwam ie ook later. Goed idee om om de dag te blijven klussen. Hopelijk brengt deze maand veel roze. Kunnen we nog meer klagen over pijntjes en kwaaltjes haha :D.

19. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Bhoeeeeeeee klus is back
    zijn er nog nieuwe zwangere?

ik heb me vakantie wel gewoon door getempt maar laat ik maandag ineens ziek worden dus heeft het nog geen nut gehad.
    De vakantie was echt suuuuuuuuuuuuuper. en ondanks me fikse verkoudheid is het echt mega geweest heb heeeeeeeeeel veel geshopt.
    we hebben echt kerst gevierd met een pak sneeuw waar je U tegen zegt. ik ga nu gewoon rustig wachten op me ongi en daarna ga ik weer vrolijk aan de klus.

XxX klussertje

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Welkom terug klussertje!
    Volgens mij had je de zwangerschap van Annie nog meegekregen toch?
    Verder zijn er helaas geen nieuwe zwangeren bij gekomen :(
    Fijn dat de vakantie super was!

Deel Deze Pagina