Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @wendy,

Wat goed zeg... je test is zeker vetposi...en die sliertslijm bevestigd alleen maar dat je vruchtbaar bent... (ben beetje jaloers ;) ) hahaha wat die vertical streep inhoud geen idee...ik denk dat ie wel je ei gaat spotten maar dat ie je gemiddelde temp niet kan inschatten omdat ie zo schommelt, maar weet dat niet zeker...

hup meis, lekker aan de klus :)

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Mosa@Lief dat je het vraagt. Ik ben niet ongi..Temp is weer iets omhoog. Streepjes worden alleen niet echt veel donkerder. Zijn nog best licht.
    Digitale zegt nog steeds niet zwanger!

Dus moet het nog maar even afwachten.

Heb wel beetje last van krampjes en mijn (.)(.) doen af en toe pijn.

Ik reken mijzelf nog maar niet rijk!

Hopelijk tot snel met goed nieuws van mij en ik hoop dan ook heeeeeeeel veeeeeel roze hier te zien!

3. Niet meer actief

Spannend zeg.
    Dus je hebt al wel een heel ligt streepje als ik het goed begrijp.
    Nou ik ga voor je duimen meis.
    Wanneer wil je weer gaan testen?

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Britt, fijn dat je nog niet ongi bent! Je kaartje ziet er nog steeds goed uit, maar hij is dan wel heel vreemd dat de streepjes niet donkerder worden. Maar volgens mij maak je nog een goede kans! Ik blijf voor je duimen en hoop inderdaad dat je snel goed nieuws te vertellen hebt!

@ Kweb, hopelijk komt jouw eisprong ook snel! Ik zou niet weten wat je in moet vullen bij low, high of piek. Als je trouwens onder Sharing en Home page setup kijkt, dan kun je daar aanvinken wat je wilt laten zien in je linkje. Dus dat kun je zelf aanvullen.

@ Wendy, dat is zéker een duidelijke ovulatietest! Fijn voor je!

5. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Britt, nog effe geduld en dan misschien een posi test!

@Wendy, zo, die streep knalt echt van het scherm, haha! Succes met wachten! Hopenlijk gaan we samen zwanger het nieuwe jaar in! (mijn NOD is 5 januari)

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo Wendy die test is echt knal POSI. Dus hup klussen jij!

Leuke hond trouwens, is het een blue merl?

7. Niet meer actief

Ja klopt het is een bleu merl, het is een reu maar dat weet hij zelf volgens mij niet.
    Hij doet net als een teefje, dus met andere woorden is het een scheetje en zo lief.
    Ja ik ga vanavond/vannacht klussen.
    We klussen nu elke avond/nacht dus nu ook.
    Ben wel erg blij dat m`n lichaam zo`n teken weer laat zien en nu zo duidelijk.
    Echt happy.

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Thnx ga het gelijk ff proberen

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik sluit me aan bij wendy....komt ie dan he:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HEB EEN POSI OVUTEST !

Check mijn album. Ok hij knalt niet van het scherm...maar in mijn beleving: als die donkerder is dan de C streep issie posi...en dat issie:)

Ben ook echt super in mn nopjes....ga straks nog een keer testen om te kijken offie donkerder wordt. Normaal test ik om 18.00 namelijk en deze is van 16.00.

En we hebben tot nu toe 2 keer geklust, gister en 3 dagen geleden (weet het, niet zoveel :() maar we gaan vanavond morgen en overmorgen klussen.... Ben echt ff superblij nu meiden...

Ik hoop ook echt voor de meiden die op hun ei zitten te wachten, die ook heel erg snel komt en voor de meiden die nu op het wachtbankje zitten, dat jullie positief mogen testen straks (voor de zwangerschap dan :))

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He meiden,

Fijn dat jullie ovutest positief is. Ga er voor dames en veel plezier!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Afrola,
    Fijn dat kruis :D!

@Mosa,
    He he, eindelijk lekker die temp omhoog! Gelukkig maar!

@Pookie,
    Wel een tempstijging in je kaartje te zien nu.
    Ik ben benieuwd hoe dit verder zal gaan...

@Klussertje,
    Zo jij heb wel wat koorts zo te zien aan je temp.
    Maar ik denk dat je inderdaad je eisprong wel hebt gehad op de dag dat FF het aangeeft.

@Springmuis,
    Nog aan het begin van het tempen he.
    Hoop dat je kaartje snel heel interessant wordt.

@Sheann,
    Hoop met je mee voor een snel ei nu!

@Kweb,
    Yes een positieve ovutest! Mooi zo!
    Aan de klus jij! ;)

@Wendy,
    Zo dat is echt een heel duidelijke ovutest.
    Fijn voor je joh. Hopelijk sluit je 2008 nu af met een positieve zw.schapstest!

@Britt,
    Jammer zeg dat je nog steeds geen zekerheid hebt!
    Wanneer ga je nog een testje wagen?

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

ik weet dat haast wel zeker ik had die dag ook alleen maar steken in me buik verloor wel erg veel slijm die dag. maar ben bang dat me klus rondje de avond erna weinig van nut heeft gehad :(

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Hanna, gefeliciteerd met jullie 15 jaar samen! Al een hele tijd :D.

