Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ja de zwangerschap van annie had ik nog mee gekregen maar ik gaat nu lekker een warm bad opzoeken. en daarna richting me bed ben helemaal op. me kaars is uit.

En nog ff heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel voor djaar meis wat ontzetten shit zeg ik had nog wel zoooooooveel hoop voor je.

enne wendy rectaal tempen is en blijft het beste.

muisje jij was in me koffer gekropen zag ik net te staan. maar bij het uit pakken ben ik je niet tegen gekomen dus denk datje toch verkeerd zat!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Heey Klus! Welkom terug bij ons :D. Mooi zo dat je het leuk hebt gehad ondanks de verkoudheid! Dikke knuffel voor jou.

3. Klussertje80

een heel erg dikke knuffel terug aan mptje

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Klus,

Je bent er weer :smile:!
    Beterschap!

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Klus: :) Chips heb de hele week in een vreemde koffer gezeten :)
    fijn dat je het zo leuk hebt gehad! maar wel balen van je verkoudheid :(

@MP: aaaaah wat lief van je ventje!

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@afrola

ja ik hoop ook dat mijn cyclus korter worden! daarom hoopte ik op een vroeg eitje, en omdat mn temp eerst (die 2 dipjes) zo deed als voordat ik mn eitje kreeg bij de vorrige ronde hoopte ik erw el op

maar nee nix geen ei te zien voelen of vinden!

en ik ben ziek bah bah bah echt niet normaal mega buikgriep! dus mn temp zal ook wel niet betrouwbaar zijn....ik ga weer lekker op de bank liggen en zo naar bed ben ziek naar huis van mn werk gegaan.

bah bah hopelijk ist snel weer over! groetjess

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Muisje, ja lief heh :D hihi. Hoe gaat het verder met jou?

@ Sannehai, beterschap meis!

8. Klussertje80

muisje die verkoudheid is wel over heen te komen hoor :)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Klussertje:
    Goed dat je een leuke vakantie hebt gehad hoor !

@Loveble;
    Fijn voor je dat alles zo serieus is genomen.
    Goed dat er nu naar gekeken wordt en dat er gelijk een soort stappenplan is.

@Sannehai:
    Van harte beterschap, hoor!
    Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

@all,
    Mijn tempkaartje maakt gelukkig weer een feesthoedje, anders vind ik het niet leuk ;)
    Lekker nog steeds boven de lijn en weer een wachtdag voorbij voor mij.
    De tijd gaat sneller dan de vorige ronde!
    Vandaag zijn mijn man en ik 15 jaar samen. Dat gaan we natuurlijk vieren.
    Vanmiddag gezellig naar Middelburg en vanavond lekker uit eten!

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Sannehai, beterschap!

@ Hanna, mooi kaartje hoor! Nog maar een paar dagen geduld hebben! En van harte gefeliciteerd met jullie 15 jaar samen! Heel veel plezier vanavond!

@ All, de heugelijke dag is eindelijk aangebroken, mijn temp is eindelijk mooi gestegen :D En dat ondanks de koude nacht! Nu maar hopen dat hij zo blijft :)

@ Britt, hoe is het met jou? Alhoewel ik bang ben dat het feit dat je gisteren niet hier geweest bent genoeg zegt :(

@ Wies, hoe is het met jouw temp? Ik hoop vandaag of morgen op een mooie innestelingsdip!

Allemaal een fijne dag!

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Hoe is het hier met iedereen? Lekker weekend aan het vieren?
    Kon gister ivm werk niet komen kletsen helaas maar ik ga zo even terug lezen. Ik heb vandaag een mooi rood kruis gekregen van ff :D ik denk ook dat hij gelijk heeft.

@ mosa, zag alleen nog jouw berichtje (op deze pagina), maar je temp is ieg gestegen das heef fijn :D

Nu even terug lezen...

12. Klussertje80

heey girls
    ik heb eindelijk weer een nacht heerlijk doorgeslapen. sliep wel pas om half 2 vannacht had het ijscokoud.
    nou ben benieuwd wanneer me ongi komt dan kan ik weer door gaan met tempen. vanochtend ff getempt en had een temp van 38.9 dus jha echt ziek ben ik wel. ga straks toch ff me temp kaartje invullen. want ik wil weten of ff me een kruis kan geven.

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haai haai

ff snel mijn kaartje posten.
    Drukke week gehad dus nog niet kunnen bijlezen.
    Excuus.
    Mijn kaartje is wel wat vreemd, temp is best hoog terwijl ik vanmorgen vroeger dan normaal getempt heb. Ik heb ook weer heel idioot gedroomd vannacht; aliens verkleed als romeinen die iedereen met zwaard vermoorden en een spel genaamd SKALAR. Idoot en meestal kan ik mijn dromen niet zo gedetailleerd herinneren :confused:
    Zal wel aan mijn temp liggen :rolleyes: Ik ga er alleen niet vanuit dat mijn ei is geweest. Veel te vroeg, het zal wel een fopei zijn!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, jammer dat je niet zo'n duidelijke stijging hebt gehad gister, ondanks alle moeite ;), maar vandaag gelukkig wel, en je kruis is weer terug op dag 16 :D

@ Hanna, fijn dat je weer feesthoedjes in je tempkaartje kan ontdekken. Wat is het leven zonder feestjes nietwaar? Veel plezier vandaag met je man!