@ Mosa, ik denk dat jij nu wel je ei hebt gehad aan je kaartje te zien. Wat denk je zelf? Hoop het voor je hoor!

@ Afrola, mooie ei dip!

@ Klus, ik denk dat je kruis wel klopt idd. Irri he dat ziek zijn je kaartje zo beinvloedt! Had ik vorige ronde ook..

@ Kweb, volgens mij komt jou ei er aan! En ik denk dat je normale temp ronde de 36.5 zou zitten voor vandaag. Want meestal komt er in 1 uur 0.1 bij op. Ik heb ook een keer pijn bij klussen gehad en had dat toen ergens getypt en toen was er iemand die dat voor de eisprong had. Erg irritant, ik heb er maar 1x last van gehad.. Lees nu dat je een posi ovu test hebt! Super :D GOOD LUCK!

@ Wendy, GOOD LUCK! Ziet er heel goed uit! Oh ik duim voor je meid :D

@ Britt, ik duim voor je. Dat je binnenkort wel een hele dikke posi test krijgt..!

@ Springmuis, hoe gaat het met jou?

.

@ALL,

Spoort mijn lichaam nog wel? Me temp?
    Ik moet nog even afwachten of ik nu nog ongie ben of niet, want heb vandaag amper bloed verloren.
    En ik ben gestopt met Etos Zwanger Worden, ik slikte ze al niet zo precies meer en ook dagen niet. Dus heb nu foliumzuur gekocht waar ook vitaminen in zit van dagrafit (volgens mij?).

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    fijn al die positieve ovutesten hier! Allemaal lekker aan de klus vanavond!
    mosa, je temp is gestegen las ik, mooi!
    Vanmorgen 3 kwartier eerder moeten tempen, dat scheelt normaal niet zo heel veel met anders, maar vandaag wel. Ik had het verkeerd met de innesteling. Die is ongeveer dag 2 tot 4 ná de terugplaatsing, en die heb ik woensdag gehad, dus zou kunnen kloppen.

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Wies, wat spannend voor je. Mijn duimen draaien voor je! Morgen weer een hoge temp hoor!

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He meid,

Hoe was het de vorige ronde dan? In principe toch niet gek dat je temp gelijk is. Ik had ook meestal voor ei zo'n 36,3/36,4.

17. Loe

Loe Niet meer actief

pff.....wanneer krijg ik nou mijn eisprong dan? zien jullie al wat aankomen......... :(

@ Wendy: prachtige test zeg!

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja lekker he eindelijk posi. heb er net nog 1 gedaan (album) en die was NOG positiever, dus kan niet meer stuk..... Kan best dan mijn temp wat lager moet zijn, morgen zal die ook wel lager zijn en dan maandag een stuk hoger...

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond allemaal,

Heeft iemand nog leuke plannen voor vanavond? Wij niet bijzonder, spelletje spelen, filmpje kijken ed.

@ Sheann, balen zeg dat ei zolang op zich laat wachten. Je zult het klussen nog even vol moeten houden hoor!

@ Kweb, wat goed zo'n posi ovutest, hup aan de klus!

@ Wendy, jij ook al zo'n posi ovutest, jij ook veel plezier met de klus!

@ Britt, nog geen ongi, temp mooi hoog maar nog geen hele posi test. Dat is wel jammer, maar je zit vandaag toch pas op 14 DPO dus dan zijn de meeste testen toch pas vanaf vandaag goed werkzaam? Ik zou dus zeker de komende dagen testen, dan zou je nu toch wel verwachten dat ze wat positiever worden....

@ MP volgens mij is zo'n stabiele temp niets om je zorgen over te maken hoor!

@ Wies, spannend hoor bij jou... hopelijk gaat morgen die temp weer omhoog, zou je zomaar een innestelingsdipje hebben Ik duim voor je [-o<

@ Loe, misschien ben je wel op weg naar je ei, wat betreft slijm zou het kunnen. Maar je weet het nooit zeker... Ik hoop voor je dat je snel je ei vindt

@ All, hier niet veel bijzonders te vertellen. Hoop dat mijn temp nog iets verder stijgt. Er had een paar maandjes geleden wel iemand voor mij gependeld. Daar kwam uit dat ik in december zwanger zou raken en dat ik in september uitgerekend zou zijn, maar dat ik in augustus zou bevallen. Nou heb ik even gerekend maar met mijn ei op de 10e zou ik op 2 september uitgerekend zijn dus dan zou de pendel zomaar kunnen kloppen :) . Nou ben ik er niet bepaald van overtuigd dat pendels kloppen maar ben nu toch wel benieuwd ;)

20. Hier nog iemand die zit te wachten op een hoge temperatuur!
    Pff.. blijf nu een beetje hangen op 36.1 en de cyclus begint weer lang te worden.

Ik heb sinds donderdagavond wel een soort trekkende pijn aan zijkanten in onderbuik. Vrijdag en vandaag dus ook. Wat kan dit zijn? Heb geen vruchtbaar slijm.

Liefs

Deel Deze Pagina