@ Loveable, wat ontzettend naar zo'n cyclus, wel fijn dat ze je nu gaan helpen... dikke knuffel voor jou

@ Wendy, je kaartje is nog niet zo duidelijk... hoop voor je dat je idd op weg bent naar je ei, succes met klussen ;)

@ Kweb, misschien toch langzaam op weg naar ei?

@ Maar, je temp schommelt lekker, wat doet je temp vandaag?

@ Springmuis, *zwaaai terug *, gaat goed hier heb mijn eisprong gehad dus plaatsgenomen op de wachtbank :D , las dat je je zenuwachtig voelt? Snap ik best hoor, zou iedereen zijn voor zulke onderzoeken, maar het komt vast goed!

@ Nadja, al is je ongi vervelend, is het toch ook wel fijn dat je lijf laat weten goed te werken :D

@ MP, jeetje wat een stabiel kaartje... En een lief mannetje , zet m op deze ronde ;) . Verder heb je gelijk hoor, had mijn ei op dag 17 :D ff heeft er een heel mooi rood kruis op gezet :D

@ Klus, wat fijn dat je vakantie zo geweldig was :D , kan je weer even op teren. Wel jammer dat je nu ziek bent, beterschap!

@ Sannehai, kan begrijpen hoor dat je op zoek bent naar een vroeg ei! Hopelijk komt hij nu toch snel. Wel balen dat je ziek bent! Maar je temp is niet heel hoog nog. Ik ben bij elkaar drie weken verkouden en ziek geweest en er waren maar een paar dagen bij dat bij mijn temp duidelijk verhoogd was. Jouw temp is ook niet heel hoog dus misschien kun je er toch nog een eisprong uit halen... In elk geval beterschap!

@ pookie, vreemd kaartje, je zou idd bijna denken dat je ei al is geweest. Misschien wel pre-eidipjes of zo :rolleyes:

@ all, het lijkt er echt op dat mijn ei woensdag is geweest, heb daarna ook nog buikpijn gehad maar dat heb ik wel vaker ook na ei... Het lijkt er dus op dat ik op de wachtbank plaats mag nemen :) We klussen wel nog even door voor de zekerheid ;)

15. Klussertje80

ondanks dat ik ziek ben heeft ff toch mij een kruis gegeven op de dag dat ik zelf ook vermoede.

wat vinden jullie er van?
    *in me vorg bericht had ik alleen een type fout gemaakt in plaats van 38.9 moet het zijn 37.9*

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0

Nog niets intressants 8) ;)

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hallo dames, ik kom weer even buurten. Ik heb nog steeds geen ei gehad. :(
    Jeetje wat duurt dat lang. Hoop dat ik hem gauw krijg want ik heb echt geen zin meer om te klussen.

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    balen...vanmorgen heb ik me verslapen....ging er om 02.00 in en heb om 10.20 getempt. Nu moet ik wel zeggen. Normaal lig ik er ongeveer om 23.00 in en temp ik om 07.30. das 8.5 uur later. Van 02.00 tot 10.20 is ook ong. 8.5 uur later, dus ik denk dat mijn temp op zich wel een eerlijk beeld heeft gegeven. Voor de zekerheid maar wel netjes 10.20 ingevuld, dus een open bolletje.

Owja en gister pijn bij het klussen :( geen idee wat dat kan betekenen.

Nou, maar even afwachten wat mijn temp morgen gaat doen.

Nog ff een klein vraagje: Bij ff kan je aangeven wanneer je een positest ovutest hebt. Dan kan je invullen - of +, maar daarnaast kan je aangeven bij monitor: low high of piek. Ik heb bij mijn bijna posi testen - en high aangegeven. Is dat goed of is monitor iets heel anders?
    En ik vind het zo gek, dat ff hier een heel beperkt kaartje laat zien. Als ik inlog laat ie een veel uitgebreider kaartje zien, bijv ook wanneer ik geklust heb en wanneer ik kramp heb gehad e.d. moet ik daarvoor een andere link hier vermelden?

19. Niet meer actief

Hoi,

Ik ben helemaal opgewonden hoor.
    Ik heb nog geen 1x zo`n posi-ovu-test gehad, zal hem op foto zetten.
    De streep springt eraf zeg.
    Heb posi-ovu-test en heb net in FF ingevult en hij maakt vanzelf aan een verticale-streep op dag 18.
    Wat raar zeg, hij kijkt nog niet eens naar m`n temp. dus.
    Nou ik moest net dus plasje opvangen en er hing een sliert rekbaar-slijm zo in de pot.
    Ik heb nog nooit zoveel rekbaar-slijm verloren.
    Het was geen sperma, omdat dat ook zou kunnen, maar echt, het was slijm.
    Ik ben zo opgewonde door dit alles.
    Het lijkt wel of m`n lichaam nu pas voor de 1e keer echt werkt sinds de pilstop.
    Nou ik hoop dat dit alles bij elkaar een goed einde geeft.
    Sorry voor mijn ego berichtje hoor.

20. Niet meer actief

Foto staat in m`n album en m`n nod ligt dus nu op 30 of 31 december.
    Ik hoop dat ik dus zwanger 2009 in ga.
    YES ik voel me zo goed nu op dit moment.

Sorry dames :oops:

Deel Deze Pagina